Sabah olduğunda YoonGi hâlâ uyuyordu. Sen hazırlanmış okula gitmiştin. YoonGi'yi göremeyince merak etmiştin. Okuldan çıkıp evine gitmek istiyordun. Ama okuldan nasıl kaçacaktın? Jin abindi ve okulun başkanıydı o yapabilirdi. Abinin sınıfına gidip çağırdın.
"Abi abi lütfen bana izin yazdır. Okuldan gitmem gerek."
Abin sana anlamsızca bakarken elini omzuna koydu.
"Ne oldu anlat.. Neden gitmek istiyorsun? Olay ne?"
Dudağını ısırıp ellerinle oynamaya başlamıştın.
"Şe-şey abi.. YoonGi.. YoonGi bu gün okula gelmedi.."
"Eee bişe olmuştur gelememiştir. Merak etme hadi sınıfına."
Biraz sesin yükselmişti.
"Yaa abi anlamıyor musun!? Yani şey özür dilerim bağırdım.. abi dün ayrılalım demiştim. Abi onu seviyorum.. kendine bişe yapmasından korkuyorum."
Abin sana sarılıp çenesini boynuna koyup arkanı sıvazladı.
"Üzülme kendine bişe yapmaz o. Tanıyorum onu.. sadece içip sızmıştır."
"Abi lütfen onu görmeme izin ver."
"Bak kalbini kırarsa direk oradan çıkacaksın söz ver bana."
"Söz abi söz veriyorum ki kalbimi kırdığı an çıkacağım."
Elinden tutup müdür yardımcısının odasına gidip elini bıraktı ve omzundan tuttu.
"Hocam izin yazabilir misiniz kardeşime? Pek iyi değil dün akşamda uyuyamamıştı."
"Tamam Jin."
İzin kağıdını yazıp kağıdı eline verince müdür yardımcısının odasından çıktınız. Abine sıkıca sarılıp öptün.
"Abii çok teşekkür ederim!"
"Rica ederim. Birşeyi yok ben eminim ama yinede sende emin ol ve gör."
hemen sınıfa çıkıp çantanı omzuna taktın. Acele ile okuldan çıkıp YoonGi'nin evine ilerledin. Aklında olan tek cümle "ona birşey olursa kendimi affetmem." Cümlesiydi. Herşeyi düşünürken YoonGi'nim evinin kapısına gelmiştin.
Zile basıp bekledin. Açmayınca beklemeye devam ederken bir kaç defa daha zile bastın. Hâlâ açmayınca kapıyı yumruklamaya başladın.
"YoonGi! Aç şu kapıyı! YoonGi ya!"
Selam nasılsınız? Öhöm bunu sabah sabah yazdım kafam bir milyon aq skdnkfnd neyse umarım ketifle okursunuz. Şey soracaktım size yaaa smut ister misiniz??? Smuut isterseniz yazayım tabii şfkgngkg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]
Fanfiction"İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitirirsin." "İstedi...