"Äntligen" sa jag med en morgon suck när dörren till bilen öppnades. Under bilfärden hade jag och Marcus lyssnat på musik sen hade vi somnat och nu var vi äntligen där äntligen utanför hotellet i Danmark.
Vi gick in och checkade in på hotellet. "Rum 253" sa Kjell-Erik (deras pappa)
"Försten till rummet" skriver Marcus och sen var det bara att leta efter rätt rum. Vi sprang runt som galningar där inne.Tinus-Här är det!!!!
A- Fan varför måste jag alltid komma sist.Sa jag med en ledsen min. Jag kände hur två fingrar satte sig under min haka. Fingrarna styrde upp mitt huvud. "Det är okej älskling. Du har ju vunnit med att vara så där jävligt snygg" sa han och våra läppar kraschades. Kyssen gick snabbt över till hångel.
Jag kände hur han tog sin hand på min rumba och tryckte till för att få mig närmare honom. "Vänta" sa han. Han satt i kortet i låset och vi klev in i bad rummet.
Våra läppar kraschades igen. Han tog av mig tröjan och jag hans. Han la sin varma hand på mitt under liv innan han tryckte in två fingrar. Ett kort stön lämnade mina ljus rosa läppar.
Med ett hastigt tag vände jag på oss så han var upptryckt mot väggen. Jag knäppte upp hans byxor och drog ner hans gylf. Under den korta tiden hade han redan hunnit bli väldigt hård.
Jag tog min hand och smekte hans medlem i en långsam rörelse. Stön lämnade honom. "Fortare" stönade han. Jag släppte öppnade dörren och gick ut till sängen. I dörr öppningen stod en kille som såg ut som ett frågetecken.
"Ska vi fortsätta eller" sa jag. Han gav mig en nick. Han la sig ned i sängen och jag satte mig på han. Gnidandes på ett långsamt och retsamt sätt så kände jag hur hans medlem växte där nere.
Han tog tag ett grepp om min rumpa och tryckte till så jag automatiskt gneds snabbare mot honom. Ett stön lämnade oss båda innan våra mjuka läppar möttes igen han tog av mig mina vita stringtrosor.
Han satte på sig en kondom och gled in i mig. Han började långsamt och försiktigt innan han ökade takten.
På en sekund så satt jag och red honom. Dörren till vårt rum öppnades med en smäll......
______________
Oj oj oj vem var det som öppnade dörren?😏
Glöm inte rösta och Kommentera gärna vad ni vill ha för något har lite tanke brist.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Du och jag för alltid -M&M
FanficDet är tyst i hela skolan! Varenda person jag går förbi kollar på mig med en äcklad min. Längst fram i korridoren ser jag Kajsa. Hon säger inte ens hej till mig och vi var BFFs jag gick vidare och i dörröppningen stod........ mer får ni veta om nu f...