Senyor
Dosyalarda yazılanlara inanamıyordum. Bu adam... Bu adam gerçekten... hayır olamaz buna inanamıyorum. Babamla resimleri var.
Bu adamın benim babamla birlikde resimleri üstelik yanında annemde var. İyide neden nasıl niye hiç bir şey anlamıyorum."Senyor bu adamın babanla ne işi var. Kim bu adam neler oluyor?"
"İnan bende hiç bir şey bilmiyorum Papaz...
Bunu ögrenmemin tek yolu var oda annem yarın onun yanına gidip bu adamla ne işleri olduğunu sorucam"Sabah erkenden annemin yanına gitmel üzere yola çıkdım. Akşam saat 11 buçuk gibi annemin yaşadığı kasabaya varmışdım.
Annemi meredeyse 7 aydır göremiyordum. Babamın ölümünden sonra bu kasabaya yerleşdi ve yalnız yaşamayı seçdi."Anne buraya gelmekte başka bir amacım daha var. Yanı senide özledim tabiki hemde çok ama bana yardım etmen gereken bir konu var"
"Zaten geldiginde bir sorun oldugunu anlamışdım. Aynı baban gibisin hiç duyqularını gizleyemedin."
Konuşurken bir eliyle saçlarımı okşuyordu. Bunu yapması hep hoşuma gitmişdi.
"Şimdi söğle bakalım hangi konuda sana yardım etmem gerek?"
Anneme Lavinyanın buldugu resimleri hösterdim
"Anne bu adam kim? Babamla, seninle ne gibi bir alakası var? her şeri anlatmanı istiyorum anne çünkü bu adam bana ve arkadaşlarıma zarar bermek istiyor ve istediyinide yapıyor"
"Sen... Nerden buldun bunları? Ne demek zarar vermek oğlum ne deyiyorson?" sesi çok endişeli ve korktuğunu gösteriyordu.
"Anne lütfen sadece bu adamla nerden tanışdıgınızı söyleyin"
"Bu adam.... Bu adam Herkül...Herkül Adams.Babanla eskiden arkadaşlardı. Neredeyse 3-4 sene sürdü bu arkadaşlık. Askerde tanışmışlar. Sonra... Sonra babanla ben tanışdık ve bir gün baban beni Herkülle tanışdırdı. Biz babanla evlenme kararı almışdık ama ben Herkülün buna pek sevinmedigini düşünmüşdüm ve yanılmamışım. Bir gün bu adam gelip bana beni sevdigini ve babanla evlenmememş söyledi. Babansa bu konuşmayı duymuşdu.... Herkülle kavga etdiler ve baban onu bir daha görmek istemedigini söyledi o ise bütün bunların intikamını alacagıma söz verdi... Oğlum, sen bu adamın size zarar verdigini söylüyorsun. Ne yapdı size?"
"Bizim restoranımız vardı annar biliyorsun"
Başını sallayarak beni onayladı
"Orası yaklaşıl 1 ay önce patladı ve baş şüphelimiz bu adam ama artık eminim bu işi kesinlikle o yapdı."
"Aman tanrım inammıyorum! Oğlum siz orası için çom uğraşmışdınız. Oğlum lütfen dikkatli olun bu adam çok tehlikeli biri lütfen oğlum dikkatli olun"
Geceyi annemin evinde geçirdim ve sabah erkenden yola çıktım. Akşam eve varmışdım ve her şeyi çocuklara anlatdım. Onların tepkiside aynı benimki gibi oldu hepsi şokdaydı.
"Bu çok saçma bir şey. Yani... kadın seni sevmemiş arkadaşını sevmiş diye onlara olan hırsını çocuklarından intikam alarak soğutman saçma. Üsetlik bu kadar uzun zaman sonra yanı bu olay sen doğmadan 1-2 sene önce olmuşsa üzerinden neredeyse 25-26 sene heçmiş"
Senyor gerçektende çok şaşırmıştı ve söylediklerinde haklıydı.
"Peki Senyor planlarımız değişiyormu?"
"Evet Papaz değişiyor"
"Ne düşünüyorsun? Nasıl hareket etmemiz gerek?"
"Onun yöntemleriyle hareket edeceğiz Papaz."
Papaz sanki aklımdan geçenleri okumuş gibi yüzüme bakıyordu.
Yüzümü Lavinyaya döndüm ve ona aklımdam geçen şeyi söyledim
"Lavinya bize Adamsın kızını getireceksin"
İntikamsa intikam Herkül Adams hemde senin yöntemlerinle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5+1
RomanceOrtak geçmişe sahip 5 arkadaş. Ne olursa olsun dönülmeyecek bir yemin ve ugruna yapılmış fedakarlıklar. Hayallerinin yıkılmasıyla çıktıkları ve onların tahmin etmediği olayların beklediyi bir intikam yolu. Bu yola onlarla birlikte çıkmaya cesaret...