Justin si-a dat jos tricoul, facandu-ma sa ma holbez la abdomenul lui bine lucrat.
-Iti place ce vezi printesa? spuse Justin cu o voce joasa, dar sexy in acelasi timp, ce ma facea sa rosesc, dar si sa il vreau din ce in ce mai mult.
Si-a pus mainile pe langa corpul meu, s-a rezemat in ele, in timp ce ma saruta usor, dar apasat pe gat, fara sa lase urme. Apoi si-a fixat privirea pe buzele mele, atingandu-le usor cu degetul sau, dupa care indreptandu-si privirea spre ochii mei. Pur si simplu nu stiam ce sa fac, ochii aia mari, fantanii de caramel si ciocolata ,in care ai vrea sa te uiti toata ziua si de care te indragostesti pe loc ma priveau sclipitori, dar si pierduti in acelasi timp. L-am sarutat cu putere si l-am trantit pe pat,acum eu eram deasupra. Am inceput sa ma joc cu parul sau in timp ce il sarutam usor pe gat.
Justin P.O.V
O vreau acum,aici! Sarututrile ei pe gatul meu si mainile ei in parul meu ma fac sa o iau razna. In momentul acela mi-am bagat mainile pe sub tricoul ei si l-am facut sa dispara,apoi m-am ocupat si de pantaloni,lasand-o doar in lenjerie intima. Am schimbat din nou rolurile ,mi-am indepartat pantalonii si am inceput sa explorez fiecare particica din corpul ei.
A doua zi dimineata
M-am trezit putin ametit,poate din cauza ca m-am distrat putin cam mult noaptea trecuta cu Oana :)) . M-am uitat in jurul meu dar frumoasa mea nu e nicaeri. M-am ridicat usor din pat,mi-am luat boxerii pe mine si am auzit dusul curgand. Intru in baie si vad cu o silueta de femeie danseaza usor. Ma apropii si deschid usa de la dus,unde o gasesc pe Oana,cantand si dansand,cand se intoarce cu fata la mine,face ochii mari si incearca sa se acopere cat mai repede.
-Tu de cat timp esti aici? spuse ea speriata
-De 3 minute si ma gandeam sa te ajut,imi permiti? Si nu te mai acoperii atat,te-am vazut deja ,toata. spun eu razand si incercand sa ma apropii de ea
-Nu! Tu trebuie sa astepti daca vrei sa faci dus sau te duci in alta baie,asta e ocupata.
Si deodata trage usa si se baricadeaza acolo.
-Haide Oana,de ce imi faci asta? Noaptea trecuta nu m-ai refuzat.
-Pentru ca noaptea trecuta nu m-ai speriat si nu mi-ai invadat timpul personal.
-Dar de ce sa nu facem economie de apa si sa facem un dus impreuna?
- Neeh Biebs,poate alta data. spuse ea punandu-mi o mana pe piept si impingandu-ma afara din dus
- Haide,lasa-ma sa te ajut. i-am dat mana la o parte si am intrat in dus,alaturi de ea,am luat gelul de dus si am inceput sa ii torn Oanei pe spate si sa o masez usor.
-Uhh..
Se auzi un geamat usor. Am continuat sa o masez pe Oana pana cand un alt geamat s-a auzit
- Esti bine frumoaso?
-Da Jay,doar ca mainile tale si apa fierbinte ma fac sa ma simt ca in al noualea cer :3
-Ti-am zis ca daca salvam apa e mai bine
-Da da,mai taci si maseaza .
Peste 2 ore
-Ma duc la studio,nu stiu cand ma intorc asa ca sa ai grija de tine! am tipat iesind pe usa din fata a casei.
Astazi voi inregistra inca o piesa pentru fanii mei,ma voi intalnii cu Ryan si ii voi face o surpriza Oanei. :)
Ma gandeam sa ii cumpar Oanei ceva dragut,poate o bratara sau un inel,ceva. Copila asta e inebunita dupa bratari si mine .
Cand am ajuns la studio,l-am sunat pe Ryan.
-Hey Ry!
-Hey Justin! Ce faci?