bölümler sınavlar oldugu için gecikti bundan sonra daha sık paylaşım olacak ve eğer yetişirse her gün bölüm paylaşılacak.
Lavinya
Uzun zamandır hayatımız çok sıradan ve sakindi ama Senyor bu durgunluğa son verdi sonunda.
Dün çok güzel planları olduğunu söyledi ama tam olarak her şeyi bu akşam anlatacak. Heyecandan bütün gece uyuyamadım sabaha kadar Rafaelle söhbet etmişdik onunda benden pek farkı yoktu ama onun heyecanının yanında korkuda vardı.
Sabah kalktıgımızda evde sadece Alfonso vardı. Mutfakta yemek yapıyordu."Uyuyan prensesler günaydın. Sonunda uyandınız"
"Günaydın Alf. Hayırdır bu gün çok özel bir günmü? Seni mutfakta görmek gözlerimi yaşartdı"
"Hayır Lavinyacım özel bir gün degil sadece sabaha kadar uyumadıgınızı tahmin ediyorum ve bu saatde kalktıgınıza göre yanılmıyorum bu yüzdende size kahvaltı hazırlamak istedim"
"Her şey çok güzel teşekkür ederiz Alf"
"Afiyet olsun Rafael"
Sofra gerçekten güzeldi. Alfonsonun çok iyi yemek yaptıgını biliyorduk ama pek mutfaga girmezdi.
"Umarim bizi zehirlemezsin"
Bana "korkma ölmezsin" bakışı atarken ben yemeye başladım.
Papaz ve Senyor ortalatda yoktu acabe nereye gitmişlerdi diye düşünüyordum ve sanki Alg beni duymuş gibi konuşmaya başladı"bu arada bizimkiler planlarla ilgili bir kaç işleri oldugunu söylediler akşama dönecekler"
Acaba neler planlıyorlardı meraktan ölmek üzereydim.
Akşama kadar evde boş boş pineklemekten ve arada Alfonso sinirlerimi bozuyordu ona laf yetişdirmekten başka bir şey yapmadım. Rafaelde bir şeyler karalıyordu.Akşam saat 9 buçuk gibi bizimkilerde gelmişdi.
Hemen kahvelerimizi yapdım ve Senyor bilgisayırını açtı ve tv-ye birleşdirdi."Evet çocuklar her şey hazır" dedi ve ekranda bir kaç resim açtı sonrada tüm aklındakileri ortaya döktü.
"Bu adam" ekranda Herkül Adamsın resmini açtı.
"Baş düşmanımız. Bütün deliller bunu gösteriyor. Bu sabahta Papazla polise gitdik ve mobese görüntülerine tekrar baktık. Görüntülerde büyük, siyah bir jip görünüyor ve pilakası çok ilginc." diyerek resmi açti ve plakayı zoom yaptı. Plaka HA yazıyor.
" Eveet..." kaşlarını kaldırarak bize bakıyordu biz ise şok olmuş haldeydik Papaz hariç tabiki. Bu sefer konuşan Papaz oldu
"Evet Senyor başından beri haklı ola bilir ve hatta bana sorarsanız haklıda. Geriye tek biz soru kalıyor... Bu adamın bizimle derdi ne?"
"Peki bunu nasıl bilicez?"
Rafaelin sorusuna Senyor yanıt vermişdi ve bakışlarını bana çevirerek...
"Bu işde bize Lavinya yardım edecek."
"Benmi? İyide ben nasıl yapıcam"
Senyor ekranda Adamsın bir kaç resmini daha açtı ve hepsinde yanımda genç ve çoğu hatta neredeyse hepsi sarışın olan kadınlar vardı.
"Adam tam bir kadın düşkünü ve kadınlarda parası, gücü, şöhreti için ona düşkün. Gördüyün gibi Lavinya kadınlar hepsi sarışın... yanı senin gibi. Senin yapman gereken şey Adams-ın dikkatini çekmek ki bence bu senin için hiç zor olmayacak."
"Ona yaklaşmam kolay ama nerede ve nasıl? ikinci soru sonra ne olacak?"
"Adams bir kazino çalışdırıyor ve sen oraya gidip onunla tanışacaksın. Sonrasında evine girmen gerek. Asıl işin bundan sonra. Evinden bizimle ilgili bir şeyler bulman gerek. Tam olarak ne bilmiyorum ama evrak, resim her hangi bir şey işte önemli olan işimize yaraması."
Ekranı kapatdı ve planın şimdilik bu kısmına odaklanmamızı söyledi gerisinş benim isdeyimiz şeyleri bulmamdam sonra anlatacak ki planlarda bunun üzerine kurulacak.
Ertesi gün akşam Kazinoya gitmek üzere hazırlanmışdım. Senyor her şeyi kontrolde tutmak ve beni korumak için üzerime küçük bir dinleme cıhazı taktı. Onları duymam için kulaklıgımıda taktıktan sonra yola çıktım. Gece yarısını gösteriyordu ve kazino insan kaynıyordu ama benim gözüm tek bir ismi arıyordu. İşte orda.
Yavaş adımlarla ona yaklaşdım ve karşısında durdum."Bay Adams?"
içkisini masanın üzerine bıraktı ve beni süzerek"Buyurun" dedi. Yüzümde kocaman bir gülümseme ile konuşdum.
"Sizinle tanışmak ne kadar güzel. Adınızı çok duydum ve uzun zamandır sizinle tanışmayı istiyordum sanırım bu gün şanslı günümdeyim'"
"Bu kadar güzel bir bayanın benimle tanışmak istemesi saıl benim şanslı oldugumu gösteriyor. Buyurun oturun. Bir şeyler içmek istermisiniz?"
"Hmmm. Ola bilir ama tamamen sizin zevkinize brakıyorum" dedim ve yanındakı koltukta oturdım o ise qarsona bir şeyler söyleyip yolladı. Bütün gece konuşduk bir ara beni bir yerleden tanıgını yada daha önce karşılaşdıgımızı sordu ama onu geçişdirdim. Adimi sordugundaysa başka bir isim kullandım ve kendimi ona Harlen diye tanıttım.
Gecenin sonunda yarın içşn bir buluşma teklifinde bulundu ve tabikide bu teklifi kabul etdim.
Eve döndüyümde çok bir şey anlatmama gerek yoku çünkü zaten her şeyi Senyorun taktıgı cihaz sayesinde duymuşlardı. Yarın neler yapacagımızı konuşduk ve her kes odasına çıktı bense yine bütün gece uyuyamamışdım. Yarını ve bundan sonra yapacaklarımızı düşünerek gözlerimi kapatdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5+1
RomanceOrtak geçmişe sahip 5 arkadaş. Ne olursa olsun dönülmeyecek bir yemin ve ugruna yapılmış fedakarlıklar. Hayallerinin yıkılmasıyla çıktıkları ve onların tahmin etmediği olayların beklediyi bir intikam yolu. Bu yola onlarla birlikte çıkmaya cesaret...