Merhaba, Merhaba, Merhaba :)
Yepyeni bir bölümle yine karşınızdayım. . .
Umarım beğeneceginiz bir bölüm olur. . .
İşler git gide karışıyor, her bölüm bir öncekinden heyecanla ilerleyecek ve
Kızıl intikamını bağırta bağırta alacak!!!Yorum ve Beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen ❤ ❤ ❤
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
------ Ne bu şaka mı Vera? Diye fısıldadı David kulağıma! Bunlar birer profosyonel gibi.
Evet ... David haklıydı. Bir gariplik vardı. Bu iki kızın çocuk Vücutlarında erişkin bir yetenek vardı. Vücutlarına tam oturmuş uygun kıyafetleri, özenle taranıp fönlenmiş saçları ve yüzlerinde ki dikkat çekici makyajlarıyla gerçekten profosyonel dans ediyorlardı. Sanki ikiside bu iş için eğitim almış gibiydi. Yan masada bu kızları görmeye alışkın, izlerken zevk alan diğer misafirler iniltiler çıkararak izlemeye başlamıştı bile. 101 numara yani Bay Clarkson önündeki içkisinden bir yudum alıp Baba Zasha ya döndü;
------Güzel bir gece diliyorsan bu ikisiyle başlamanı tavsiye ederim Siyah Asa!
Baba Zasha da en az bizim kadar şaşkın kızları izliyordu.
---- Öyle mi? Okadar iyiler mi yani?
-----Zevkten ayakları yerden kesiyorlarmış...
---Kesiyorlarmış, dediniz.... siz bilmiyormusnuz? Gözlerini kısarak bakmış, cevap bekliyordu.
------Aa şey... Daha fırsatım olmadı aslında... İki dirseğinide masaya koyup Baba Zasha ' ya doğru Eğildi. --- Bakın karşı masada 2ci sıradakini Görüyormusunuz? Hepimiz belli etmemeye çalışarak göstediği kişiye baktık.
----Herkezin ödediği miktarın 2 katını ödeyerek geceye bu iki kızı alarak başlar. Ücret olarak da diğerlerinden farklılar tabiki. Ama paranın hakkını da verdikleri söylenir...
Bay Clarkson' un sadece duyduklarını anlatıyor olması da işin en ilginç aynıydı. Yıllardır eli ayağı buradaydı. Herkezi tanıyor, tüm çocukları biliyor, hatta hangi müşterinin ne tarz çocuktan ve kimin hangi çocuğu tercih ettiğine kadar da herseyi biliyordu. Bu konuyu özellikle araştırmaya karar vererek 101 numaranın Yüzündeki o iğrenç aşağılama duygusu ile dalga geçerek çocukları nasıl Baba Zasha 'ya pazarlamaya çalıştığını izledim. Anlatırken okadar iğrenç bir gülümseme vardı ki yüzünde, yaptığı bu iğrenç işten fazlasıyla keyif alıyor gibiydi. Onun anlattıklarını büyük bir dikkatle dinleyen baba Zasha, onun niyetini anlamaya çalışırken, aynı gülümseme ile ona karşılık veriyor, onu daha çok konuşturmaya çalışıyordu.
-----Yaa işte böyle siyah Asa!!! Nasıl derler; Parayı veren düdüğü çalar....
----Aman canım para dediğiniz nedir? Önemli olan bizi eğlendirmeleri . Buraya neden geldik ki? Ahahaha... Ve elindeki kadehi kaldırıp 101'e uzattı. Kadehlerini Tokuşturarak ikiside çok eğlendiklerini gösterircesine kahkalar attılar. Baba Zasha'nın rol yaptığını bilsemde, bu duruma katlanamıyordum . Clara ve Jasy de tüm dikkatleri ile onları dinliyor, 101 böyle keyifle anlattıkça, ikisininde öfkesine yenik düşebileceği ihtimali ile endişeleniyordum. Dayanamayıp bende Kadehimi kaldırdım.----Beyler!!! Pardon sohbetini zi bölüyorum ama..... sesim biraz yüksek çıkmış olmalı ki masadaki herkez birden bana dönmüş, hepsi ne diyeceğimi merakla bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA TATLIM DEME ! #wattys 2016#
Mystery / Thriller"Konuşursam ölürüm " biliyorum.... Ama konuşmaya başladığımda acımasızca öldürebileceğimi hesap etmediler...Biz yetimhane çocuklarıyız! 9 yaşında zenginlere gecelik kiralandık...Satıldık !!! Ama artık büyüdük!!! iNTIKAM ZAMANI! Korkularımın bakirel...