Cheia Nr 4

29 4 5
                                    

Autor pov

Regretele vor face mereu parte din oameni fie ca le place sau nu. Nu poți schimba ce ai făcut în trecut dar poți preveni ce vei face în prezent. Acum sa vedem ce regrete au unii no?



Yuma pov

E dimineața și eu fără sa vreau am picat pe gânduri..... Ma gândeam cum de am ajuns aici, cum de am avut norocul sa le găsim pe fete și cum de m-am îndrăgostit asa fără sa îmi dau seama.
Ma gândesc dacă am vreun regret și nu prea as putea sa îmi dau seama chiar acum tot ce se întâmplă mi se pare ca nu pot controla situația în care suntem mai ales cu aceste chei ciudate ce au asa zise puteri .... Ma întreb dacă terminam aceasta aventura ce se va intimpla?.....

Aud ciripitul păsărilor și îmi las sa îmi scape un zâmbet scurt... Pe vremea asta stăteam în gradina mea văzându-mă de treaba... Oare cât mai e pana la sfârșitul acestei aventuri?

Ayato pov

Suntem la școală iar eu am început orele de sport dar mai mult las fetele în pace și ajut băieți de a 12 a cu probele de rezistenta pentru academia de politie. Ma întreb de ce am un sentiment de neliniște? Abia după ceva timp am început sa ies cu Oana sora Denisei, dar ceva e în neregula. Nu știu de ce am impresia asta....

După ce orele sau încheiat din cate vad numai Magda a venit cu noi la conac Denisa na putut din cauza ca a rămas singura cu sora ei acasă nici la școală nu a fost din cauza asta iar restu fetelor au avut alte scuze pentru a nu veni cu noi. În fine în ultimul timp ma trecut un gând acela fiind dacă am regrete sau nu... Regretele nus de mine dar totuși am regletat ca am fost prost înlegătură cu Cati nu era de nasul meu și faptul ca ea cauta motive sa scape de mine mi sa umplut paharu acu ca e Laito nu ii va fi bine îmi știu fratele și el e diferit fata de mine cu mult.

Magda pov

Am ajuns la conac am decis sa mai caut despre chei, indici legate de ele știți și voi. Asa ca am mers în camera ei pus pe treaba dar nimic a trecut o ora și nimic..... În fine stau în pat gândindu-mă unde greșesc pana aud un ciocănit.

Ma:da?
Yu:pot întra?
Ma:vino
Yu*întra * ești bine?
Ma:sa zicem ca nu sa speram ca da....
Yu:nu ai găsit nimic no?
Ma:cam asa ceva sunt si puțin stresata vine vacanta de vara și nu știu ce voi face...
Yu:vroiam sa te întreb ceva
Ma:spune
Yu:ai regrete?
Ma:de ce as avea?
Yu:nu știu te întreb
Ma:când eram mica, dacă tot mi-ai pus întrebarea asta, aveam multe regrete....
Yu:cum as fi?
Ma:pai ști ca mulți copii din România au probleme cu părinți, bani  si altele?
Yu:aceste probleme sunt peste tot
Ma: eu într-o perioada ' fragila ' am avut asemenea probleme.... Tata se certa cu mama, ea plângea în fiecare noapte lângă mine eu abia puteam sa dorm..... Am avut regrete ca nu puteam sa o ajut nu puteam sa ii ajut..... Nu aveam putere cum nici acum nu am...
Yu:hm... Adică...... Încă regreți?
Ma:puțin dar am aflat ca asa mi-am făcut caracterul... În sensul am privit logic totul, am luat părțile bune de la mama și tata nu pe cele negative... De aia nu beau alcool..
Yu:deci într-un fel regretele fac parte din noi no?
Ma:pentru o perioada de timp apoi le uiți ți le amintești dar ști ca nu mai poți face nimic
Yu*o ia în brate * pitica mea inteligenta
Ma:mmm nu chiar inteligenta tot nu-mi pot da seama care e povestea și ce rol au cheile
Yu:ne vom da noi seama ok?
Ma:ok

Am stat cu el și vorbit despre alte subiecte sociale, legende, povesti, tradiții obiceiuri pana nea venit somn. Pot recunoaște ca eu la un băiat nu caut neapărat sa fue puternic sa aibă masa musculara mare sau sa fie bun la pat eu caut un băiat care ar vrea su face tot posibilul sa ma înțeleagă chiar dacă e greu. Într-o relație e buna comunicarea și încrederea și da loialitatea restu vin de la sine..... Niciodată nu iam văzut logica a fi cu cineva doar pentru ca te plictisești sau ca e bun pt o ora în pat.

Diabolik Lovers in realitate Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum