-Pattie, esti ok? am soptit in timp ce ea s-a asezat in pat admirandu-si puiul.
-Da, sunt chiar foarte bine, ma bucur sa vad ca Justin nu mai e cu natarai care doar il folosesc. Am auzit tot ce ati vorbit si sincer Justin nu a mai vorbit asa cu o fata, tu ai alt aer asupra lui, tu esti speciala, esti ingerul lui pazitor.Mai ti mine cand Justin s-a despartit de Selena? Cine l-a facut sa se simta bine atunci, cine i-a readus zambetul pe buze? Langa cine zambeste non-stop fara sa-si dea seama?
Fata mea era precum o rosie fiarta, iar lacrimile curgeau incet pe fata mea.
- Mersi Pattie, dar nu e asa, nu sunt un inger, mereu o dau in bara si Justin nu zambeste cand e cu mine, poarta doar un zambet fals, nu vrea sa ma supere si in plus sunt cea mai rea persoana si cel mai rau vecin. Lacrimile nu se opreau , ci din contra acum curgeau rauri pe fata mea.
Se pare ca una din lacrimile mele i-a atins fata lui Justin si l-a trezit.S-a uitat la mine cu o fata ciudata si mi-a indepartat lacrimile de pe fata.
-Esti bine? Ce s-a intamplat? Justin e ingrijorat, dar de ce?
-Jay, sunt ok, doar ca mama ta mi-a spus ceva ce m-a emotionat foarte tare...
-Iar Oana nu a vrut sa recunoasca ca e asa! adauga Pattie
Justin s-a uitat la mama lui, a luat-o in brate si i-a spus ca o iubeste.
- Da-i drumul, ce pedeapsa am ? spuse Justin
- Am vorbit cu parintii Oanei si se pare ca ea va fi bona ta timp de o luna.Te-as fi lasat in grija parintilor ei, dar maine pleaca in Australia asa ca nu vei avea voie sa faci nimic fara stirea Oanei sau fara ca ea sa fie langa tine, inteles?
Parintii mei erau in usa camerei mele, m-am uitat spre ei cu tristete. Cum au putut sa-mi spuna ca pleaca?Cum au putut?
- De ce nu mi-ati spus ca plecati? am soptit eu, incat doar ei sa ma auda
- Vroiam sa-ti spunem azi, dar cum Justin nu ne-a lasat sa ne odihnim, iar tu ai decis sa rezolvi lucrurile, intrand in belele, nu am avut cand scumpo. Sa zic imersi ca nu te pedepsim ca l-ai acoperit pe Justin de atatea ori, ar fi trebuit sa nu mai iesi din camera ta vreo 10 ani. spuse tata
Justin m-a luat de mana si a lasat capul in jos.Pattie s-a uitat la mainile noastra si un zambet mic aparu pe fata ei, dar disparut in mai putin de o secunda.
- Nu e vina lui ca tie nu-ti pasa de mine, ai mare noroc ca te-am acoperit si pe tine la fel ca si pe Justin, altfel, mama numai era acum cu tine. am tipat eu la el
- Ai grija cum vorbesti domnisoara, ai doar 16 ani! Cum iti permiti!? Gata, esti pedepsita, imi pare rau Pattie, dar Oana nu are voie sa iasa din camera asta timp de 2 ani.
- Dylan, nu are rost sa o inchizi pentru ca te-a protejat de fiecare data cand m-ai inselat, tu ar trebui sa fi cel pedepsit aici! spuse mama zambind
-Serios domnule, nu are rost sa o pedepsiti, nu a facut nimic rau. spuse Justin
-Chair asa Dylan, faptul ca o sa aiba grija de Justin e deja o pedeapsa pentru ea. adauga Pattie
-Nu discut! Am hotarat deja, Maddy, fa-ti bagajul, plecam in seara asta! comanda tata
Mama veni langa mine, ma lua in brate si imi sopti"Imi pare rau scumpo, dar tu nu vei sta in camera asta timp de doi ani, te ajut eu sa iesi!" O iubesc pe mama, mereu pe poarta ca si cand ar avea 17 ani, e super tare si in afara de Justin, nimeni nu mai are o mamica ca a mea.
-Va multumesc ca mi-ati luat apararea, mersi mama, sti ca te iubesc, acum du-te, nu vreau sa il mai aud tipand! am spus eu cu jumatate de fata razand