Şimdiden diyorum bu bölüm smut. Smut okumak istemeyenler bu bölümü okumasın~
"Kalk o zaman burada yapacak değiliz?"
"Odan nerede?"
YoonGi nefesini verip yanına oturdu.
"Emin misin?"
"Eminim diyoru-"
Sen lafını bitiremeden YoonGi dudaklarını dudakları ile birleştirmişti. Öpmeye başlayınca ellerini boynuna dolayıp öpmesine karşılık vermeye başlamıştın.
Öpüşünüz derinleşince dudaklarınızı ayırmadan seni kucağına alıp yürümeye başladı. Odasına girdiğinde seni yatağa yatırıp üstüne çıktı.
YoonGi dudaklarınızı ayırıp yatakta doğruldu. Gömleğini çıkarıp altındaki eşofmanı çıkardı. Ona bakıp yutkunmuştun. Kalkan penisi oldukça büyüktü. Korkmuştun. Baksır ile kalıp sana baktı.
"Soyunmadan yapamayız."
"Bu-bunu biliyorum."
"O zaman soyun."
Utanıyordun ama diyemiyordun ki.. tişörtünü çıkarıp gözlerini kapadın. YoonGi utandığını anlamıştı. Seni yatağa yatırıp tişörtünü kenara fırlattı. Boynuna dudaklarını bastırıp emmeye başlayınca derin nefes alıp vermeye başlanıştın.
Boynunu yana yatırıp ona izin vermiştin. Boynunu emerken südyeninin kopçasını açmıştı. Südyenini çıkarıp onuda yere attı. Ellerini göğüslerine götürüp sıkarak okşamaya başlayınca arsızca inlemeye başlamıştın.
YoonGi inlemenden zevk alırcasına daha çok sıkıyordu. Ellerini saçlarına dolayıp saçlarını kavramıştın.
"Yo-YoonGi-ahhh"
YoonGi kendi adını duyunca aşağıya kayıp göğüslerini yalamaya başlamıştı. Bu sana zevk versede birazdan canın yanacaktı. Göğüslerini yalayıp ısırırken parmağını ağzına götürdü. Ne yağacağını biliyordun ama utandığın için yapamamıştın.
YoonGi kafasını kaldırıp yüzüne baktı."Em şunu."
Olumlu şekilde kafanı sallayıp parmağını ağzının içine aldığında YoonGi tekrar göğüslerini emmeye başlamıştı. YoonGi bir kaç saniye sonra parmaklarını ağzından çekip vajinanı okşamaya başlamıştı.
"YoonGi... ahh.. ça-çabuk olsan.."
Sesin YoonGi'yi tahrik etmişti. Bir parmağını vajinanın içine sokup orayla ilgilenirken inlemelerini tutamıyordun. İkinci parmağınıda sokup makas haraketi yapmaya başladı.
Canın acıyordu. İlkindi.. YoonGi penisini vajinana konumlandırıp ellerini kavradı. Üstüne uzanıp penisini içeri iterken yüzüne bakıyordu. Canın yandığı için ellerini çekmek istesende YoonGi buna izin vermiyordu.
"YOONGİ ELLERİMİ AHH BIRAK CANIM ACIYOR!"
"Geçecek."
"ACIYOR DİYORUM SANA!"
"Daha içine girmedim?"
Kafanı geriye atıp gözlerini kapadın. YoonGi yavaşça içine girerken boynunun her yerini öpmeye başladı. Acı ve tatlı bi his vardı içinde. Yoongi yavaşça içinde haraket etmeye başladı.
Canın acıyordu.. gözlerini sıkıp YoonGi'nin ellerini daha çok sıktın. YoonGi boynunun her yerini neredeyse morartmıştı. YoonGi içinde hızlanırken bacaklarını YoonGi'nin beline sarmıştın.
Vuruşlarını sert ve hızlı yapmaya başlamıştı. Zevkten canının yandığını unutmuştu. İkinizde zevkten inlerken kanın aktığını görmemiştiniz.. Daha çok sertleştikçe zevk noktana çıkıyordu. Sonuda zevk noktanı bulmuştu.
"YoonGi.. o-orası ığğmhh da-daha hızlı."
YoonGi dudaklarını ısırıp emrettiğini uygulamıştı. Sen boşalınca YoonGi içine boşalıp yavaşça penisini içinden çekip yanına uzandı.
"Ahh kan akmış."
"Nasıl? Cidden mi?"
Doğrulmaya çalıştın. Fakat acı ile inleyerek gözlerini kapadın.
"Yalan neden konuşayım. Kıpırdama sakın. Canın yanar."
"YoonGi nasıl kan var ya?"
"O doktoru sikeceğim."
"YoonGi hamile kalırsam abim kızar."
"Ben sana dedim lanet olsun ya."
"İ-ilkimdi. Hemen hamile kalmam."
"Umarım.. hadi uyu."
Gözlerini kapayıp YoonGi'ye sıkıca sarıldın. Yoongi sana sıkıca sarılıp gözlerini kapadı. Bir süre sonra yorgunluktan uyuya kalmıştınız.
Umarım beğennişsinizdir smutu xöxöxöxnsjxn ya aslında yazarken çok utandım ama... yazdım işte dkckck neyse ay cidden utandım şuan görüşürüz💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoongi İle Hayal Et [Devam Ediyor]
Fanfiction"İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitiremezsin." "İstediğim zaman bitiririm." "İstediğin zaman bitirirsin." "İstedi...