Magda pov
Razele de soare își fac prezenta in camera mea facandu-ma sa ma trezesc. Ma ridic leneși din pat cu gândul ca trebuie sa merg la școală. Îmi iau pe mine o bluza neagra, pantaloni albăstri, tenesi si plovorul meu preferat care erea de culoare neagra. Ma duc în bucătărie unde ma intilnesc cu mami.
Mami: buna dimineața
Ma:buna
Mami: somnoroasa?
Ma: mami sunt fica ta ma cunoști deci da sunt somnoroasa
Mami: poftim bani sa nu pierzi autobuzul
Ma: OkNu mai stau mult si plec către statia de autobuz. Ajung în stați unde îi vad pe cei doi copii care vin cu mine. Nu ne spunem nimic si însfârșit vine autobuzul. După o jumătate de ora ajung in orasi ma mai plimb de plictiseala. Ma plictisesc stiu orașul asta si nu-i nimic nou sau interesant ajung în parc si ma așez pe banca. Stau si ma uit la copii care se joaca si ma lovește un gând si o întrebare iar acea întrebare erea cum a trecut timpul așa de repede? Nu stau mult pe gânduri ca îmi suna telefonul.
Ma: alo ?
De: ce faci?
Ma: sunt în parc tu?
De: vino la școală
Ma: acum, acumÎnchid si plec. La școală ma aștepta Denisa si ceilalți....sincera sa fiu din toată clasa mea cu Denisa si Cristina ma înțeleg foarte bine cu ceilalți e o alta chestie. Chestia e ca te baga în seamă doar când vor ei sau când au nevoie de tine în rest daca ai cădea pe scări nu le-ar pasa.
De: cf?
Eu: * zâmbesc* bn tu?
De: la școală
Eu: te înțeleg* începem sa radem*Am mai vorbit pana ce am mers în clasa. Ajungem in clasa îmi las ghiozdanul si ma așez in banca langa Denisa. Începem sa vorbim pana ce ajung însfârșit si Cristina, Cati si Kate.
Ma: ați venit însfârșit
Cris: scuze de întîrziere dar cineva a vrut sa i-a guma * se uita la cele doua care mestecău*
Ca: scuze
Ka: nu m-am putut aptine
Ma: mda
Ca: hai pe hol
Ma: okAm mers pe hol si am început sa vorbim. Pana ce s-a întîmplat nenorocirea. Cati a strănutat si dintr-o data apar băieți. Nu am scăpat de ei?
Eu: ce naibi?
Ay: unde suntem?
Sh: se pare ca ne-am întors
La: mda unde suntem?
Ca: la școală
La: o.o
Ma: parca am scăpat de voi
Re: se pare ca a apărut o problema la incantație făcând astfel o legătură cu noi
Ka: adică?
Re: când strănutați aparem si disparem din lumea noastra in a voastră
Eu: yey* sarcasm*Fetele se bucurau nespus de mult ca au revenit mai puțin eu. Cati vorbea cu Ayato, Kanato erea cu Cristina si Kate vorbea cu Reiji. Eu stăteam mai departe de ei cu doi pasi si Shu erea lângă o fereastră. Se sunase iar eu am intrat în clasa m-am așezat in banca si mi-am pus caietul pentru ora. A trecut repede timpul si orele sau terminat. Eream ultima care plecase din clasa pentru ca ma ascultat profă ca cică nu am nota. Am plecat iar afara le vedeam pe fete care ma așteptau.
Ca: ai venit
Ka: sa plecam
Re: noi unde mergem?
Cris: nu ma întreba pe mine
Ma: nu îmi pasa
Sh: mda
Ca: ok..............
Cris: va descurcați voi
Ma: am plecat pierd autobuzul
Ca: okAm plecat repede la autobuz nu numai ca vreau sa ma duc acasă sa sar in pat si sa scap de fraierul de Shu. Urc in autobuz îmi scot căștile si pornesc muzica.
- mai bine
Cati pov
Se pare ca Magda si Shu nu se înțeleg prea bine. Sa încerc sa nu strănut,dar cum?...asta e!! I-au puțin praf si strănut.
Cris: iubirea mea!
Ca: scuze dar trebuie sa facem ceva
Ka: cu ce?
Ca: cu Magda si Shu
Ka: sunt in regula
Ca: tu ești oarba? Nu își mai vorbesc
Ka: scuza mea e ca Reiji
Ca: mda deci aveți vro ideie ?
Cris: eu am dar o punem in aplicare mâine ok?
Ca: ok
Ka: contați pe mineAm plecat fiecare la casa lui. În ziua următoare dis de dimineața am sunat o pe Cristina si pe Kate ca sa planificam planul. Trece repede timpul când planifici planuri pentru binele unei prietene. La școală am hotărât sa aplicam planul in timpul orei de sport. Ne-am adunat si am loat o pe Magda in clasă.
Ma: ce naibi aveți azi?
Ca: lasati o jos
Ma: ce facem in clasa?
Cris: poftim* îmi da o cretă *
Ca: mersiIau creta si încep sa scriu ceva pe tabla. Ca sa va lămuresc praful de creta ma face sa strănut așa ca da de ce nu? Însfârșit strănut si apar băieți. Ii l-om pe băieți noștri și o lăsam in clasa cu Shu. Ne va omora, dar e spre binele ei.
Ma:va omor
Sh: mai încet vreau sa dorm
Ma:scuze ca te-am deranjat frumoasa adormita
Sh: tu nu poți sa taci
Ma:nu
Sh: mda
Ma:VA OMOR PE TOATE!!!!
Sh: guraIi auzeam pe cei doi cum au început sa se certe. Iar noi stăteam la spectacol sau mai bine spus la radio la cum se certau mai aveau puțin si se loau la bătaie. Dintr-o data liniștea se năpusti peste noi.
Ka:s-a făcut liniște
Ca:credeți ca sau omorât?
Cris: deschide
Ca: o..kDeschid usa si îi vedem pe cei doi roși la fata. Magda a ieșit si a plecat afara iar Shu a rămas in clasă. Singura mea întrebare e ce naibi au pățit?
Magda pov
Nu pot sa cred ca mau închis cu fraierul asta.
Ma: va omor
Sh:mai încet vreau sa dorm
Ma: scuze ca te-am deranjat frumoasa adormita
Sh: tu nu poți sa taci
Ma: nu
Sh: mda
Ma:VA OMOR PE TOATE!!
Sh: guraÎncepem sa ne certam. Fiecare am început sa ne jignim si sa ne înjuram. Vroiam sa îi spun ca e un dobitoc,dar ma apuca de brat si ma săruta simt cum obraji îmi i-au foc iar inima îmi bate de 100 de ori. Termina cu sărutul din cauza lipsei de oxigen. Atunci o liniște se făcu apariția îmi venea sa il strâng de gat! Vad ca se deschide usa si îi vad pe ceilalți cum se uita la mine si Shu ca la mașini străine. Fug din clasa si plec alt-undeva departe de ei ca îmi vine sa îi omor pentru ce au făcut. M-am dus in partea cea mai puțin populata a școli erea la o vechie intrare. Acum chear vreau sa ma îngrop de vie.
CITEȘTI
Diabolik Lovers in realitate
FanfictionIn cartea asta voi face o povestire despre diabolik lovers , e ceva de comedie ,dragoste si așa mai departe :)) Spor la citit ! :)