Copilul asta ori e prost ori se preface! Ma uit la ceas. E ora 3:15 AM, de ce Doamne-iarta-ma nu adorm si natarai aia ? Da nu pot dormi din cauza vecinului meu si a prietenilor lui. Iar dau o petrecere. Pe mine nu m-ar supara muzica, ei chiar asculta muzica super, faza e ca parintii mei pot fi treziti in orice moment din cauza volumui prea tare,daca ar putea macar sa o dea mai incet, pun pariu ca nici vecina de langa mine nu poate dormi, ma mir cum de nu a venit politia pana acum.
Ma dau jos din pat, imi iau un hanorac din dulap si ma duc vizavi, la Justin, el a vecinul cu pricina.
Am apasat butonul de la sonerie cateva secunde si nimic, am mai apasat cateva secunde si apoi am asteptat...tot nimic.Am deschis usor usa si am incercat sa-l gasesc pe Justin fara sa fiu vazuta de cineva. Am cautat peste tot, unde poate fi?
-Ai pierdut pe cineva!? am auzit o voce in spatele meu si o mana calda pe umarul meu...
M-am intors usor, si l-am vazut chiar pe Justin.
- Mda...pe tine! am spus pe un ton ferm, desi mi-era putina teama.
- Pai m-ai gasit! Cu ce te pot ajuta? spuse cu un ranjet misterios
-Ai putea da muzica putin mai incet? Nu esti singurul om in cartier.
Atunci el s-a indreptat spre sistemul muzical si l-a dat mai tare, apoi a inceput sa rada la mine.
- Justin e prea tare! Da-i mai incet! am tipat eu la el
-Si daca nu vreau? Ce ai de gand?
M-am indreptat spre sistemul de sigurante si am oprit curentul in toata casa.
Apoi am simtit niste maini calde incolacindu-se in jurul taliei mele...o voce calda sopti la urechea mea" Nu o sa incetez daca tu o sa opresti curentul, se poate porni la loc dupa ce pleci tu"
puteam simti alcoolul din vocea lui.
-Si daca nu mai plec!? am soptit eu inapoi
-Continuam petrecerea cu tot cu tine!
- Justin!?
-Da...Oana...!?
- Daca nu pui stop petrecerii chiar acum, o sun pe Pattie!
Bratele lui au parasit talia mea si am auzit cativa pasi in spatele meu, apoi am auzit o voce tipand
- Petrecerea s-a terminat, nu vreau sa mai vad pe nimeni in casa mea!
Am repornit curentul si l-am vazut pe Justin venind spre mine, pot sa spun ca nu e chiar asa de fericit pe cat era acum 5 minute.
- Fericita!? spuse el ironic
- Nu prea...imi placea muzica.
- De ce nu ramai sa mai ascultam niste muzica!? Ce fel de muzica asculti?
-Mi-ar placea, dar trebuie sa ma intorc acasa fara ca ai mei sa-si de-a seama ca am plecat, altfel am incurcat-o rau de tot!
- Merg eu cu tine, daca e ceva, imi asum eu vina...
-Ok, dar nu te las sa-ti asumi tu toata vina, e si vina mea. am zambit si l-am vazut si pe Jus cum zambeste, ii ador zambetul lui de un milion de dolari.
Am deschis usor usa din fata si am pasit usor amandoi. Cand am plecat, toate luminile erau stinse, acum lumina din bucatarie e aprinsa. Am intrat amandoi in bucatarie si i-am vazut pe parinti mei stand la masa si discutand.
- Pe unde umbli domnisoara? spuse mama
- Si ia uite, vecinul nostru cel drag e aici, cu ce ocazie domnule Bieber!? asta a fost tata
- Buna dimineata domnule si doamna Morgan! spuse Justin, air Morgan e numele meu de familie.
- Tata lasa-l in pace, am fost la el sa-i spun sa de-a muzica mai incet, pentru ca nu poate nimeni sa doarma in jurul lui, a venit doar sa-si ceara scuze ca v-a trezit..nu-i asa Jay!?
- Ba da... imi pare rau ca v-am trezit, nu o sa se mai repete..
-Sigur nu o sa se mai repete, mama ta e pe drum! spuse mama
-Pana vine Pattie, sus in camera Oanei!
Am pornit cu Justin urma mea, cand am ajuns la mine in camera, Justin s-a asezat in pat si a inceput sa isi frece mainile cu fata, se vede ca este foarte mervos. M-am apropiat de el si l-am imbratisat, Justin m-a imbratisat inapoi si si-a asezat capul pe umarul meu si a incepu sa suspine...
-Justin, imi pare rau...e numai vina mea, nu trebuia sa plec de acasa, imi pare asa de rau....
Atunci Jus s-a uitat in ochi mei si am vazut cum o lacrima se scurge pe obrazul lui, am vrut sa o indepartez, dar nu m-a lasat.
-Sa nu mai spui in viata ta ca esti vinovata pentru vreo prostie de-a mea, ai inteles!? Nu tu ti-ai chemat " prietenii" si te-ai luat dupa ei si ai dat o petrecere, ci eu, numai eu, sunt asa un idiot, nu imi pare rau decat ca te-am bagat pe tine in probleme si ca mama va fi dezamagita de mine, in rest nu imi pare rau de nimic...Iti multumesc ca nu ai sunat-o pe mama de fiecare data cand dadeam vreo petrecere sau cand intram in vreo belea, esti cea mai tare vecina si un prieten de nadejde, poate ca intr-o zi vom putea asculta muzica amandoi, prietene..
- Nu am sunat-o pentru ca stiam ca o sa-ti dispara zambetul de pe fata si nu imi place sa vad oameni tristi. Multumesc si tu esti cel mai cool vecin pe care l-am aviut vreodata si esti un bun prieten, mi-ar placea sa ascult muzica cu tine. Ce zici sa ascultam acum?
- Ce muzica asculti?
-Pai cam de toate, tu?
-La fel, ce ai acolo? intreba Justin uitandu-se spre biroul meu unde erau doua perechi de casti si un Ipad.
-Ultimele mele achizitii, vrei sa le incercam?
-Desigur! spuse Justin
S-a indreptat spre birou, a luat castile si Ipad-ul si a urcat din nou in pat. Justin si-a last capu in poala mea, si-a pus castile pe urechi si a dar play la o piesa la intamplare.Eu nu mi-am pus castile, l-am urmarit usor pe Justin inchizandu-si ochii si ascultand muzica in poala mea, in patul meu, in camera mea, in casa mea. Multe fete ar da orice sa fie in locul meu. Justin adormise , nu l-am trezit, Arata precum un inger atunci cand doarme, e asa de dulce...
La un moment dat, am auzit usa de la camera deschizandu-se incet si am vazut-o pe Pattie intrand in camera cu un zambet pe fata si cu lacrimi in ochi...
Ce parere aveti?
Dwarf XD <3