3. Te urasc copil prost!

120 6 2
                                    

M-am trezit intr-o camera imensa, in mijlocul unui pat urias, dar fara Justin langa mine, ma intreb unde s-o fi dus. Am coborat din pat si m-am indreptat spre usa. Toata casa mirosea a fum, dar de ce? AM coborat scarile si m-am indreptat spre bucatarie, se pare ca de acolo venea fumul. Justin nu era in bucatarie, ma intreb unde o fi disparut.

-Juuuustin!!! am tipat cat de tare puteam prin fumul gros.

Se pare ca copilu minune, pop starul, a ars clatitele, nu doar ca le-a ars, ci le-a dat foc!  AM deschis ferestrele si am oprit focul. Am auzit pasi grabiti si apoi l-am vazut pe Justin intrand in bucatarie speriat, ziceai ca a vazut o fantoma.

-Ce te uiti asa, ajuta-ma, nu eu am facut dezastru asta!

-Tu esti ok? Adica,  ai patit ceva?

- Da Justin, sunt ok! AM nevoie doar de aer curat, atat .

-S-a facut!

-Stai ce-   

Nici nu am apucat stermin fraza, ca Justin m-a luat in brate si m-a dus in curtea din spatele casei si m-a asezat pe un sezlong de langa piscina si a fugit inapoi in casa. Dupa vreo 20 de minute, Justin s-a trantit langa mine. M-am uitat mai atent la el si se pare ca era nervos, dar de ce?

-Esti ok?

-Nu, nu sunt, sunt un idiot, am vrut sa-ti fac un mic dejun si se pare ca am dat-o in bara, sunt un natarau! a tipat la mine

-Cine a zis ca esti un idiot sau ca esti natarau, tu ai incercat sa faci un lucru dragut, dar nu ai reusit, e ok, nu te mai supara degeaba, e bine ca nu a patit nimeni nimic.

-Oana, e a doua oara cand dau foc la bucatarie, intelege, sunt un idiot, ai fi putut patit ceva, nu pot lasa sa se intample asta, intelegi?

-Bun , am inteles, stai calm nu o sa ii spun mamei tale nimic, dar de ce nu ai ramas langa clatite?

-Pai am primit un telefon de la Selena, cica vrea sa ne vedem, si a trebuit sa ma duc sa iau telefonul din living, acolo l-am lasat. L-am luat din camera cand m-am trezit , nu vroiam sa te trezeasca...

-Am inteles, acum hai sa comandam ceva, mor de foame!

-Ce ai zice sa meregem si sa luam ceva de la McDonalds?

-Ma duc sa ma schimb si mergem, ok?

Justin a dat din cap aprobator, iar eu am inceput sa alerg pe scari. Am facut un dus, dupa care mi-am luat blugii cu tur, un maieu negru, un hanorac gri,iar in picioare o pereche de supras albi, pe acestia i-am primit de la Justin anul trecut de ziua mea, cu toate ca e un star si ca face ce vrea, nu asculta de nimeni, e totusi un tip dragut si dulce caruia ii pasa de cei din jur, desi nu are incredere in oricine, as putea sa numar pe degete persoanele in care are Jus incredere.Mi-am prins parul in  coc, mi-am luat telefonul si portofelul si am iesit din camera.

Am coborat in living unde Justin ma astepta pe canapea.Era imbracat cu o pereche de blugi negri, un tricou alb , un hanorac gri, si in picioare avea supras albi, excat ca mine, bineinteles, si o sapca neagra in cap.

-Esti gata? ma intrebat Justin

-Da, hai ca sunt lihnita!

Am intrat in masina si am pornit spre McDonalds.Jus a  pornit radioul si am inceput sa cantam toate melodiile pana cand s-a auzit o voce ce prezenta o piesa a Selenei Gomez, atunci Justin l-a oprit si sa uitat la mine.

-Sper ca nu te superi ca l-am oprit, doar ca nu o mai suport pe Selena.

-E ok piticule, nici eu nu o suport, mai ales dupa ce ti-a facut...

Vecinul meu e un supestarWhere stories live. Discover now