9.bölüm = artık benimsin

4.5K 98 3
                                    

  Işte o büyük gün. Bugün kinalar yakilacak, gelin aglatilacak. Sonra da bir güzel oynanacak. Mina erkenden kalkıp duşa girdi. Mina duştan çıkınca arkasından eser de duşa girdi. Hemen kahvaltı edip kuaföre gitmek için arabaya bindiler. Eser minayi kuaförüne bırakıp berbere gitti. Minanin saçını muhtesem yapmışlardı. Eser de traş olup minayi almaya gitti. Mina muhteşem gözüküyordu. Eser bir defa daha aşık olmuştu minaya. Sade olan makyajı ve saçı ona çok yakismisti. Üzerindeki elbise onun o mükemmel fiziğini ortaya çıkarmıştı. Mina gerçekten kusursuz gözüküyordu. Eserin ağzı açık kalmıştı âdeta. Mina eserin bu haline güldü. Eser göz kırpıp arabanın kapısını açtı. Mina yavaşça arabaya ilerledi. Eserde arabaya binince konuşmaya başladı.

E: mina sen harika görünüyorsun.

M: teşekkür ederim sevgilim. Sende çok yakışıklı gözüküyorsun.

E: senin yanına yakışmadığımı düşünmeye başladım suan.

M: sacmalama sevgilim.

E: hazirsan gidiyoruz.

M: hadi bakalım.

  Eser arabayı kina salonuna sürmeye başladı. Herkes gelmişti. Salon tıklım tıklımdı. Mina ve eser hemen odaya girip oturdular. Eserin annesi gelip selam vermişti. Sonrada minayi dikkatlice izledi. Sonra gururlu bir şekilde " benim gelinim en güzeli " dedi. Mina gülümseyip " teşekkür ederim " dedi. Annesi esere sarıldı.
" oğlum senin evleneceğin aklıma bile gelmezdi. Senin yokluğuna nasıl alışıcam bilmiyorum" diyip ağlamaya başlayınca eser " aa anne abartma allah aşkına bir yere gittiğim yok. " annesi güldü. Mina üzülmüştü. Sanki ayiriyormus gibi hissetti onları. Eserin annesi gidince eser minaya dönüp " noldu aşkım? " diye sordu. Mina " annenle sizi zorla ayirmisim gibi hissettim aşkım " Eser minaya sarıldı " oy kiyamam aşkım sacmalama. " mina güldü. Salonda muzikler çalmaya başladı. Herkes gayet eğleniyordu. Minayı koltuğuna oturtup başına kırmızı örtüyü serdiler. Gençlerin ellerinde mumlar minanın etrafında dönmeye basladilar. Beklenen müzikte çalınca minanin annesi ağlamaya başladı. Mina mutluydu aslında ama ailesinden ayrılacağı aklına gelince oda ağlamaya başladı. Örtüyü açtıklarında minanın ağladığını görünce geri kapattılar. Sonrasında eserin annesini çağırıp " kaynana gelin avcunu açmıyor diye bağırdılar " mina kendi kendine " benden açmamı isteseydiniz açardım niye kadına şikayet ediyorsunuz ki allah allah" dedi. Esra hanım elindeki altını minanın avcuna koydu. Sonra kinayi sürdüler. Eser kapının ordan minayı izliyordu. Şimdi oynak müzikler çalmaya başladı kızlar oynuyordu.

   Eserler bir mekanda şarkı açmış eğleniyorlardı onlarda. Mezeler, meyveler,  rakilar hazırlanmıştı. Masa dopdoluydu. Herkes keyifli keyifli bu anın tadını cikartiyorlardi.

  Kına bitmek üzereydi. Herkes yavaş yavaş dagiliyordu. Salonda kalanlar kaynanasi annesi ve minaydi. Bir de bir kaç kuzeni. Eserler geldiğinde minalar hazırdı. Eser biraz içkiyi fazla kaçırmıştı. Yerinde sendeliyor konuşurken ağzı kayiyordu. Esra hanim esere bakti " oğlum fazla kaçırmışsın. " eser güldü. Sonra minaya sarıldı. Annesine dönüp " bak gelinine baksana anne nasıl güzel dimi anne baksana şiiii hey kime diyorum" annesi kızgındı biraz. Esere eliyle hadi hareketi yaptı. Kapıya doğru yürüdüler hepsi. Minanın annesi minaya dönüp " kızım nerde kalacaksın bugün? " mina esere bakti eser göz kırptı. Mina içinden " allahim bu çocuk sarhoşken bile çok tatlı. " dedi sonra annesine dönüp " eseri boyle yanlız birakmiyim anne onla kalayım bu gece." Minanin annesi sitem etti." Kızım zaten artık orda kalacaksın bari son gün gelseydin eve. " mina üzülmüştü annesinin yanina doğru yürürken annesi dayanamadı " tamam kal hadi kal ." Mina sevinçten yerinde zipladi sonra annesini öptü. Arabaya doğru ilerleyip arabaya bindi. Arkada eser önde annesi ve şoför vardı. Mina eserin yanına oturunca eser kafasını minanin ayaklarına koydu. Mina eserin saçını oksamaya başladı. Eser çoktan uyumustu. Eve geldiklerinde eseri uyandırdı. Eser hala sarhoştu. Mina eserin kolunun altına girip eve doğru yürüdüler. Kapıyı açıp içeriye girdiler. Eser sersem gibiydi. Mina eseri yatak odasına çıkartıp yataga yatırdı. Sonra üstünü çıkartıp geceliklerini giydirdi. Sonra üstünü örtüp odadan çıktı. Mina ilk önce üzerindekilerden kurtuldu. Sonra saçını açmaya başladı. Saçını açtıktan sonra banyoya girip yıkandı. Geceliklerini giyip saçlarını kuruttu. Yataga yattiginda eser hala bıraktığı gibi yatıyordu. Minada uyumaya çalıştı ama uyuyamiyordu. Tam yataktan kalkıp aşağı inecekken aşağıdan ses geldi. Minanin kalbi çok hızlı atıyordu. Mina ilk önce yanıldığını zannetti. Sonrasında ayak sesleri gelince mina çok korkmuştu. Hemen merdivenlerin ordan geri dönüp odaya girdi. Eseri uyandırmaya çalıştı. Eser kalkmiyordu.

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin