Votka.... şekerlemeler....Ve derin uyku....

97 20 40
                                    

Merhaba  canlar,  Merhaba dostlar ve merhaba Yoldaşlar...

Uzun bir aradan sonra tekrar geri döndüm,  artık her hafta yeni bölümle sizlerle olacağım...  İlerleyen bölümler Heyecanımızı arttıracak ve sizin fikirleriniz belkide finale yön verecek. Beni sabırla beklediğiniz için size kalpten sevgiler. Yorumlarınız ve Beğenileriniz benim için çok önemli.   Sizi seviyorummmmm :)

İyi , sakin, huzurlu okumalar :)

---------☆☆☆☆---------

Ve nihayet çocuklar odalarına dağıtılmış,  Mary anne,  Edward ve Müdür bey  , çok kârlı bir gecenin mutluluğuyla ilk ve senerlerdir ilk kez Baba Zasha'nın özel jesti olarak ikram edilen   zakuski çar ( meze) , en pahalı Havyarı  ve  Rusya'nın özel el yapımı Votkasıyla birlikte kadeh tokuştururken , Mary anne'nin baş ağrısı,  gecenin tadını alamayacak kadar şiddetliydi.
Hızlı hızlı içtiği votkaların  üçüncü bardağının ilk yudumu alan müdür çok keyifli gelen sesiyle ;

---- Hadi ama.... itiraf edin ! Bu güne kadar aldığımız en iyi kıyak bu!

Gerilerek yaslandığı sandalyesinde Bardağını kaldırarak hayranlıkla bakıyordu.     - şunun tadına baksanıza,  hmmmmm!

Mary anne söylediği hiç bir şeye kulak asmıyor. Bir önce odasına çekilmek istiyordu.

---- Başım çalıyor.  Ben devam edemicem. Üzgünüm! 

----Hadi ama Mary....  Edward ayağa kalkan Mary annenin elini tutmuş tekrar yerine oturması için onu çekiştiryordu.

----Siz ne düşünürseniz düşünün ama ben onları hiç sevmedim! Onlar da başka bir .....

----Hadi ama tatlım!  Rahatla biraz . Bak herkez eğlencesine çekildi ve Keyifleri yerinde. 3 günün  sonrasında cebine girecek parayı düşünsene.... Müdürün keyfi daha da gelmişti. 

----Öyle ama .... yinede..

----Hadi bakalım,  kaldırın Kadehleri ve kazandığınız paralarla neler planladığınızı düşünerek mutlu bir kadeh Tokuşturalım.

Üçüde ayağa kalkarak kadehlerini birbirine vurdular.

---- Ben daha fazla içmeyeceğim... yeterince kafam bulandı.  Odama çekilip dinleneceğim beyler. Sizi iyi eğlenceler! 

-----Hayır hayırrrrr! Gidemezsin!  Edward sen dışarı çık ve koridorları gez bakalım!

Müdür,  Mary anne nin gitmek üzereyken elini yakalayıp kendine doğru çekmiş,  diğer eliyle beline sarılmıştı. 

Müdürün niyeti anlayan ve odadan kovulan Edwardın artık neşesi gitmiş ve öfkeliydi! 

----Şimdi mi? Bu çok saçma!

----Sana hemen dışarı çık dedim gerizekalı!

Mary anne müdürle 1 dk bile geçirmek istemiyor ve gerçekten başı çok şiddetli ağrıyordu . İçki den de iyice sersemlemiş, bir an önce uyumak istiyordu.  Şuan en son isteyeceği şey müdürün üzerinde çıkardığı iniltiydi! Elini müdürden çekmek istedi;

---- Hayır!  Şimdi olmaz!

----Ahh bebeğim... çok eğleneceksin. Kaçırma bunu!

Mary anne olduğu yerde ters bir manevra yaparak kendini birden müdürün elinden kurtarsada müdürün onu bu gece bırakmaya hiç niyeti yoktu. Mary anne destek aldığı masada başını eliyle ovarken , müdür dışarı çıkarılan Edward ın peşinden kapıyı çoktan kitlemişti bile.

BANA TATLIM DEME ! #wattys 2016#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin