KARANLIĞIM GÜL BAHÇESİ OLMALI ....

131 24 14
                                    

Merhabalar...

Yeni bir bölüm ile yine beraberiz.

Size sunu belirtmek isterim ki , bölüm yazdığım kalın ciltli defterim herzaman yanımda olduğu için sürekli yazabiliyorum.  Fakat pc başına geçip aktarmam için, zamanım olmuyor.  Hazır olan bölümleri size aktaramiyorum ve buda beni çok üzüyor.  İşler bunarada çok yoğun.  Affiniza sığınıyorum sevgili dostlar ve sizi cok seviyorum.

Umarım keyifle okuyacağınız bir bölüm olur.

Ee haydi başlayalım...

☆☆☆☆☆☆

Jasy ve  Clara hariç masadaki Herkez Baba Zasha nın kemik alfabesiyle yazdıklarını okumuş ve anlamıştık. 101 numara Bay Clarksonun 3 kız için " anlaşılma yapılmış " demesinden  sonra umutsuzluğa kapılsakta , Baba Zasha'nın B PLANİ olarak düşündüğü fikir muhteşem bir organizeydi. O tam bir profosyoneldi  ve gerçek profosyoneller her türlü ihtimale karşı tüm ayrıntıları düşünürlerdi.

Tam bu sırada içeri dağılan o müthiş yemek kokusu içime bastırdığım tüm duyguların bir kez daha su üstüne çıkmasına,  yüzümde mutlu bir gülümseme ye sebeb olmuştu. 
Amacı Ne olursa olsun , içeri dağılan bu  muazzam koku, bize anne Şevkatinin de var olduğunu hissettiren tek kadına aitti. Yıllar önce hatırası acı olsada özel servis olarak bize sunulurdu. Bu koku anne-maria nin yaptığı köfte kokusuydu. Yıllardır bu kokuyu arasamda, hiç bir usta aşçı aynı tadı ve kokuyu bana verememiş ti. 
Jasy ve Clara tek kelime etmeden  Bob un masaya tabakları servis yapışını izlediler. Sahnede dans eden kızlarla hiç ilgilenmiyorlardı, ikiside bize okadar çok  güvenmişlerdiki bu gecenin final olacağına müthiş derecede inanmışlardı. İkiside önlerine koyulan ve içine Anne-maria nın yemekleri ile doldurulan tabaklara uzun uzun baktılar.  Tek lokma sına bile dokunmadilar önce,  ikiside 14 yıl öncesine gitmiş,  o yılları tekrar anımsamışlardı. Çünki köfte kapkara bir gecenin sabahında sunulan ziyafeti. Ve anne-maria nın bu olanlardan hiç bir haberi yoktu.
Zaman da yolculuk yaptıktan sonra ilk lokmayı ağzına clara attı.  Jasye bakarak "başla hadi " dedi. Üçümüzde öyle iştahla yedik ki önümüzdekileri dakikalar içinde silip götürdük. Bu Aç gözlülüğümüz masadaki herkezin dikkatini çekmişti tabi. Bay Clarksonun bahsettiği broşürler masaya dağıtılmaya yeni başlanmıştı fakat masadaki herkez çoktan yeme içme işini bitirmişti.  İlk broşürü eline Baba Zasha aldı hemen ardından David. Baba Zasha uzun uzun incelesede David birkaç sayfadan sonra biraz kırgın biraz Üzgün ama en çokta öfke dolu gözlerle masaya yerine koydu. Saat ine bakıp arkasına yaslandı . " Bu gece herşey muhteşem olacak " dedi. 
Sahnede artık son dakikalarını geçiren kızlar korku ve bilincsizce dans etmeye devam ederken bende Saatime bakıyordum ki

---Saat needeyse 1.
---Evet, Biraz gec oldu!
----Öyle mi düşünüyorsunuz?
---Neden değilmi?  Gece uzun olacaksa çocuklar için zor olur , buda bizim işimize pek gelmez!
----onların enerjisi size 3 gün yeter , endişelenmeyin ! Dedi ... Broşürleri  masaya dağıttıktansonra  tekrar yerine  oturan 101 numara bay  Clarkson. 
----Siz yogunsunuz bayan ateş.
---Sanırım haklısınız! 
----Zaten az sonra herkez odalarına dağılır .
---Peki dedi Baba Zasha,  büyük bir dikkatle 101 ile benim konuşmalarımı dinlerken. " gece boyunca odalara servisiniz olacakmı? Yeme-icme yada ne bileyim işte,  size ulaşmak gerekirse felan? 
----Tabiii tabi. Odalarda dahili hat telefonlarımız var. Telefonun sağ üst köşesinde 2 ayrı telefon numarasi olacak bu numaralar Bayan Richards a ve müdür beye ait olan numaralar. 
---- Ooo.  Bakın bu çok iyi işte.  Bende bunu düşünüyordum.

Ve artık nihayet sahnedeki erotik müzik bitmiş yerine hafif senfonik bir müzik almıştı.  Yan masadaki herkez ayaklanma ya başlamış Odalarına geçmek için toparlaniyorlardi. Beklenen sona yaklaştıkça,  senelerdir hissetmediğim coşku ve heyeacn beni  sarmalıyor,  ritmi dengesizleşen kalbim, her an yerinden firlayacakmışcasına çarpıyordu. Heyecan son doruktaydı. Clara bunu saklamayı becerebilsede jasy ara ara yerinde sallanıyor,  masadaki bir noktaya sabit dalıyor ve gözlerine hakim olamadığı  yaşları zamansız oturuyordu. İlk ayağa kalkan Baba Zasha oldu.

BANA TATLIM DEME ! #wattys 2016#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin