Vad fan gör du?

83 2 1
                                    

"Röker ni?"
"Är du dum i huvet eller!" Röt jag och ställde mig upp då stolen jag suttit på välte till golvet med en smäll.
" några elever på skolan såg er röka så röker ni?"
Asså hur dum i huvet får man vara. Om dem säger att dem såg oss är det väll själv klart att vi gör det. "Du ska skita fullständigt i om vi röker eller eller ej! Kom killar vi drar." Sa jag och drog i Marcus arm.

Ut genom den bruna dörren och vidare gick vi egendom den långa korridoren som var full av elever. Varje gång vi gick förbi så flyttade sig alla ingen ville bråka med "the bad gang" direkt.

En knuff träffa min axel och jag föll rakt in på toaletten. "Lukas? Vad fan gör du!" Röt jag och gav han en bitch klap. "Slyna! Jag lovar jag kommer få dig att njuta som aldrig förr!"
"Låt mig gå om du ska ha mig som en jävla sex docka får det bli någon annan gång har tid att passa" jag sparka honom mellan benen och gav han en knuff. "Horfitta!" Röt han och släppte förbi mig så jag kunde springa fram till min kille som nu tagit ledningen i gruppen.

En tår rann ned för min kind konstigt nog. Jag brukar ju aldrig gråta av något så där litet.
"Hänt något älskling?" Frågade Marcus och gav mig en puss i pannan. "Bara mensvärk." Svarade jag och vi gick vidare in på lektionen.

*
Jag öppnade min mobil som jag inte hade rört på länge. 7 nya meddelanden. Jag tröck på den gröna ikonen och in på chatten. "Viktoria!" Röt jag utan någon som helst kontroll.
___________
Kortis! Förlåt för dålig uppdatering men har mått dåligt och så men nu hoppas jag att det händer något i den här boken❤❤

Du och jag för alltid -M&MWhere stories live. Discover now