Jednou když jsem šla do školy, tak bylo asi 6:00. Mám školu daleko, tak chodím brzo. Měla jsem sluchátka a poslouchala svojí oblíbenou písničku.(Vis media) Byla ještě docela tma. Nikdo nikde. Najednou jsem ucítila pohled na mě. Otočila jsem se a tam byl muž. Neviděl a jsem mu do tváře. Ale ze strachu že to je úchyl jsem se otočila a zrychlila krok. Po pár krocích jsem se znovu otočila a nikdo už tam nebyl, tak jsem zpomalila. Byla to jenom moje paranoia. Došla jsem do školy a sedla si na svoje místo. Začala hodina a já se jako obvykle nudila. Podívala jsem se z okna a na ulici stál zase ten stejný muž co mě sledoval do školy. Otřela jsem si oči jestli to není zase moje paranoia, ale nebyla, stál tam, celý zahalený v černém a díval se do okna , na mě. Neviděla jsme mu zase do obličeje, protože stín z jeho kapuci zakrýval ten záhadný obličej. Otočila jsem se k tabuli a po chvíli zase ven. Už tam nebyl. Takhle to šlo Každý den. Pořád dokola už to trvalo 2 týdny. Jeden den ráno jsem toho měla už dost, chtěla jsme se ho zeptat co po mě chce. Jako vždycky jsem šla do školy a on šel za mnou. Otočila jsme se a vyrazil a za ním. Vím bylo to riskantní ale neměla jsem co stratit. Podívala jsem se do země nádech výdech. Řekla jsem si. Zvedla jsem hlavu a byla odhodlaná jít za ním. Ale už tam nebyl.
Když jsem byla ve škole a koukala se z okna tak už tam nestál jako předchozí dny. Na jednu stranu jsem byla ráda že jsem se ho zbavila ale na tu druhou jsem byla sklamaná že jsem nerozluštila tu záhadu.
Uběhlo pár týdnů a já jsem na to už skoro zapomněla. Už mi to byl jedno. Nikomu jsem to neřekla a popravdě ani jsem neměla komu. Kdo by taky chtěl mluvit se "zlodějem duší" Že jo.
Dnes je den co zbožňuju. Mám narozky ale není to kvůli tomu že jsem se narodila to mě nezajímá. Zajímá mě to že dostanu peníze od vychovatelky a můžu si koupit co chci. Po škole jsem šla do obchodu a konečně si koupila nové knížky. Hrozně ráda čtu takže jsem si jich koupila hodně ať mám co přes rok číst. Ale tu knížku kterou jsem chtěla už dlouho jsem si nemohla dovolit, byla moc drahá. Pak jsem zbytek peněz utratila za drahý kafe starbuck.
Když jsem přišla "domů" do svého pokoje tak na mojí posteli ležela ta knížka kterou jsem tak moc chtěla a byl u ní taky dopis. Otevřela jsem ho a četla.
Všechno nejlepší Miko
To bylo vše co v něm bylo napsáno. Prohlédla jsem ho pro jistotu i z druhé strany i obálku jsem prohlédla, ale nikde nic nebylo. Bylo to děsivá a záhadné zároveň a to bylo vzrušující. Po chvilce jsem si tu knížku začala číst. Byla tak úžasná že jsem se do ní začetla a na všechno zapomněla. Pak jsem si všimla zakroužkovaného jednoho citátu. Láska dodrží slib. Přemýšlela jsem co to může asi znamenat. Láska dodrží slib takový zvláštní citát. Přemýšlela jsem na d tím tak moc až jsem z toho usla.
Probudila jsem se protože jsem měla pocit že mě někdo sleduje. Rozhlídla jsem se po pokoji a zastavila se u dveří. Stál tam a koukal se na mě. Rychle jsem rozsvítila lampičku a podívala jsem se znovu ke dveřím, ale už tam nebyl. To bylo poprvé co se mi o něm zdálo.Ráno jsem se vzbudila až v 11:00 protože byla sobota, nechtělo se mi vstávat tak jsem se jenom válela a četla si. Najednou někdo zaklepal a vešel dovnitř. Byla to vychovatelka. "Budeš jíst?" Zeptala se. Jen jsem zakroutila hlavou a ona díky bohu odešla. Vstala jsem a oblíkla se . Nevěděla jsem co dělat tak jsem si sedla na parapet a začala si čít. Pak jsem se podívala z okna a zase tam stál..........
Ahoj rozhodla jsem se psát nový příběh protože Sexy boy or BFF vás evidentně nebavil. Mě popravdě taky moc nebaví tak jsem začala psát tohle a to mě moc baví doufám že to bude bavit i vás. Vaše Mika.
ČTEŠ
Nesmrtelné dítě
Fiksi IlmiahMyslela jsem že už nikam nepatřím, nejsem nikdo, nikoho už nemám, mám jen sama sebe. Nikdo a nic mě tu nedrželo dokud nepřišel on......