Capitolul 40

20 0 0
                                    

 Kuchisake-onna

Kuchisake-onna (sau legenda „femeii cu gura tăiată") este originară din Japonia, însă legenda este extrem de populară şi în China şi Coreea.

Conform acestui mit, a existat cândva o femeie extrem de frumoasă care s-a căsătorit cu un mare samurai. Suspectând că femeia îi este infidelă, samuraiul a pedepsit-o crestandu-i cu sabia faţa dintr-un capăt până în celălalt, după care i-a spus: „Acum cine o să mai creadă că eşti frumoasă"?

Mitul Kuchisake-onna a luat naştere în anul 1979 în Nagasaki, Japonia, după o serie de crime violente ale căror autor a rămas şi astăzi neidentificat, şi s-a răspândit atât de rapid încât poliţia a fost nevoită să trimită mai mulţi ofiţeri în zonă pentru a păstra calmul în rândul populaţiei.

Se spune că „femeia cu gura tăiată" umblă noaptea pe străzile Japoniei, purtând o masca chirurgicală pentru a-şi ascunde chipul deformat. Dacă îi iese cineva în cale, se va apropia de persoana respectivă şi o va întreba: „Crezi că sunt frumoasă"? Dacă răspunsul este „Da", atunci îşi va scoate masca dezvelindu-şi cicatricea îngrozitoare şi va repeta întrebarea. Dacă răspunsul este „Nu", atunci legenda spune că nefericita victimă va fi ucisă într-un mod oribil. Nici alternativa nu este mai puţin îngrozitoare. Dacă şi a doua oară răspunsul este „Da", atunci Kuchisake-onna va scoate o pereche de foarfece cu care va tăia gura victimei, de la o ureche până la cealaltă pentru a o face „la fel de frumoasă ca ea".

Kuchisake-onna urmăreşte în special copii. Cea mai recentă apariţie a fost raportată în anul 2004 în Coreea de Sud. Femeia purta o masca de culoare roşie iar în zonă au avut loc două crime rămase cu autor necunoscut.

Mituri, Legende si AlteleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum