7.Parcul si ploaia

46 5 2
                                    

Justin P.O.V.

Dupa ce ca am uitat de ziua ei,am plecat si fara sa o iau cu mine,asa cum planuisem...dar am o idee..

Oana P.O.V

M-am trezit buimaca si putin ametita,din cauza ca cineva nu are telefon sau nu a invatat sa lase lumea sa doarma,si tipa la usa mea cat putea de tare.Cobor nervoasa,in pijamale si deschid sa vad cine are nevoie asa de uregent de mine ,incat nu ma lasa sa dorm.Cand am deschis usa,l-am vazut pe Justin,cu un ursulet de plus si o cutie mare in brate.

-Ce e asa urgent incat a trebuit sa ma trezesti!?

-Vroiam sa imi cer scuze pentru ca te-am lasat ieri singura si ca nu am mai dat niciun semn,asa ca vroiam sa te intreb daca vrei sa mergi sa ne plimbam in parc,e cald afara.

-Intra. Nu stiu ce sa zic....du-te si fa-ti ceva de mancare si asteapta-ma.

-Pui,astept si zece ani pentru tine.

Dupa o ora,am coborat in living.Justin ma astepta in fata televizorului,uitandu-se la desene.M-am strecurat incet in spatele lui si am tipat :

-Bau! Justin a sarit de pe canapea si a tipat ca o fetita :)))

-Tu esti nebuna? Era sa fac infart!  Justin spuse in timp  ce respira greu si tinea mana la piept

-Scuze,dar erai prea atent si ma plictiseam.Mergem?

-Hai!

Justin m-a luat de mana si a iesit pe usa din fata.Lumea de pe strada se uitau la noi,dar Justin ii ignora si ma lua de mijloc si ma strangea langa corpul lui fierbinte si bine lucrat.

Cand am ajuns in parc,ne-am pus pe banca noastra,de sub un stejar batran,unde locuiau o veverita si 3 randunele. Justin s-a asezat primul si m-a tras in poala lui,si-a pus mana in jurul taliei mele si m-a sarutat usor pe obraz.

-Justin!? Ce te-a apucat? am spus eu chicotind

-Nimic,doar ca esti foarte frumoasa cand zambesti si vreau sa iti ofer o zi de neuitat.

-Orice zi cu tine e o zi de neuitat. Mereu ma faci sa zambesc si sa uit de problemele mele si pentru asta iti multumesc.

-Nu ai de ce sa imi multumesti,e placerea mea. spuse  Justin strangandu-ma la pieptul lui 

Au trecut ceva ore bune, in care eu si Jus ne-am prostit si ne-am amintit de vremurile copilariei. Trebuie sa recunosc ca mi-e tare dor de acele vremuri, dar si faptul ca Justin are un ras molipsitor si dulce in acelasi timp. 

-De ce m-ai stropit? a intrebat Justin uitandu-se la mine razand in hohote

-Nu te-am stropit, nici macar nu am apa la mine. Poate ploua. am spus eu incercand sa ma opresc din ras, norcul nostru ca nu e foarte multa lume in parc, ca altfel s-ar fi uitat la noi ca la doi nebuni

-Poate sa ploua, nu imi pasa.  

La un moment dat, cerul s-a intunecat, norii cenusii au pus stapanire si un vant puternic s-a pornit. 

-Hai acasa! a spus Justin luandu-ma de mana si ridicandu-se de pe banca 

O ploaie torentiala a inceput, iar noi nici macar pe strada mea nu am ajuns.Justin a inceput sa alerge , eu dupa el.Ce sa va mai zic, eram amandoi uzi leoarca si mai si alergam in ploaie, deparca nu ne-am uda mai rau :D

Am ajuns in fata casei mele, intr-un final, si Justin s-a oprit brusc.

-Oana, care ziceai ca e cel mai mare vis al tau?

-Justin, iti spun dupa ce intram in casa si ne uscam amandoi.

-Nuu, spune-mi acum! 

-De ce? copilul asta vrea sa stam in ploaie mai mult de atat? 

-Doar zi! in momentul ala Jutin m-a luat de mana si s-a apropiat de mine

-Sa fiu sarutata in ploaie, dar nu o sa se intample niciodata!

-Never say never! spuse Justin soptind

Justin si-a lipit palmele de obrajii mei si m-a sarutat . Ramasesem socata, nu puteam sa cred ca Justin m-a sarutat si mi-a adus visul la realitate.

-Haide o sa racesti! Intra! spuse Justin deschizand usa casei

Am intrat in casa si am gasit pe canapea un bilet. Dar de la cine? Nimeni nu e acasa, ai mei sunt plecati in Londra,s-au intors?

Am luat biletul si am inceput sa citesc:

Draga Oana,eu si tatal tau am hotarat sa ne despartim,nu pot sa mai rezist sa il vad cum mereu ma inseala,asa ca de acum esti singura,casa e a ta.Imi pare rau ca nu ti-am spus mai devreme. O sa ma mut cu David aici in Londra,definitiv. David,doctorul tau este noul meu iubit. Am trecut pe acasa sa imi iau lucrurile si ti-am lasat bani,pe langa cei din pivnita,de care tu stii. Stiu ca nu sunt o mama chiar asa de buna,dar te iubesc. Sa ai grija de tine,si de Justin.

                             Cu drag,mama!

Nu pot sa cred! Pleaca,ma lasa singura si nici macar nu vine sa imi zica lucrurile astea in fata..oricum sunt obisnuita sa stau singura.

Am simtit o mana pe umarul meu, iar cand m-am intors l-am vazut pe Justin.

-Ce s-a intamplat?

-A plecat..mama a plecat, am ramas singura..oricum eram obisnuita sa plece mai mereu..

Justin m-a luat in brate si m-a asigurat ca nu o sa fiu singura, il am pe el..

-Oana,schimba-te si calmeaza-te, o sa fie bine totul, sunt aici.Iti promit ca nu plec,te rog..calmeaza-te.

-Hai cu mine, si tu trebuie sa te schimbi,esti inca ud.

Am urcat in camera mea,si am incuiat usa. Justin s-a uitat ranjind la mine,apoi s-a apropiat incet de mine,m-a lipit de perete si si-a lipit buzele de ale mele. M-a ridicat pe perete, fara sa rupa sarutul,si-a bagat mainile pe sub tricoul meu ud, si s-a indreptat spre pat,lasandu-ma usor pe spate, s-a departat putin,dandu-si jos tricoul...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Hey guys! Sorry ca postez mai rar, dar nu ajung sa mai scriu asa de des,promit ca ma voi revansa. ♥

Dwarf XD !

Vecinul meu e un supestarWhere stories live. Discover now