Oana P.O.V.
M-am trezit inconjurata de doua maini uriase,cu tatuaje superbe, maini ce ma faceau sa ma simt in siguranta.M-am intors usor si am zarit chipul de inger al lui Justin.Bine, el mereu e un inger, dar arata asa de dulce cand doarme.M-am dat usor jos din pat, mi-am facut rutina de dimineata, m-am schimabat intr-o pereche de jeansi scurti, taiati, intr-un tricou alb, pe care scria New York, in picioare mi-am luat o pereche de supras rosi, iar parul l-am prins intr-un coc simplu.
Am coborat in bucatarie, unde m-am apucat sa fac micul dejun.Am facut omleta, clatite, carnaciori si am facut doua cafele asa cum ne plac mie si lui Justin. ;)
Dupa ce am mancat, m-am dus in living si am aprins televizorul si am schimbat cateva canale, pana o voce de femeie mi-a atras atentia.
"Artisult international Justin Bieber a fost zarit ieri alaturi de o fata mistersioasa.Oare sa fie aceasta noua lui iubita? Sa fi trecut Justin de tot peste Selena? Se pare ca fata cu care a fost Justin, sa fie chiar noua iubita, paparazzi l-au surprins pe Justin in timp ce se sarutau langa masina acestuia. Ce parere aveti ? Si cine este fata cu care Justin locuieste in casa lui?"
Cam asta a fost tot ce a spus acea doamna blonda, cu o rochie mulata, alba, a carei varste depasea 30 si a carei voci suna precum o mata stransa de gat, dupa care cateva imagini cu mine si cu Justin au aparut, unele la McDonalds, cateva in care " ne sarutam" si cateva poze in care eu si Jay intram in casa.
Am stins televizorul si am auzit soneria.M-am dus sa vad cine este si am dat de unica si inegalabila Selena Gomez. M-am uitat din cap pana in picioare la ea si am vazut ca purta o rochita inflorata, iar in picioare avea niste pantofi nergii cu tocul ce depasea 10 centrimetri.
-Unde e Justin? intreba ea
-Doarme, ai treaba cu el?
-Da, nu a vrut sa ne vedem ieri asa ca am venit eu personal, hai fugi si cheama-l, trebuie sa vorbim ceva important. pot sa spun ca a tipat la mine cam prea tare
-Sti ceva, nu ai nicun drept sa vi aici si sa tipi la mine.Justin doarme, iar eu nu o sa il trezesc pentru ca asa imi spune o fetita rasfatata. am spus eu calm si incet
-Ce vrei Selena...? spuse Justin coborand incet scarile si dandu-si cu mana prin parul sau ciufulit
-Hey Justin, nu ti-a fost dor de mine? spuse ea cu o voce pitigaiata si alergand spre Justin
Jay a impins-o din fata lui si m-a luat pe mine in brate, m-a sarutat pe frunte si mi-a psus "neata" cu un zambet cald pe buze, apoi s-a intors cu fata spre Selena, ce se uita cu gura cascata la noi, zambetul ii disparu instantaneu.
-Selena nu, nu mi-a fost dor de tine, asa ca te rog zi ce vrei si pleaca, nu vreau sa mai vad o urma de a ta pe aici! tuna Justin
-Te vreau inapoi Justin, te vreau pe tine... spuse ea cu o voce de copil nevinovat si ranit
-Uite, eu nu vreau sa mai aud de tine, esti doar o betiva si o drogata, la fiecare petrecere la care am fost impreuna, mereu erai cea mai beata si cea mai drogata dintre toti, asa ca nu am nevoie de oamenii ca tine in preajma.
-Si crezi ca tarfulita de aici nu e la fel? Cate petreceri ai dat si ea le-a ruinat? Huhh? Nu te aud Justin... tipa Selena
-Sa nu indraznesti sa o mai faci tarfa nicodata! Ea nu e ca tine, o cunosc de mult timp si daca vrei sa sti, ea a fost aici cand tu mi-ai frant inima! Si da, mi-a ruinat multe petreceri, dar tot ea m-a scapat de multe belele cand tu doar radeai sau nici nu erai cu mine. Asa ca pleaca si sa nu te mai intorci! tipa Justin
In clipa acea, Selena a iesit pe usa plangand, lasand usa larg deschisa...
Am inchis usa si m-am dus in bucatarie, unde Justin isi manca micul dejun si cafeaua.