2 veckor senare
Idag skulle det bli en bra skoldag. Jag skulle få träffa Marcus min egna Marcus. OMG jag älskar honom verkligen.*
Jag gick in genom dem vita portarna. Marcus,Martinus och Kajsa hade börjat skoldagen tidigare idag Så jag hade gått själv till skolan.När jag kommer in så är det tyst i hela skolan! Varenda person jag går förbi kollar på mig med en äcklad min. Längst fram i korridoren ser jag Kajsa. Jag säger hej till henne men hon säger inte hej tillbaka och vi var BFFs. Jag gick vidare med en frågande blick på Kajsa. Längst fram i dörröppningen stod Marcus och hans gäng.
Jag kände hur en tår rann ner för min kind. Jag kastade mig i Marcus famn. "Men älskling vad är det?" Jag kollar in i hans chokladbruna ögon och sa dem orden som förnedrade allt "Vad är det som händer?"
Linus sa snabbt "Eh asså Marcus vet du ingenting eller?" Jag spetsade öronen och lyssnade på varenda ord han sa. "Va vadå nej?" "Kom vi pratar här borta!"
Jag hörde inte vad dem sa men jag visste att dem pratade om mig. Jag fick en irriterad blick från Marcus då han vände sig om och gick ut ur skolbyggnaden.
Nu kunde jag inte hålla ut längre. Mina tårar började rinna som vatten fall ned för mina kinder. Jag gick förbi Kajsa en gång till då jag fick orden som gjorde mig vansinnig.
K- jag visste inte att min före detta kompis var en hora!"
Jag ryckte till och med en arg min backade jag tillbaka till Kajsa och hennes kompisar som stor och skratta.
A- kan du bara hålla din Jävla käft och du ska fan inte säga något du ligger ju fan runt med den första killen du ser och juste vad skulle martinus tycka om han får reda på att du gillar nörd Magnus? Så håll dig till dina jäva knull kompisar och lägg dig inte i mitt fucking piss liv.
Jag såg att hon blev rätt rädd av allt jag skrikit åt henne. I samma sekund kommer martinus ut.
Tinus- vad fan säger hon? Kajsa gillar du Magnus?
K- jag kan förklara!!
_________
Det var detta korta kap hoppas ni inte slutar läsa har bara slut på idéer😻PS Love you❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Du och jag för alltid -M&M
Fiksi PenggemarDet är tyst i hela skolan! Varenda person jag går förbi kollar på mig med en äcklad min. Längst fram i korridoren ser jag Kajsa. Hon säger inte ens hej till mig och vi var BFFs jag gick vidare och i dörröppningen stod........ mer får ni veta om nu f...