Ahoj jmenuji se Mika May a je mi 16 let. Bydlím v Americe, přesněji v New Jersey. Můj domov....teda jestli se tomu dá tak řikat, je v děcáku. Máma a táta zemřeli....bylo to před 16 lety. Ano tehdy mi byl pouze 1 rok. Pouhý a mizerný rok. Zemřeli při autonehodě. Logicky bych si neměla nic pamatovat ale já si pamatuju. Nechápu jak je to možný. Jeli jsme autem a najednou jsme narazili do kamionu. Naše auto letělo a my všichni s ním. ale já jsem cítila jako kdyby mě kdo držel a jemně položil na zem protože jsem byla bez jediný modřiny, škrábance nebo jakéhokoliv zranění. Zato moji rodiče na tom byly hůř byly na místě mrtví. díky tomu jsem dostala přezdívku 'nesmrtelné dítě' Všichni se mi vyhýbají a bojí se mě, jako kdybych byla čarodějnice. Možná je to proto že o mě vymyslely historku, proto abych přežila jsem si prý vzala duše rodičů. Je to takový nesmysl, až tomu někdy sama věřím.
Nemám žádný kamarády logický když se mě každý bojí. Jsem tichá samotářská a nesnáším společnost. Ve škole sedím sama v poslední lavici u okna. Učitelé mě nevyvolávají, protože ze mě mají taky strach. Člověk by řekl že tý povídačce budou věřit jenom děti. ale jak se zdá věří tomu každý. Skoro vůbec nemluvím. Vlastně vůbec.Jednou jsem měla tady v děcáku kamarádku a doplatila jsem nato....Teď na to ale nesmým myslet, protože smutku mám v sobě moc. Kdybych ho měla ještě víc, tak se jdu asi oběsit.
ČTEŠ
Nesmrtelné dítě
Science FictionMyslela jsem že už nikam nepatřím, nejsem nikdo, nikoho už nemám, mám jen sama sebe. Nikdo a nic mě tu nedrželo dokud nepřišel on......