YoonGi sızdığı koltukta gözlerini aralayıp doğruldu. Ağrıyan başını ovalarken susmak bilmeyen kapıya söverek ilerledi. Kapıyı açıp sana baktı.
"Git burdan bir kaza çıkmadan git."
"Gitmeyeceğim!"
Bağırıp YoonGi'yi omuzlarından ittirdin ve içeri geçip salona ilerledin. Salondaki koltuğa oturup etrafa bakındın.
YoonGi kapıyı sert kapayıp yanına geldi. Tam karşında durup ellerini cebine koyup dişlerini sıkarak konuştu.
"Sana buradan git diyorum. Gitmezsen bir daha asla kapıdan dışarı çıkamayacaksın."
"Tamam çıkmam."
"Salak mısın be Kızım! Keşke abine eski Min YoonGi nasıl biri deseydin! O sana anlatırdı. Ve buraya gelecek cesaretin olmazdı! Lisedeyken nasıl biriydim abin beni çok iyi biliyor! Ama artık çok geç cezanı çekeceksin!"
Dediklerini anlamaya çalışırken ayağa kalktın karşısında durup gözlerine baktın.
"Sevdiğin kıza zarar vermezsin."
"Emin olabilirsin. Zarar verdiklerimin hepsi en sevdiklerimdi."
Cümlesinden korkmuştun gitmek için arkanı döndüğünde kolundan tutup seni koltuğa attı.
"Sana çok geç dedim değil mi!? Gidemezsin artık!"
"YoonGi lütfen bırakır mısın?"
"Az önce bağırıp çağıran kişiye ne oldu? Kaç kişiliksin sen?"
"YoonGi ben seni seviyorum. Neden böyle yapıyorsun?"
"SEVEN İNSAN DÜN BANA 'AYRILALIM' DİYİP BU HALE SOKMAZDI!"
Evet haklıydı YoonGi. Kim sevdiğine ayrılalım derdi ki? Biraz hata yapmıştın..
"Yo-YoonGi.. ben özür dilerim. Bırak beni gideyim. Ben seni merak ettiğim için geldim."
YoonGi sinirle gülerken şaşkınca ona bakıyordun.
"Bana bak kızım. Dün o lanet kelimeyi sende dedin diğerleri gibi! Herkes gibi sende beni bıraktın! Şimdi gelmiş bana özür mü diliyorsun? Çok geç güzelim burdan senin cesedin çıkacak."
Smut yazmamı istemişsiniz skdnj tamam yazacağım ama işler şuan karışık ölüdürecek kızı aq skdjjfsk kusura bakmayın sövmeyin bana kötü bişeyler yapıcam tşk dnfndjf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]
Fanfiction"İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitirirsin." "İstedi...