-Tu.. Ce cauti aici? O intreb rece.Cum de m-ai gasit?
-Doamna Kevin mi-a spus ca te-a vazut aici.. Am rugat-o sa ma aduca.. Imi raspunde cu glas firav si cu ochii plini de lacrimi.
Juli se uita cu ochii mari, si ma intreaba discret :"Cine este? "
-..sora mea vitregă. Sau cel puţin era, până cand tata m-a renegat.
Blondina se apropie de fatuca ei, si o întreabă :"Cum te cheama? "
Ea ii răspunde incet, fluturandu-si buclele:
-Ema!
-Si cati anişori ai? Intreaba ea la fel de mieros.
-10!
Blondina o mangaie pe cap, dar nu apuca sa isi termine gestul de dragalasenie ca o apuc pe fetita de mana si o trag langa mine, urmând sa ii dau drumul. "Te duc acasa. "O iau inainte, auzind paşii ei mici in urma mea, încercând sa tina pasul cu mine, si făcându-i in acelaşi timp cu mana Juliei.
Cand însfârşit ajunge langa mine, simt cum manuta ei mică o cuprinde pe e mea. Era calda.. Din păcate, sufletul meu sumbru nu imi permitea sa o cuprind inapoi.
-Deci.. De ce m ai căutat?
Bruneţica se opreşte..
-Nana.. Cand te intorci acasa..?
-De ce?
-Imi este dor de tine!
Inima mea se simtea consolată..dar nu o puteam ajuta.. Nu am privit o, doar mi-am văzut de drum..
****************
-Am ajuns.. Du-te inainte sa vina părinţii tăi.. Ii spun impingand-o usor spre poartă.
-Sunt si ai tai..
Pf. E destul de desteapta pentru o mana de om.
-Nu mai sunt.. Ii raspund rece.
-O sa te mai vad..?
Nu eram suparata pe ea.. Acest copilul era nevinovat si inconştient de situaţie. Ma las pe vine, si o mângâi pe cap.. Ochii ei s-au marit. Era primul meu gest de compasiune fata de cineva.
-Cand o sa ma fac mare, o sa te caut! Imi spune cu lacrimi in ochi.
Pacat ca acest micut moment ne a fost distrus. "Părinţii " mei s au intors. Mama fetitei a luat o de mana, ducand o in casa, aruncandu-mi o privire de dezgust, după întorcându-se, având curaj sa isi deschidă gura in fata mea:"Sa nu te mai apropii de copilul meu! Daca o vei face, o sa te omor! ".
Zâmbetul imi completează expresia sarcastica de pe fata. La randul meu,ii intorc vorba :"Vrei sa vedem cine omoară pe cine?Nu te am respectat sau considerat o mama niciodată, dar acum ca am scăpat de familia asta infectă, nu mai am reţineri. "Cunoscandu-ma destul de bine, se retrage.Deşteaptă alegere.
Am ramas numai eu si cu tatal meu.
-Vad ca porti uniforma.
Dau sa plec, dar el continua :
Nu vreau sa te mai vad in preajma familiei mele.
Ma intorc pe calcaie, si completez:
-Nu am nicio intenţie sa umblu pe langa "familia ta".
-Nu mai are niciun rost sa te intorci la liceu. Deja iti vad viitorul. Orice ai face, tot in puşcărie o sa putrezesti.
-Inca mai ai curaj sa vorbeşti asa in fata mea?
-Ce ai spus?!
-Nu mai esti tatăl meu. Acum, esti doar criminalul mamei mele. Nu mai indraznii sa deschizi gura in fata mea. Cat despre viitorul meu, nu este stabilit de către nimeni.
Ii întorc spatele si plec acasa, plina de nervi, dar usurata.După ce am ajuns, mi am facut un dus ,am mancat si m am asezat in pat.
Telefonul începu sa imi vibreze, un numar necunoscut distrugându-mi linistea.
-Ce? Răspuns la telefon.
-Ce modalitate eleganta de a răspunde la telefon.
Vocea aia.. Lex.
-De unde ai numărul meu?
-Contează? Spune mi ce voiam sa ma rogi.
-Mai ai altceva sa ma întrebi?
-Da. Cine era fetita aia?
-Inchid.
Si chiar am facut o. Macar am fost politicoasă si l am anunţat ca ii închid. Imi arunc privirea pe ghiozdanul de lângă birou, si inevitabil, vorbele tatalui meu îmi strapung mintea. Ma ridic in sezut, şi incerc sa ma motivez. Jail my ass. Ma asez la birou. Incerc din răsputeri, dar nu imi intra nimic in cap.
-Blondiiiiiiiiiii. Ma trezesc ca strig.
Hm? Blondina apare in 2 secunde.
-Ajuta ma. Ii ordon.
-Cu ce? Ma intreba politicos.
-Mate.
Juli se aseza langa mine, si asa a zburat noaptea. Ne am trezit tarziu,ne am pregătit in 10 minute, si am fugit de ne am rupt gâtul pentru a prinde autobuzul.
Odata ajunse la liceu,ne am dus in cabinetul de mate si ne am tras sufletele.
Simt cum sunt trasa de par. Prind mana respectivă, fara sa imi ridici capul.
-Atat de mult ti am lipsit de nu mai vrei sa mi dai drumul?
Tonul arogant mi-a indicat persoana..
-Ce vrei? Il intreb pe Lex, dându-i drumul.
-Nu ai maniere? Cum poti sa închizi asa?
-Dispari. Ii raspund,fara sa-mi ridic capul de pe banca.
-Nu pot.Imi place de tine. Spune el in joacă. Din păcate, nu toti au suficienţi neuroni pentru a pricepe asta.
-CUM?! striga o voce piţigăiată.
Imi ridic capul, si observ ca era roscata lui Lex. Eh.
Vine lângă noi si incepe sa zbiere.
-Cum ai putut sa faci asta?
-Ce sa fac?* Întreabă satenul, schimbându-si radical atitudinea, abordand o pe cea de plictisit*. Nu mai urla. Ma enervezi.
Vazand ca nu ii merge cu el, isi îndreaptă privirea spre mine.
-Tu! Cine te crezi?
O ignor, incercand sa imi pastrez calmul.
Uita te la tarfa asta! *contiună ea*
Imi indrept poziţia, imi întorc privirea către saten, si il intreb pe un ton calm:'O iei tu de aici, sau o iau eu? '
Acesta se scarpina nedumerit in cap. Roscata pleacă, trântind usa dupa ea. După un timp, a venit pauza de masa.
In drum spre cantina.. Auzeam numai chestii de genul :''Mino s-a intors azi la liceu!! Crezi c o sa se ia la bătaie cu Lex? "
Imi las capul intr o parte.. Si încep sa ma gandesc, care erau sansele sa vorbeasca de Mino pe care il stiam eu?
Intru in cantina alături de Juli,si analizez situatia. Lex statea in partea dreaptă, cu mainile in buzunare, iar in partea stângă, un băiat bine făcut, cu ochelari de soare, cercei, piercing si tatuaje, toti ceilalti fiind in jurul lor.
-A trecut ceva timp. Ii spune Lex.
-Esti îngrijorat? Nu iti face griji, o sa stau potolit zilele astea de acomodare. Mai ai putina răbdare. Ii raspunde celălat sarcastic. Judecând după vocea lui, era Mino "al meu".
Imi fac loc prin mulţime alături de Juli, încercând sa nu ma fac observată, dar Lex nu a fost de ajutor.
-Uh, batauso, ma eviti?
La dracu', Lex!
Mino isi întoarce capul spre mine, dandu-si ochelarii de soare jos.
-Nana? Ma întreabă, aşteptând confirmare.
-Ce e asta? Va stiti? Isi face remarcată prezenţa vocea lui Lex.
Mino il ignora, si vine spre mine. Eu ii fac semn lui Juli sa se îndepărteze, si blondina asculta. Ma examinează din cap pana in picioare, continuand :'Hmm.. Cat a trecut? ".eu imi dau ochii peste cap. Lex se simtea destul de lasat pe dinafară.
-Ma ignori cumva? E dureros.
-Ma întorc la tine imediat. Ii raspunde Mino, întorcându-se cu privirea la mine.
E hai! Stiu ca ti a fost dor de mine. Imi spune, si isi deschise braţele, asteptand sa il imbratisez. Nu mai mai puteam abtine. L am îmbrăţişat scurt, cu un mic ranjet pe buze.
-Ce e asta?? Ce tocmai s a întâmplat??!! Intreba Lex confuz.
Mino se întoarce spre Lex:"Bătăuşa",asa cum ii spui tu,e fosta mea partenera de lupte.
-Oh..Lex da din cap in semn de "am priceput cum sta treaba.. "
Si.. *continua Mino*,fosta mea iubita.
-Aha.. Stai ce? Ai fost capabilă sa iubeşti?!(se uita la mine). Ai fost capabil sa iubeşti?!(si a indreptat privirea catre Mino).
După ce lucrurile s-au clarificat, ne am asezat toţi la o masa,in afara de Juli care a trebuit sa prindă cursurile suplimentare.
-Deci..dacă sunteti in relatii bune... De ce te ascundeai? Intreaba satenul nedumerit.
-Nu am dispoziţia necesară pentru a fi subiectul unor barfe. Ii raspund in timp ce invarteam furculita in farfurie. Dar cu voi doi? Ce era cu atmosfera aia?
-..Chiar. De ce esti aici? Il intreaba Mino.
-De ce ma intrebi pe mine? Ridica te tu. Eu nu plec.
-Nu pot manca daca ma uit la fata ta.
-Tsc. Acum chiar nu plec.
Ma uitam dezinteresata la ei, cand o vad pe roscata lui Lex venind spre noi, si agăţându-se de gatul lui. Imi provoca repulsie. Mino isi duce mana la tampla si ma analiza cu privirea.
-Te-ai făcut mai frumoasa. Imi spune pe un ton serios.
-Stiu. *Ii spun in timp ce mancam*.Nu te mai uita la mine si mananca. L am sfătuit,lovindu-l cu degetul pe frunte.
Lex mesteca tot mai tare, încercând sa ne atraga atentia.
-Fata! Spun catre roscata, după ce mi am trântit furculita pe farfurie.
-Ce? Ma intreaba, agăţată de Lex.
-Mi se face rău de la mataielile tale.
Pe cei doi i a bufnit rasul.
-Ai degand sa o lasi sa imi vorbeasca asa pui? Se întoarce către saten.
-Nu am de ales.. O sa ne bata pe amândoi dacă ii spun ceva.
Roşcata strama din gura, isi ia geanta si pleacă.
-Dupa ore ai planuri? Ma intreaba Lex.
-Ce te interesează pe tine? Se trezeşte Mino.
-Da,am.Ma duc sa imi caut o sluj-.. Defapt, de ce va dau eu explicaţii? Am plecat.
~Lex povesteşte
După plecarea Nanei, s a lasat o linişte de mormânt intre mine si Mino.
-Sa nu crezi ca relaţia noastră s a imbunatatit datorită faptului ca o stii pe Nana.
-Ai jucat destul de bine rolul de "good boy".imi răspunde Mino. Te avertizez, nu încerca sa te apropii de ea.
-Tsc. Doar vezi-ti de treburile tale.Nu te relaxa prea tare,astept ocazia perfectă de a ma răzbuna.
-Waa, încă nu ai uitat?
-Tu ai facut o?
Mino se ridica, isi pune mana pe umărul meu si imi şopteşte :"Doar stai departe de Nana. E ultimul meu avertisment".
.
.
.
Deci.. Sunt constienta de faptul ca este cel mai plictisitor capitol, dar o sa incerc sa ma descurc mai bine.. Good night guys! o(^^o)~hugs
CITEȘTI
Rock Soul~The Baddest Female
Teen FictionOchii verzi, in care se citea durerea din trecut si sufletul rece. Corpul de felina care era mai puternic decât lasa sa se vadă. Vocea seducatoare, incondeiata de vorbe tăioase. Nana, cunoscută drept "Diavolul alb".O fata cu o inima de gheaţă. Durer...