Cele mai inspaimantatoare jocuri pe mobil create vreodata
Atunci când vorbim despre divertisment, vorbim de intensitatea emoţiei pe care ne-o provoacă un anumit stimul - fie el film, joc video sau Casa Groazei din parcul de distracţie. Adevărul este că într-un mod straniu, oamenilor le place să fie speriaţi. Şi asta, deoarece frica este un sentiment foarte puternic, care ne face inima să bată repede şi simţurile să se amplifice.
1. THE SCHOOL: WHITE DAY - 6,99€ iOS, Android
Jocuri precum Amnesia sau Penumbra sunt grozave, dar nu au acel element cu care poţi relaţiona, cum ar fi propriul tău pat, duşul sau...şcoala ta.
În Coreea, White Day este deja un brand îndrăgit după ce jocul de PC lansat în 2001 a adunat rapid un grup loial de fani în întreagă lume. Studiourile Sonnori au lansat în acest an şi varianta de mobil a aventurii de tip survival horror numită The School: White Day.
Aventura are loc într-o şcoală mai neobişnuită, plină de fantome cu trecuturi misterioase, oameni de serviciu posedaţi de spirite malefice şi tot felul de alte pericole care te urmăresc la tot pasul. Povestea urmăreşte personajul lui Hui-min Lee, un tânăr îndrăgostit care se aventurează după ore prin şcoală pentru a-i face o supriză fetei de care îi place cu ocazia Valentine's Day-ului coreean, numit White Day.
Personajul se regăseşte rapid capturat în şcoală şi vânat de tot felul de orori împotriva cărora nu are nicio putere, iar singura sa opţiune pentru a supravieţui este să se ascundă sau să fugă. Pentru toţi cei care aţi jucat Amnesia ştiţi cât de înfricoşătoare este experienţa unei poveşti în care te lupţi cu un antagonist omniprezent pe care nu îl poţi combate cu absolut nimic.
Jocul evită clişeul pereţilor plini de sânge şi al capetelor decapitate menite să te şocheze şi nu se bazează deloc pe detalii macabre sau violenţă pentru a obţine efectul dorit. Jocul are șapte finaluri posibile în funcţie de alegerile pe care le face jucătorul în timpul poveştii şi este, atât din punct de vedere estetic, cât şi din perspectiva gameplay-ului, o experienţă convingătoare care va rămâne cu voi o perioadă bună de timp după ce aţi ieşit din şcoală întunecată.
2. ONE LATE NIGHT - 1,99€ iOS, Android
Ce castele bântuite, ce piramide blestemate, ce cimitire ticsite de zombi!...Biroul este - clar! - cel mai înfricoşător spaţiu pentru o poveste de groază.
One Late Night este un joc horror scurt şi intens care te pune în pielea unui designer grafic generic, care lucrează peste program până noaptea târziu. Ce face această aventură foarte convingătoare este că cei mai mulţi dintre noi putem relaţiona într-un mod foarte personal experienţa în care prea multă cafea, oboseală şi uitat 12 ore în monitor ne fac să auzim sau să vedem lucruri stranii. Povestea se țese printr-o serie de monologuri scurte care prezintă ce se află în mintea personajului. Pentru a supravieţui nopţii la birou trebuie să strângi indicii şi să te ascuzi după dulapuri şi ficuşi în speranţa că vei afla suficient de multe despre ameninţarea ezoterică, pentru a o putea distruge.
3. MENTAL HOSPITAL IV - 1,99€, iOS, Android
Un spital de nebuni abandonat este, ce-i drept, o locaţie destul de clişeică pentru o poveste horror, dar asta nu înseamnă că nu poate fi în continuare eficientă, dacă este folosită cum trebuie.
Mental Hospital IV este un joc capabil să îţi dea fiori pe şira spinării şi un sentiment peren că ceva nu este în ordine. Aventura se foloseşte de tacticile clasice ale jocurilor de gen: te pune să te plimbi pe coridoare lungi şi întunecate fără să ştii ce te aşteaptă pe cealaltă parte şi, folosind elemente variate, de la păpuşi de plastic fără ochi la scaune cu rotile şi bălţi de sânge uscat, creează o atmosferă extrem de sinistră.
CITEȘTI
Mituri, Legende si Altele
HorrorHei baieti si fete! Aici puteti gasi mituri diferite, legende urbane din întreaga lume, povestioare, jocuri horror si filme. Daca am reusit sa îti captez putin atentia ai putea arunca o privire prin carte. Începutul este cam nasol.. dar va asigur c...