8.bölüm= alışveriş

2.6K 81 3
                                    


  Mina uyanmisti aslında ama yatak o kadar sicaktiki kalkmak istemedi. Eser yanında değildi. Banyodan su sesi geldiğine göre oradaydı. Mina yataktan kalkıp aşağı indi. Ev biraz dağınıktı. Mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başladı. Eser merdivenlerden inerken şarkı söylüyordu. Mina gülümsedi. Eser minanin yanına gelip yanağını öptü.

E: Günaydın karicim.

M: Günaydın kocacim.

E: karnim çok acıktı valla hemen yiyelim.

M: otur o zaman masaya . Dedi ve masaya hazırladığı şeyleri yerlestirmeye başladı mina. Eser ona hayranlıkla bakıyordu. Mina da oturup yemeye başladı. Eserin telefonu caldi

B: oğlum günaydın

E: Günaydın baba

B: oğlum yarın kina var unutmadin değil mi

E: hayır tabi ki baba niye unutayim.

B: oh çok şükür. Oğlum alışveriş yapmanız lazım biliyorsun değil mi ve minayi bulman gerekiyor.

E: halledicez baba zaten minayla alışverişe cikicaz bugün.

B: hee oh iyi birbirinize alistiniz demekki.

E: neyse ben kahvaltı yapiyorum baba sonra konusuruz.

B: tamam oğlum görüşürüz.

Eser telefonu kapatıp yerine koydu ve yemeye devam etti. Mina" noldu " diye sordu eser de kisaca " yarıni unutup unutmadigimi kontrol etmek için aramış." Mina güldü. Eser yukarıya çıkıp giyinmeye başladı. Minada masayı toplayıp yukarı çıktı. Kapıyı acar açmaz gözlerini kapatmıştı. Eser güldü. " mina saçmalama aç gözlerini " mina güldü " olmaz acamam hatta cikiyim ben" diyip tam çıkarken eser kolundan tutup minayi kendine çevirdi. Elleriyle minanin ellerini tutup aşağı indirdi. Mina ellerini eserin vücuduna dayadı. Eser iyice yaklaştı " alissan iyi edersin ufaklık" diyip çıktı. Mina gülüp üstünü hemen değiştirdi. Aşağı indi. Eser orda minayi bekliyordu. Mina gelince el ele tutuşup dışarı çıktılar. Arabaya doğru yürüdüler. Ilk önce mina ya kina elbisesi almaya gideceklerdi. Ilk girdikleri mağazada minanin aşık olduğu elbiseyi aldilar. Biraz acele etmiş olabilirler fakat minaya gerçekten yakismisti o elbise. Şimdi ise esere kıyafet almaya gidiyorlardı. Eser her zaman gittigi o lüks ve gösterişli mağazaya girdiler. Eseri gören herkes önünü ilkleyip selam verdi. Sonra yanlarına gelen kız eserle ilgilenmeye başladı.

K: oooo kimleri görüyoruz burada. Sayın eser karaduman sonunda mağazanın yolunu bulabilmiş.

E: aaa yapma lütfen. Vakit buldukça geliyorum.

K: tabi canimm. En son kaç sene önce gelmistiniz

E: abartma tamam (gülerek).

K: ee hayirdir ne bakmaya geldiniz. Sayın eser karaduman.

E: her zamankinden.

K: beyaz gömlek siyah takım  ( gülümseyip göz kirparak)

E: aynen. Eser minaya döndüğünde mina sadece susuyordu. Eser ona seslenince yüzüne bakmadan cevap veriyordu. " hadi ama mina beni bu kızdan kıskandığını söyleme." Mina göz devirdi. Yanlarına yaklaşan kıza bakarak sustular.

K: al bakalım ıstedigin.

E: saol canım. Seni de nikaha bekleriz.

K: nikah? Sakin bana koskoca çapkın eser karaduman evleniyor deme hayatta inanmam.

E: hahaha inanmiyacaksan soylemiyeyim o zaman.

K: ciddisin sen evleniyorsun yani vaoov

E: yes evleniyorum.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin