Capitolul 103

3 0 0
                                    

Monstri Filipinezi

Se stie ca legendele asiatice sunt unele dintre cele mai interesante si mai inspaimantatoare. Azi vom continua cu un alt periplu in lumea asiatica si mai precis in Filipine, unde vom descoperi o parte din monstrii locali. Creaturile filipineze sunt destul de diferite fata de celelalte astfel ca vom avea parte de himere cu trasaturi ale mai multor animale, diforme si ingrozitoare, de creaturi care se deplaseaza fara parti din corp dar, cateodata, si de entitati pasnice.

Aswang

Aswang este unul dintre cei mai comuni monstri in Filipine. In estenta acesta isi poate schimba forma, putand intruchipa astfel o multitudine de animale, caine, pisica, liliac, porc sau sarpe. In timpul zilei, creatura este umana. Aswang sparge cavourile cu cadavre prospete si le fura. De asemenea poate patrunde in casele oamenilor pentru a le bea sangele. Insa prada cea mai cautata de Aswang sunt fetusii. In fata caselor femeilor insarcinate oamenii formeaza cateodata patrule pentru a goni orice animal in cazul in care acesta este creatura care si-a schimbat forma. Un om poate deveni la randul sau Aswang daca este pacalit de monstru astfel incat omul sa ajunga sa muste creatura.

 Un om poate deveni la randul sau Aswang daca este pacalit de monstru astfel incat omul sa ajunga sa muste creatura

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Matruculan

Matruculan este unul dintre monstrii filipinezi strans legat, din nou, de femeile insarcinate. Creatura impregneaza o fata virgina si apoi cand acesta ramane insarcinata se intoarce pentru a devora fatul. Pentru a o proteja pe mama, sotul femeii trebuie sa manuiasca un cutit tip "fluturas" deasupra pantecului acesteia cat ea se afla in travaliu. Cutitlele de acest fel sunt foarte des intalnite si arata ca in imaginea de mai jos:

 Cutitlele de acest fel sunt foarte des intalnite si arata ca in imaginea de mai jos:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kapre

Kapre sunt giganti parosi cu ochi stralucitori si un trabuc ce nu se stinge niciodata. Spre deosebire de celelalte creaturi de pana acum, acestia sunt blanzi si nu ucid oameni, insa sperie copiii care intarzie afara in timpul noptii. De obicei gigantii stau in varful copacilor asteptand caderea noptii. Acestia pot implini dorinte daca un om intra in posesia pietrei magice de culoare alba pe care acestia o detin. Frunzele care se misca fara prezenta vantului sau fumul care se ridica deasupra copacilor este de obicei asociat cu Kapre.

Mituri, Legende si AlteleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum