5. Bölüm

2.6K 114 34
                                    

Kafanı kaldırıp sarıldığın bedene baktın. Bu sabah ki olay geldi aklına. Tek farklılık şuan sarılıyordunuz. Geri çekilip ilerlemeye devam ettin.

Kolundan tutup seni kendine çevirip bağırmaya başladı.

"Ben olmasam ölecektin! Sana som sesimle bağırdım ve duymadın! Ya yetişemeseydim! O araba sana çarpsaydı!?"

Bağırmasından korkmuştun. Çok ciddi surat ifadesi vardı.

"Beni mi önemsiyorsun? Ne komik kurtarmasaydın daha iyiydi. İstemez senin yardımın."

Dediklerin ile şaşırmış olmalıydı ki dudaklarını aralayıp kaşlarımı kaldırdı.

"Neden böyle oldun birden bire?"

Göz devirip kolunu sertçe elinin arasından çektin.

"Bana dokunma iznini kimden aldın? Sen kimsin? Bana karışma artık."

Abim arabasının kornasını çalması ile arabaya bindim. Abim arabayı sürerken bitmek bilmeyen sorularını sormaya başlamıştı..

"O erkek kimdi? Sevgilin mi?"

Hangi kişi sorunum yüzünden benimle sevgili olurdu ki?

"Sevgilim değil arkadaşımdı Abi."

"Haklısın. Seninle kim çıkark-

Dudağını ısırıp cümlesini tamamlayamadı.

"Bana acımayı bırak abi. Evet asla sevgilim olmayacak. Asla evlenemeyeceğim. Asla annem hissini tatamayacağım. Ama bunu yüzüme vurmayı bırak."

Abim iç çekerek arabayı sürmeye devam etti. Eve gelince arabadan inip eve girdim. Odaya çıkıp beni yalnız bırakmayan tek dostum müziği açtım.. Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapadım.

Eeeeee nasılsınız?? Hikâye nasıl gidiyor??? Bu akşam bu kadar yeterli... Kendinize iyi bakın..

Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin