Bölüm 12
Papaz
Sabah her kesden erken uyanmıştım.
Bahçede oturmuş düşünürken Senyorun sesini duydum.
"Günaydın. Erkencisin bu gun"
"Hiç uyumadım desem daha doğru olur... Ona ne zaman anlatacaksın?"
"Bilmiyorum... Ama en kısa zamanda anlatmam gerek. Babasının nasıl bir adam oldugunu bilmeli. Daha doğrusu baba dediyi adamın"
"Neler biliyorsun o adam hakkında?"
Lavinyanın sesiyle ona taraf döndük
"Senyor başka neler biliyorsonuz onun hakkında?"
"Öyreneceksiniz Lavinya az kaldı."
Bir kaç dakika sonra Alfonsa ve Rafaelde indi.
Lily-nin de kahvaltısını verdikden sonra Senyor yine bir iş oldugunu söyleyip çıktı. Akşama kadarda her kes kendi işleriyle meşqul olmuşdu zaten.
Akşam Senyorda gelince hep beraber yemek yedik sonra koltuklara yerleşib konuşmaya başladık.
Konu tabikide Herkül Adams denen o adamdı.
"Bu Adams bizim düşğndügümüzden de kötü ve korkunc bir adammış"
Sonyorum sözüne Alfonsa karşılık vermişdi
"Ne öyrendin hakkında?"
"Bir sürü şey... Bir sürü insanın hayatını mahv etmiş...hatta..."
Sözünü devam etmesine Lily izin vermemişdi. Bir anda nasıl oldu da merdivenlerde belirdi bu kız?
"Hatta ne!...Söğlesen hatta ne!?...Babam nasıl biriymiş?!...Konuşsana!"
"Bağırma!...O baba dediğin adam bir ka..."
"Evet dinliyorum devam et hadi! konuş! Babama nasıl iftira atacaksın!?"
"İftaramı?"
Senyor büyük bir kahkaha atmışdı ama bu Lilyni dahada sinirlendirmişdi ve daha çok bagırmaya başladı"Evet iftira!"
Senyorun artık sabrı tükenmişdi
"Senin baba dedigin adam varya benim, arkadaşlarım ve dahası bir sürü masum insanım hayatını mahv etmdi!...Hatta biliyormusun o çok sevdigin baban sen 5 yaşındayken ölen anne ve babanında katili."
NE! bunu bize nasıl söylememişdi?
"Yalan! o bir katil degil! İftira atıyorsun!"
"Tamam inanmiyorsan gel şunlara bak birde"
Bir sürü dosyayı masaya döktü.
"Bak."
"Ne bunlar?"
"Burada bir sürü insanın ismi var görüyormusun?...Bu insanlar senin baba dedigin adamın kandırdığı ve kendi işledigi suçları onların üstüne yıkıp hapis yatmalarına, ailelerinş kayb etmelerine sebel oldu. Baban kendi kara işlerini onların adıyla yürütüyordu....Şimdi en önemli konu. Annenle babanda bu insanlardan biriydi sadece ve Herkülün bütün suçlarını açığa çıkıkarmaya çalışmaları ölümlerine sebep oldu...aynı zamanda benim babamında."
Senyorun babasınınmı?
İyide Senyorun babası otomobil kazasında....hayir tabikide o adamın işiymiş. Ama annesi yüzünden... gerçekten hiç bir şey anlamıyordum şu an ilk kez onun ne yaptıgımı anlamıyordum."Senin babanmı?"
"Evez Lily hanım! Benim annem kimdi bilmiyorsun tabi! Hani baban bir zamanlar bir kadın sevmiş ya işte o kadın benim annemdi. Üstelik babamı da kandırarak adını kullanıp kirli işler görmüş. Babamda her şeyi bildigini üstünede annem babanı redd edince baban yani Herkül benim babamı kaza süsü vererk öldürdü. Tabi bununlada yetinmemiş şimdide benden intikam alıyor"
Lily şok olmuşdu. Zavallı kız yıllardır baba dedigi adam anne babasının katiliymiş.
"Peki benden ne istiyorsub? bak sana benim bile hayatımı mahv etmiş şimdi bide siz beni kaçırdınız onun yüzünden"
"Senden istedigimiz bir şey yok sadece sana önem veriyor senin karşılıgında mahv etdigi restoranımız almak istiyoruz. Daha önce sana bu cevabı vercektim ama şimdi cevabım çom farklı"
Senyor bizden gizli işler çeviriyordu ve bu hiç iyi degildi. Tamamen kendi meselesi yapmışdı bu konuyu ve tek başına ilerlemesine izin veremezdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5+1
RomanceOrtak geçmişe sahip 5 arkadaş. Ne olursa olsun dönülmeyecek bir yemin ve ugruna yapılmış fedakarlıklar. Hayallerinin yıkılmasıyla çıktıkları ve onların tahmin etmediği olayların beklediyi bir intikam yolu. Bu yola onlarla birlikte çıkmaya cesaret...