1[Kötülük]

875 70 23
                                    

Get Scared - Keep Myself Alive

İçeriden gelen bağrışma sesleriyle uyandım. Etrafıma baktığımda toz içinde olan karanlık bir oda. Eskimiş yataktan kalktığımda kulağıma gelen gıcırtı sesine önem vermeden yavaş adımlarla kolu olmayan aralıklı kapıya doğru ilerledim. Sesler hâlâ kesilmemişti anlaşılan üvey ailem yine tartışma içerisinde.Onları dinlememem gerektiğini hissetsem de her zaman kendimi bu kapının önünde gecenin bir yarısı onları dinlerken buluyordum. Üvey babamın yine içmiş olduğunu anlayıp her yerimi rahatsız eden yatağıma doğru ilerledim. Yerlerin soğukluğu çıplak ayaklarımın üşümesine neden oluyordu. İnce olan battaniyeyi kaldırıp içine girdim, bir süre ısınmaya çalıştıktan sonra yine kendimi ağlarken buldum.

Bu aileye ne zaman geldiğimi bilmesem de sormaya kalktığımda hep bağırmışlardı uzun bir süre üstelemesem de merak etmiştim neden beni aldıklarını, gerçek ailemin kim olduğunu, böyle bir evde olduğumu, yanlış bir hareket yaptığımda üvey annemin beni dövdüğünü ve bir çok şeyi merak etmiştim,ediyorum da. Bir süre daha bir çok düşünceyle baş başa kaldıktan sonra gözlerimin kapanacağını anlayıp uykuya daldım.

Üvey annemin şiddetli çağırmalarına karşılık bir kaç gündür kendim erkenden uyanıyordum. Bugün de hayallerimde ki annem beni öperek uyandırmasa da alışmıştım hiç bir zaman hayallerimdeki gibi uyanamıyacaktım. Duvarda ki kırık saate baktığımda tam göremesem de 06:30 geldiğini anladım. Çıplak ayaklarımı yere basıp kenarlarından hava alan pencerenin önüne doğru ilerledim. Ayağıma gelen yumuşak cisme gözlerimi çevirdiğimde buraya ilk geldiğim gün elimde olan küçük peluş tavşanı yerden elime alıp pencerenin önünde daha aydınlanmamış havaya baktım.1. kattan ağaçlardan başka bir şey görülmese de bakıyordum işte.Bir diğer hayalim ise yatarken yıldızlara bakmak yıldızın kaydığını görüp dilek tutmak o muhteşem görüntüye şahit olmak.Bulunduğum kattan yıldızlar görünmeseler de üvey ailem evde olmadığı zaman çatıda ki terasa çıkıp küçük eskimiş kanepenin üstüne yatıp etrafta ki arabaların kuşların seslerini aldırış etmeden gökyüzüne bakıp hayal kuruyorum. Biraz daha dışarıyı inceledikten sonra bir kulağı kopmuş tavşanımla yatağıma oturdum.

Geçen sene bu aylarda üvey anneme sesimi yükseltip onu ittiğim için şiddetli kavgamızda nasıl olduysa elimdeki tavşanım da zarar görmüştü.Biraz daha tavşanımı inceledikten sonra içeriden gelen tıkırtılarla yataktan kalıp odamın karşında ki tuvalete doğru ilerledim.Ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra mutfaktan gelen seslerle oraya doğru yürüdüm.Mutfakla birleşik olan odaya baktığımda üvey babam eski bir kanepede uzanmış televizyon izliyordu mutfağa baktığımda üvey annem sandalyeye oturmuş kahve içip ,sigaranın iğrenç dumanını içine çekiyordu.Bana gözlerini diktiğinde; 'Kahvaltıyı hazırla çabuk' diye emretti. Tezgahın üstünde olan kirli bardakları yok sayıp çaydanlığı alıp içine su doldurdum ocağa koyduktan sonra buzdolabının kapağını açıp peynir ve zeytin kaplarını çıkardım onları tezgaha koyduktan sonra buzdolabının alt rafından domates çıkardım diğer elime de az kalmış yumurtalardan 2 tane çıkartıp tezgaha koydum.

Kahvaltılıkları hazırladıktan sonra küçük masaya koydum.
Üvey babamın 'Bir işi de hızlı yap.Senin oyalanmanımı bekleyeceğiz.' demesini aldırmadan çaydanlığı ocaktan alıp masaya koydum.Çekmeceden çatalları ve çay bardaklarını aldıktan sonra onları da masaya koyup,üvey aileme seslendim.'Kahvaltı hazır.'

Bardaklara çayı koyup,sandalyeye oturdum üvey ailemde oturduktan sonra çayıma şeker atmadan yudumladım.Sıcak olması dilimi yaksa da umursamadım.Üvey annemin masadakileri işaret ederek 'Şunları topladıktan sonra üstünü giyin sana verdiğim adrese gideceksin ne yapman gerekeni biliyorsun tekrarlatma tekrar akşam ister gel ister gelme'

GECENİN GÖLGESİNDE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin