DUPA O LUNA...
A trecut o luna de cand nu mai sunt bona si nu mai stau in casa cu Justin.Parintii mei au plecat din nou,acum au plecat in Londra,si o sa stea cam 4luni,rezulta ca o sa fiu singura in tot acest timp. Cu Justin vorbesc in fiecare seara,si cand are timp,mai vine pe la mine,tine companie.
Am iesit din dus,mi-am luat lenjerie curata,o pereche de pantaloni largi,negri,un maieut alb,pe care scria BELIEVE IN YOUR DREAMS ,iar pe deasupra am luat un plover larg,de culoarea gri si in picioare o pereche de Convers albi. Justin a spus ca o sa ma ia astazi la studio. E ora 3,intr-o ora ar trebui sa ajunga intr-o ora.
Justin P.O.V.
E ora 3 si ma plictisesc de mor.Ar trebui sa vad daca e gata de studio,poate o gasesc iar in dus.
#flashback
-Ma duc pana la Oana! Nu stiu cand vin! am strigat catre mama care a venit in vizita o saptamana
Am ciocanit la usa Oanei si nimic,am mai stat cateva minute,ciocanind,dar nu primeam niciun raspuns,asa ca am apasat pe clanta,usa se deschise usor. Am intrat in casa si am strigat numele ei,nimic.Auzeam zgomotul apei curgand,dar venea de undeva de sus,camera ei.Am urcat treptele in liniste,nu vreau sa stie ca am ajuns aici,nu vreau sa fiu prins.Sunetul apei s-a oprit.Eu ma apropiam rapid de camera ei.Am vazut ca usa era usor deschisa,si o silueta care iesea infasurata intr-un prosop din baie.Ma uitam prin deschizatura usii.Silueta era Oana.S-a dus la dulap si si-a luat lenjerie curata si o pereche de pantaloni de trening si un tricou larg,dupa care,a lasat prosopul sa cada si pe mine sa ii admir corpul.Pentru varsta ei are un corp bine lucrat,sanii aia,nu mari si nici mici,perfecti,iar funduletul ei rotund ce ma face sa salivez...UGHH! îi ador corpul!
Telefonul meu a inceput sa sune in timp ce pitica isi lua lenjeria pe ea.Oana a luat prosopul repede de jos,s-a acoperit si a venit spre usa sa vada ce se intampla,din pacate m-a prins.
end of flashback#
Mda...am scapat doar cu un hanorac si o pereche de Supras ,pe care a trebuit sa ii cumpar Oanei ca sa ma ierte,dar sa fie clar,nu ea mi-a cerut,niciodata nu mi-ar cere sa ii cumpar ceva.
Am ajuns in fata usii ei si am sunat-o. Niciun raspuns. Am sunat la usa,nimic.Am incercat clanta si se pare ca usa era deschisa,asa ca am intrat.Am vazut-o pe pitica dormind pe canapea.E asa de dulce!
M-am asezat usor in fata ei,si o priveam in timp ce dormea ca un ursulet pe timp de iarna.
Am vazut-o cum a inceput sa se foiasca, apoi doi ochii mari, caprui si stralucitori, se uitau adanc in ochii mei.Imi venea sa o sarut si pe urma sa o fac cea mai fericita fata ever, dar m-am gandit ca s-ar speria si nu ar mai vorbii cu mine niciodata, asa ca am sarutat-o usor pe frunte si apoi pe obraz.Fara sa observ, Oana m-a tras pe canapea langa ea si m-a sarutat puternic si foarte pasional.Buzele ei dulci si catifelate se miscau in sincron cu ale mele.Mi-am pus mainile in jurul taliei ei si am facut ca distanta dintre noi sa dispara.Ea si-a pus mainile in jurul gatului meu si picioarele ei erau incolacite in jurul abdomenului meu.M-am ridicat usor de pe canapea, cu Oana in brate, si am urcat in camera ei, trantindu-ne in pat pe amandoi. I-am dat usor tricoul Oanei jos, ramanand pret de cateva secunde sa ma uit la pieptul ei dragalas. dupa care mi-am dat jos si tricoul meu.
Am ramas putin blocat cand am vazut ca pustoaica nu mai era in acelasi loc ca si acum doua secunde , cand ma dezbracam.M-am uitat in jurul meu si am vazut-o la geam, cu telefonul la ureche.
-Mersi mama, imi pare rau ca nu esti aici...da...asta e, la anul poate ca o sa fii aici....lasa...nu trebuie, e Jay cu mine, momentan...bine...si mie...te iubesc, pa! e cam tot ce a spus Oana la telefon, bine, de cand am vazut eu ca e la telefon
-E totul ok? am intrebat eu stand ca un idiot in pat si holbandu-ma la ea
-Mda...era mama, nu poate nici anul asta sa ajunga de ziua mea... spuse Oana, care m-ai avea putin si plangea
-Imi pare rau...dar ma ai pe mine....care am uitat ca azi e ziua ta, dar care va incerca sa faca tot posibilul sa se revanseze...la multi ani uratoo!
-Stai linistit, nu mai vreau nimic de ziua mea oricum si in plus asta e...mersi...
Printre lacrimile care au cazut incet pe fata ei, m-a luat in brate si m-a strans cu putere( sa nu uitam ca inca nu am tricou pe mine, fata de ea care mi-a furat tricoul hihihi ) .
Am simtit cum telefonul meu vibra.Mesaj de la Scooter.L-am deschis:
"Justin avem de lucru, vino la studio in 10 minute"
Nu pot sa plec, desi ar trebuii.Oana o sa fie foarte suparata pe mine.Cel mai bun prieten al ei, crush-ul ei, sa uite de ziua ei si sa mai si plece si sa o lase singura...ce selfish sunt! ughh! ce ma fac? Nu pot sa plec.
Uite asa cum eram eu prins in gandurile mele, o aud pe pitica vorbind.
-Poti pleca...o sa fiu bine... spuse pitica in timp ce imi inapoia tricoul si in timp ce isi lua bluza ei inapoi pe ea
Am strans-o in brate si am iesit fara sa scot un cuvant, pe usa, plecand la studio.
Oana P.O.V.
L-am urmarit pe Justin cu priea in timp ce iesea din casa si pornea masina.Oare de ce nu a scos niciun cuvant?
Mda...un alt an in care sunt singura de ziua mea de nastere, mama e plecata in Londra, e mereu ocupata,iar Justin e din nou la studio...la multi ani mie...
Am urcat in camera mea, dupa ce am incuiat casa, m-am asezat in pat si am inceput sa plang...dar dupa cateva minute, telefonul meu a inceput din nou sa sune.M-am uitat la ID si am vazut numele DAVID DOC.
-Alo, Oana?
-Da, chiar ea..! am raspuns incercand sa ma opresc din plans
-La multi ani pui...esti bine?
-Mersi Doc, da, sunt ok, de ce intrebi?
-Nu pari a fi ok, vocea ta spune altceva. Tu plangi?
-Nu! Nu plang...sunt ok...
-Nu ma minti Oana, stiu ca esti trista din cauza ca esti iar singura...vrei sa vin la tine?
-Nu, nu vreau sa te deranjezi, si da, sunt singura....dar asta e viata. Mersi de telefon.
-Ok, daca ai nevoie de ceva,suna, bine?
-Bine.-
Ok, papa pui! Ai grija de tine!
-Pa Davin, si tu!
Dupa ce am inchis telefonul, m-am intors cu fata catre fereastra si priveam incet ploaia care uda pamantul precum o stropitoare.
Sper ca la anul sa nu mai fie asa...
************************************************
Hey guys! Sper sa va placa acest capitol, care e inspirat din ceea ce s-a intamplat de ziua mea.
Stay sexy! Dwarf XD <3 <3 <3