Ultimele 3 saptamani alaturi de Jus,j au fost superbe.Au fost multe batai cu perne, batai cu faina sau manacare, si multe alte tampenii la piscina.Mai sunt 3 zile si luna alaturi de Justin s-a terminat, ai mei se intorc peste 5 zile, deci, raman 2 zile libere pentru mine.
-Cam asta a fost luna ta ca dadaca,huh? spuse Justin ranjind la mine ca un idiot
-Da...o sa imi lipsesti...chiar ma obisnuisem cu tine ca si copilasul meu..
-Si mie o sa imi lipsesti nebuno!
-Idiotule!
-Fraiero!
-Taranule!
-Vaco!
-Boule!
-Esti cea mai rea bona pe care am avuto,iar eu nu am avut prea multe bone!
-Inteleg de ce! Cum ar putea sa stea cu tine, la cat de incapatanat esti!
-A, da!? Tu cum ai stat?
-Nu intreba copil tembel!
In momentul acela,Jay a aruncat cu o perna in mine.Am luat perna si am inceput sa dau in el pana a cazut pe covor si m-a prins de mijloc.S-a pus peste mine,mi-a luat perna si a inceput sa imi dea cu ea in cap,dupa care a inceput sa ma gadile,simteam cum ramaneam fara aer
- Jus-sstinnnnn! Nu m-mmaa-aaii ammm a-err! am tipat eu murind de ras
Pot sa zic ca s-a oprit brusc.Nu ma asteptam. S-a ridicat si s-a dus in bucatarie si dupa afara.Intre timp eu am ridicat pernele de pe jos care au cazut odata cu Jay si le-am aranjat frumos pe canapea.
Am aprins televizorul si am inceput sa ma uit la desene,sunt inca un copil ,ce pot sa zic.
Am auzit o usa deschizandu-se,iar cand m-am intors,l-am vazut pe Justin cu un pahar din plastic urias,acoperit cu un capac mov si cu o fata de copil suparat,ma intreb ce o fi patit.
-Asta e pentru tine...imi pare rau ca te-am lasat fara aer asa ca ti-am adus aer. spuse Jus intinzandu-mi paharul si facand o fata de catelus
-Hahahahhaaahaha! Justin,apreciez,
dar nu trebuia! muream de ras,iar el se uita la mine putin incruntat
-De ce razi? Eu am vrut sa fac ceva dragut pentru tine si tu,ce faci?
-Scuze puiutu meu,dar esti asa de dulce cand te porti ca un copilas. am spus eu luandu-l pe Justin in brate
Justin si-a lasat capul pe umarul meu si mi-a lipit corpul de al lui,tinundu-si mainile in jurul taliei mele.Mainile mele erau in jurul gatului sau. Justin si-a ridicat capul de pe umarul meu si s-a uitat in ochii mei,timp de cateva minute nu si-a mutat privirea din ochii mei. Justin a inceput sa se aplece spre buzele mele si eu inspre ale lui,dar cand eram la cativa milimetri unul de celalt,ne-am privit in ochii,iar eu m-am ridicat si am fugit sus in camera lui si mi-am bagat toate lucrurile mele in geanta,apoi am intrat in baie,am incuiat usa.M-am dus in dus,iar dupa ce am dat drumul robinetului,m-am asezat in fund cu picioarele la piept. Simteam cum lacrimile fierbinti curgeau pe fata mea rauri.
Justin P.O.V.
Nu stiu de ce a fugit Oana asa de repede,stiu ca si ea isi dorea acel sarut...Sa fie oare vina mea?
Am urcat in camera mea ,unde speram sa o gasesc,dar nu era nimeni.Se auzea doar apa dusului curgand.
-Oana esti acolo? am spus rezemandu-ma de usa baii
In continuare se auzea doar apa de la dus,am incercat sa deschid usa,dar era incuiata.Am ciocanit usor in usa,stiu ca e acolo.
-Haide Oana,deschide,stiu ca esti acolo. am stat cateva secunde sa vad daca o sa deschida,dar nu am primit niciun raspuns Daca nu deschizi tu,sparg usa!