LavinyaBu gün akşam Adamsa bir buluşma sözüm vardı ve saatler ilerledikçe benim de heyecanım aynı zamandada tedirginliyim artıyordu.
Buluşmaya az zaman kalmışdı bende son hazırlıklarımı yapdım ve evden çıkmaya hazırdım.
Dün gece oldugu gibi Senyor yine bana kulaklık ve dinleme cıhazı vermişdi. Alfonso ve Rafaelde bizim gideceyimiz mekanda bizi göre bilecekleri bir yerde oturacaklardı.
Buluşacagımız yer Adamsın kendine ait bir otelin şık restoranıydı. Restorana geldigimde Adams masada oturmuş ve beni bekliyordu beni gördüğünde ayağa kalktı.
"Hoş geldiniz"
"Hoş buldum. Umarım fazla bekletmedim"
Yüzünde kocaman bir sırıtışla cevap verdi bana
"Sizin gibi hoş bir bayanı her zaman beklemeye hazırım"
Sözünü bitirdikden sonra sandalyemi çekti ve oturmama yardım etdikden sonra kendiside karşıma geçip yerini aldı. Siparişleri verdikden sonra söhbete başladık. Alf ve Rafael bizim yan taragımızda bir az arkada oturuyorlardı.
Uzun süren söhbetde onunla ilgili bilgi almaya çalışdım her ne kadar doğru ve ya yanlış bilgi verdiginden emin degildim çünkü bende ona yanlış bilgiler veriyordum.
Kenide ait olan holdingin ve kazinoyla bu otelin bütün dekorasyon işlerini kendi üstlendiyini ögrenmem ise çok işime yaramışdı çünkü evine girmem gerekti ve bunu nasıl yapacağımı bilmiyordom.
"Ah demek bütün dekorasyon size ait. Peki eviniz?"
içimden onuda ben dekore etdim demesini istiyordum."Evet evimide kendim dekore etdim"
Bingooo işte bu.
"Hmmm evinizi merak etmedim desem yalan olur" diyerek şarabımdam bir yudum aldım.
"Bu merakınızı gidermeyi çok isterim eğer dilerseniz yemekden sonra kahvelerimi evimde içelim. Kızımınde sizim gibi güzel bir kadınla tanışmasını çok isterim"
Kızım? O kızımmı dedi?Senyor-"Lavinya evet adamım kızı şok olma devam et"
Bogazımı temizleyip söhbete devam etdim.
Yemeyimiz bitdikden sonra restorandan ayrıldık ve Adamsın evine doğru yola çıktık. Evi şehirden bir az uzaktı ormanlık bir alandaydı.
Eve geldigimşzde karşıma çıkan ilk şey büyük duvarlar ve demir kocaman kapılar olmuşdu ve kapıdan içeri girdigimizde bir şato ile karşılaşdım. Evet resmen bir şatoydu ve buraya ev demek aptallık olurdu. Benimse aklımda olan tek şey bı evde gereken delili nasıl bulacagımdı.Adamsın eşliginde eve girdiyimizde 17-18 yaşlarında tatlı genc bir kız baba diye adamın boynuna atladı.
"Hoş geldin babacım. Seni daha geç bekliyordum"
"Misafirimiz var kızım ve kendisine kahvelerimiz evde içmeyi teklif etdim ve seninde bögle güzel bir kadınla tanışmak isteyecegini düşündüm."
Kız bana hayranlıkla bakarak konuşdu.
"Ah çok iyi etmişsin babacım. Merhaba ben Liliy."
"Merhaba canım. Bende La... Harlen"
"Tanışdıgıma memnum oldum bayan Harlen gerçekten çok güzelsiniz"
"Bende seninle tanışmama çok memnum oldum ve inan sen çok daha güzelsin"
Kahvelerden sonra Adams bena evi gezdirdi ve merakla onun çalışma odasını görmeyi bekliyordum çünkü orada aradıgımı bula bilirdim.
İşte o beklenen oda.
"Gerçekden bag Adams evin her köşesi büyük özenle dekore edilmiş. Mimarlığa merak duyan biri olarak zevkinizi beyendim."
"Teşekkür ederim Harlen ve sendende bana sadace Herkül demeni istiyorom resmiyyete safece iş zamanı önem veririm."
"Nasıl istersen Herkül"
bu konuşma üzerine büyük bir kahkaha attık ve küçük hayin planımı hayata geçirdim
"Ayhh baçağım"
"Harlen iyimisin?"
"Burktum qaliba. Buz getire bilirmisin rica etsem"
"Tabi hemen geliyorum"
O odadan çıktıktan sonra hemen çekmeceleri kurcalamaya başladım. Elimi çabuk tutmaya çalışıyordum ama salak adam zaten işimi koşaylaşdırmışdı çünkü en üst çekmecede çooool ilginc şeyler bulmuşdum ve hemen resimlerini çekdim.
Bacağıma buz koyma faslını hemen bitirip eve geri döndüm ve çekdiklerimi çocuklara gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5+1
RomanceOrtak geçmişe sahip 5 arkadaş. Ne olursa olsun dönülmeyecek bir yemin ve ugruna yapılmış fedakarlıklar. Hayallerinin yıkılmasıyla çıktıkları ve onların tahmin etmediği olayların beklediyi bir intikam yolu. Bu yola onlarla birlikte çıkmaya cesaret...