Lasa-ma sa te protejez

108 13 4
                                    

Il priveam cu o expresie rece si fada.
-Asa e. Nu am niciun fel de compasiune. Sunt o nenorocita fara inima, care este in stare sa omoare. Stii foarte bine asta. De ce era nevoie sa repet? I-am răspuns sec, neschiţând nicio expresie, tragandu-mi mâna din stransoare lui.
-Nana.. O puteam auzi pe Juli soptindu-mi numele, tinandu-si mâinile la gura, fiind rănită la auzul cuvintelor mele.

M-am intors pe călcâie, neştiind unde aveam sa merg.
Mi-am petrecut restul serii plimbandu-ma, in incarcarea de a-mi calma gândurile.
Cand însfârşit am ajuns acasa, am fost intampinata de Juli care dormea in poala lui Mino. M-am descălţat subtil, in încercarea de a nu ii deranja, intrând in camera mea, asezandu-mi hainele înapoi in valiză. Usa camerei se deschide, Mino intrând in încăpere.
-Ce faci? Ma întreabă, asezandu-se lângă mine.
-Vreau sa ma odihnesc..
-Esti bine?
-Mhm.
-Tsc. Mincinoaso. Imi spune, ciufulindu-mi părul.
-Ya! Nu o face! Imi ridic tonul, îndepărtându-i mâna. Sa ai grija de ea.
-Hm?
-De Juli. Daca o ranesti, esti mort.
-Daca o raneam, aveam de gând sa ma omor singur. Imi raspunde, scotandu-mi limba.
-Hai du-te. Il împing spre usa, inchizandui-o in nas.
*****
~Juli povesteşte

Încercam sa ma dezmeticesc, dar urechile mele au fost deranjate de un scartait. Mi-am îndreptat ochii spre scari, si am vazut-o pe Nana, coborând cu valiza dupa ea.
-Ce faci?! Am intrebat-o panicata.
-Hm? Ce fac?
-Unde crezi ca mergi?
~Nana povestete
-Ya. Nu este normal sa stam impreuna cand...ăhăm.. Tu si Mino aveti nevoie de intimitatea voastră. In plus.. acum imi permit sa locuiesc singura.. Deci nu ai de ce sa te ingrijorezi.
-Nu poţi! Nu iti dau voie.
-Tsc.Cine a zis ca imi trebuie acordul tau? Hm? Hm? O intreb, facandu-i in in ciuda, privind cum ochii ei se umezeau. Ya! De ce plangi? Am luat-o in brate, mangaind-o pe cap.
-Mi-e frica.. A murmurat printre suspine.
-Frica?
-Ca o sa pleci iar...
I-am cuprins fata intre maini, fortand-o sa se uite in ochii mei.
-Nu iti face griji. Nu te mai las.
******
După micul nostru moment dulce, am mers la cafeneaua din apropiere.
-Si.. Ce o sa faci acum? Ma intreaba blondina, sorbind din paharul ei.

-O sa ma angajez la o firmă, pe post de gardă de corp

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-O sa ma angajez la o firmă, pe post de gardă de corp. Si intre timp, o sa mai am cateva sedinte foto. I-am răspuns, trangand din pai.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Rock Soul~The Baddest FemaleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum