YoonGi
Hâlâ uyuyor, onu kaldırmaya bile kıyamıyorum. Onu o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Onu uyurken izlemek dünyanın en güzel şeyi olmalı.. Elimi saçına götürüp yavaşça okşamaya başladım. Burnunu öpüp yavaşça yataktan kalktım ve mutfağa gittim.
Kahvaltıyı yarım saat içinde hazırlamıştım bile. Hemen odaya çıkıp yatağa oturdum.
"Karıcım hadi kalk."
Gözlerini aralayıp bana bakınca gülümsemişti. Bende gülümseyip elini tuttum.
"Günaydın YoonGi."
Doğrulup ayağa kalkınca bende ayağa kalktım.
"Mutfağa gel ben iniyorum."
"Tamam in sen birazdan bende geliyorum."
Mutfağa indiğimde masaya oturdum. Telefonuma baktım bir mesaj vardı. RapMon?? Hemen mesaja baktım.
RapMon: Hemen şimdi buluşmamız gerek.
Neden sabah sabah benim ile buluşmak istiyor ki? (Adın) geldiği zaman telefonu kapayıp cebime koydum.
"Sevgilim sen kahvaltını güzelce yap benim gitmem gerek."
"Hey, birlikte yiyelim?"
Ayağa kalkıp (Adın)'a baktım.
"Üzgünüm meleğim gitmem gerek."
Yanağından öpüp evden çıktım. Arabama binip RapMon'un evine doğru sürmeye başladım. Neden bu saatte beni çağırıyor? Telefonum çalınca telefonu arabaya bağlayıp açtım.
"Alo?"
"YoonGi bunu nasıl demem gerek bilmiyorum. Gelmediğin için arayayım dedim."
Yutkunup boğazımı temizledim ve konuştum.
"Sorun ne dostum?"
RapMon'un derin nefes aldığını hissetmiştim.
"Sorun şu ki.. Anneni dün gece kaybettik."
Duyduğum şey ile gözlerim kararmaya başlamıştı. Gözlerimi sürekli kapayıp açıyordum.
"YoonGi?"
Direksiyonu ellerimle daha çok sıkıp yola odaklanmaya çalışıyordum. Bir elimle gözlerimi sildim.
"Lanet olsun sorun ne!? Cevap versene!!"
Sesi duyuyordum ama tam değil uğultu gibiydi.. Bir anda olan sesi net duymuştum. Büyük bir sesti.. Kafamı direksiyondan kaldırıp önüme bakmaya çalıştım. Lanet olsun tıra çarpmıştım. Gözlerimi açık tutmaya direniyorum, bir kaç saniye sonra herşey karanlıktı..
"YoonGi!! Lanet olsası herif cev- o ses ne?? İyi misin? Hey!!! Cevap ver!"
Yaa herkes yeni bölüm istemiş :( özür dilerim yazamadım çok yoğundum.. Sonunda beklediğiniz yeni bölüm geldi.. Umarım seversiniz. Diğer yeni bölüm için yorum yapmayı unutmayın 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]
Fanfiction"İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitirirsin." "İstedi...