8. Bölüm

2.4K 129 15
                                    

Okul çıkışı YoonGi ile eve doğru ilerlerken bileğimden tutup kendine çevirdi.

"Ne oldu?"

"Arabamı burada bırakamam. Arabam ile evine bırakayım işte."

"Hayır yürümek istiyorum. Araba ile gitmek istemiyorum."

"Ben ne dersem o bin şu arabaya!"

Bağırması ile duraksayıp YoonGi'yi takip etmekle yetindin. Arabaya bindiğinizde direk evine sürmeye başlamıştı. Arabadaki sessizliği YoonGi'nin açtığı şarkı bozmuştu.

"Kapa şu şarkıyı."

Seni takmamıştı bile..

"Kime diyorum ben?"

"Sus bi bi sus ya sus sus."

"Konuşmaya hakkım var."

"Bana sert oldukça sana sert olacağım. Kendi kişiliğimi Min YoonGi'yi geri getireceğim. Bunu isteyen sen oldun."

Oldukça sinirli konuşmasından korkmuş ve üzülmüştün. Sana böyle davranması canını yakıyordu.

"Ben ne yaptım ki sana? Eski Min YoonGi? Ne diyorsun anlamıyorum seni.."

"Yarın görürsün. Şimdi o çeneni kapa."

"Bana böyle davranmaya hakkın yo-"

YoonGi lafını bağırarak kesmişti.

"Var! Var diyorsam var! Sevgilinsem var!"

"Kalbimi acıtmayı bırak.. canımı yakıyorsun."

"Aslında bunları bilinçsiz yapıyorum. Sinirliyken bana karışma."

Birşey demeden yolu izlemeye başladın.. Arabanın durması ile YoonGi'yr baktın.

"İnebilirsin geldik."

"Seni seviyorum."

"Bunu biliyorum hadi in."

"Böyle davranma."

"Sana in diyorum değil mi?"

"Kovuyor musun?"

YoonGi sinirlenmiş olmalıki direksiyonu sıkıyordu. Dişlerinide sıkıp yutkundu.

"Sana in diyorum. Sinirliyken üstüme gelme diyorum. Anla artık beni."

"Seni tanıyalı kaç gün oldu? Bir zahmet böyle olmam normal."

"Kaç günlükmüş! O zaman çıkmasaydın! İn diyorum in!"

Arabadan inip kapıyı sertçe kapadın. Eve girip salona geçtin. Abin gelmediği için seslice YoonGi'ye sövüyordun.

YoonGi sen iner inmez sinir krizi geçirmeden ilaçlarını içip kafasını direksiyona yaslamıştı. Derin nefesler alıp verirken arabayı çalıştırıp kafasını kaldırdı. Evine sürmeye başladı.

YoonGi evine girince direk mutfağag gidip buzdolabından bira aldı. Sevdiği kıza sinirinden dolayı sert konuşmuştu. Kendinde değildi. Sinir hastası olduğunu sevdiği kıza derse kendinden ayrılır diyr düşünüyordu.

Birasını yudumlarken siyah deri koltuğuna yayılmıştı. Sevdiği kız aklından çıkmıyordu. Sehbanın üzerinden telefonunu alıp mesaj yerine girdi. Ve sevdiğine yazmaya başladı..

YoonGi
İyi misin?

(Adın)
Aklına yenimi gelebildim?

YoonGi
Aklımdan çıktığını kim söyledi?

(Adın)
Ayrılalım.

YoonGi birden telefonu yere atıp bağırmıştı. Kendinde değilken kalbini kırmıştı. Kendinisini anlamasını beklerken yudumladığı birasını bitirmiş oracıkta sızmıştı.






Selaaamm yine ben ve yb geldi neyse vote vermiyorsunuz :(((( yorum yapın devam edimmii?????

Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin