4.Bölüm

2.9K 119 39
                                    

Zil çaldığında bir kız gelip YoonGi'nin yanına gelip sırnaşmıştı.

"Hadi gidelim YoonGi."

"Gidelim MinJi."

Sana bişe demeden o kız ile gitmesini istemsizce kıskanmıştın. Bu olaya sadece göz devirmekle yetinmiştin. Tenefüs boyunca camdan bakıp durdun.

Ders zili çalınca YoonGi gelip yanına oturdu.

"Sadece okulu gezdirdi."

YoonGi'ye bakıp göz devirdin.

"Sana soru mu sordum şimdi?"

"Neden tersledin ki şimdi?"

Neden kıskanmıştın ki?

"Seni terslediğim falan yok Min YoonGi."

Biraz duraksayıp konuşmaya devam etti.

"Noonam o benim son sınıf. O da Hukuk okuyor. Sadece bana birşeyleri anlattı."

Öz Noonası mı? Cidden öz Noonasıysa büyük ayıp yapmıştın.. Birden sormuştun.

"Öz Noonanmı?"

Alayla kahkaha atıp ciddi olmuştu.

"Yok daha neler bayadır tanışıyoruz öz değiliz ama Noonam."

Öğretmen herşeyi anlatmaya başlamıştı. Öğretmene odaklanmıştın. Şuan YoonGi'yi boğmak istesende tüm dikkatin öğretmendeydi.

~Okul çıkışı~

Zil çalar çalmaz YoonGi'ye bakmadan sırandan çıkıp sınıftan çıktın. Kulaklıklarını takıp müziğini son ses açıp sinirle yürümeye başladın. Okul kapısından çıkıp ışıklara doğru yürümeye devam ettin.

"(Adın!) (Adın!) Lanet olsun beklesene! GEÇME!!"

YoonGi'nin sana seslenmesini duymuyordun.

Kırmızı ışık yanınca arabalara bakmadan karşıdan karışıya geçerken birinin arkandan sana sarılıp kenara çektiğini hissedince istemsizce ellerini ona sarmıştın.


Eeeee sizce nasıl ilerliyor hikâye??

Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin