2. Bölüm

4.2K 134 46
                                    


Bir anda şaşırarak ayağa kalkıp üzerini düzeltip kekeleyerek konuştun.

"Be-ben özür dilerim..

"Önemi yok.."

Diyip erkekte kalkıp üzerini silkeledi yerdeki defterlerini alıp sana uzattı.

"Teşekkür ederim."

Saygı amaçlı kafanı eğerek önündeki erkeği selamladın.

"Nereye gidiyorsun bu kadar hızlı?"

Okul geldi birden aklına.. Lanetolsun 5 dakika kalmıştı.

"Ben ah.. geç kaldım.. ********** üniversite Hukuk bölümündeyim. (Siz kendi istediğiniz bölüm sayın dkdşskdjd)

"Anladım. Bende o lisede ve Hukuk bölümündeyim. Benimle gelebilirsin."

Arabasını gösterdi. Başka çaren olmadığı için kabul edip arabaya bindin. Bir kaç dakikada okulda olmuştunuz.

"Çok teşekkür ederim."

"Lafı olmaz iyi dersler."

"Sağ ol. Sana da iyi dersler."

Diyip arabadan indin. Sınıfa gidip duvar kenarı üçüncü sıraya oturdun. Kulaklıklarını takıp en sevdiğin şarkıyı açtın. Kafanı sıraya koyup gözlerini kapadın.

Aklına istemsizce bu gün tanıştığın çocuk gelmişti. Aynı okuldaydınız. Aynı bölümü okıyordunuz.. O çocuğa aşık olmuş olamazsın değil mi? Herkese kolay kolay güvenemezsin..

Bir daha onunla karışılaşırsan kalbinin hislerine yenik düşebilirdin.. Tüm düşüncelerini bir kenara bırakıp şarkıya yoğunlaştın. O anda omzuna uygulanan baskı ile yutkundun. Biri sana dokunuyordu.

Yaa sizce düzenlememe değiyor mu? Bölümü sildim ikinci defa yazdım zaten.. parmaklarım ağrıdı 😟😟


Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin