LavinyaSenyor Herkülün kızını getirmemi istiyor.
Kafayımıdı yedi anlamıyorumki küçücük kızdan ne istiyordu, niye onu alet ediyordu bu işlere.
Bizim derdimiz onun babasıylaydı Liliyle degildiki. Senyoru vaz geçirmeye çalışdık ama olmuyor kafasına koymuş.
Sabah Herkülü aradım ve Liliyi alış verişe götürmek istediyimi söyledim
"Ah Harlen Liliy buna çok sevinicek seni çok sevdi."
"Tamam o zaman onu AVM-ye getirirsin"
Saat 13:00 da AVM-de Lily-le buluşdum.
Onunla sohbet etmek ve güvenini kazanmam gerekliydi. Çok samimi ve sevecen bir kızdı.
Akşam artık Lily-i eve götürmem gerekliydi ve babasına onu eve kendim brakıcam demişdim bu yüzdende Alfın arabasını almışdım.
Herkülün evine geldigimizde Lily beni eve davet etdi tabiki kabul etdim ve onunla içeri girdim. Hazır eve girmişken Adamsın çalışma odasına tekrardan bir göz atsam iyi olur diye düşündüm ve çalışan kadına geçen sefer orada küpemi düşürdüyümü söyleyip odaya girdim.
Bir sürü dosya evrak vardı burada ve hepsinin üzerinde farklı isimler yazıyordu gerekli ola bilir diye düşündüm ve onlarında rsmini çekdim. Aşağı indiyimde Lily beni bekliyordu bir az konuşup kahve içdikden sonra onunla vedalaşdım ama onu bir arkadaşımla tanışdırmak istediyimi söyleyip yarın onu misafir etmek üzere evden ayrıldım.
Senyor
Akşam Lavinyanın söyeledikleri hoşuma gitmişdi çünkü bu gun o
pislik herifin kızı kendi ayağıyla buraya gelecekdi."Lavinya saat kaçde gelecek bu kız?"
"Bir azdan gelmesi lazım"
Biz kızı beklerken Adams Lavinya-yı aradı ve bir şeyler söyledi.
Allah kahr etsin adamın çalışma odasında kamera varmış. Bir bu eksikti.
"Lavinya nasıl dikkat etmezsin"
"Senyor allah aşkına ben nereden bileyim evin içinde kamera oldugunu"
Kızda bu akşam gelmeyecekdi tabikide. Başqa bir plan gerekiyordu, o kızı kaçırmak için bir plan.
Papaz
Adamsa yakanlıgımız için kızın bizim ayagımıza gelmesi planıda suya düşmüdü.
Lavinya kızla söhbet esnasında hangi okulda okudugunu öyrenmişdi.
Senyorla birlikde bir kaç gün okul önünde durup kızı takip etmişdik.
İşte bu gün şanslı günümüzdü. Kız arkadaşlarıyla birlikde okul çıkışı gezmeye gidiyordu.
Adams Lavinyanın sadece bir para avcısı oldugunu düşündüyü için kız peşine koruma takmak gereyinde bulunmamışdı.
"Papaz arabayı kafenin önüne park et. "
Onun dedigini yapdım ve bizfe kızın oturdugu kafeye girdik.
Kızlar yaklaşık 30-40 dakika kafede oturdular ve tabikide bu süreç içindr Senyor gözünü kızdan çekmemişdi.
"Senyor bu kadar bakma korkutacaksın onu."
"Ciddimisin? Hiç korkana benzemiyor ama. Sabahdan beri bakıp gülüyor ayrıca rkadaşlarına bizi gösterdi. Yanş işmiz kolay kalkdıklarında ona yklaşıp konuşmak istedigimi söyleyip arabaya dogru yönlendiricem sonrasınıda biliyorsun zaten."
"Tamamdır merak etme her şey plan üzre gidecek"
Bana bakıp memnun bir şekilde sırıtdı.
"İşte bu diger kızlar lavoboya gitdi sanırım. Ben onu dışarı çıkarıyorum sende hesapları öde. Onlaronda hesabını öde"
"Merak etme çoktan hall etdim.
Arabadayım çabuk ol"Kafenin penceresinden içeriyi qayet net hörüyordum.
Senyor kıza bir şeyler söyledi. Sanırım kızda durumdan memnundu yüzü gülüyordu. Dışarı çıkıp arabaya dogru geldiler ve osırada bende arabayı çalışdırdım.
Senyor kızın agzını eliyle kapatıp onu arabaya tıktı.
Küçücük haliyle Senyordan kurtulmaya çalışıyordu ama nafileydi.
Qaza yüklendim ve son surat oradan uzaklaşdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5+1
Lãng mạnOrtak geçmişe sahip 5 arkadaş. Ne olursa olsun dönülmeyecek bir yemin ve ugruna yapılmış fedakarlıklar. Hayallerinin yıkılmasıyla çıktıkları ve onların tahmin etmediği olayların beklediyi bir intikam yolu. Bu yola onlarla birlikte çıkmaya cesaret...