Yuma povEste luni deja, Magda a rămas în weekend ul trecut la noi deoarece nu a vrut sa plece asa repede acasă. Mama ei a fost de acord ca să rămână la bunica sa, dar știm cu toți unde a stat.
E ora 8:00 fix dimineața iar ea sta pe mine întinsă și jucându-se prin parul meu.Yu:stai bine?
Ma:foarte bineSe lipește de mine cat poate de mult și îmi zambeste. Ma bucur ca în sfârșit suntem împreună, o vad cum radiază de fericire și asta ma face foarte fericit. În camera nu era cine știe ce lumina, în ultimul timp ma deranjează rău lumina soarelui asa ca am rugat-o dacă nu se supăra sa tragem traperile sa nu intre asa multa lumina. Ea a fost de acord și acum nu se dezlipește de mine. Cum de fraierul de Shu a părăsit-o? Ratat.
Yu:și.... Pana la urma de ce sa despărțit Shu de tine?
Ma:hm nu-mi amintesc asa clar dar știu ca nu prea a contat asa mult pentru mine.... Sincera sa fiu în timpul relației începusem sa nu-l mai vad ca un iubit și doar un prieten.... Era, cum sa zic, plictisitor și lenea lui ma făcea mai mult sa dorm lângă el.
Yu:bine de știut
Ma:și..... Tu de când ai început sa ma placi?
Yu:pai cred ca de când te-am văzut... Prima oara nu am realizat asta dar când ai intrat cu Shu în relație atunci mi-am dat seama...
Ma:hm
Yu:cu alte cuvinte eram gelos dar încercăm sa trec peste... Apoi vati despărțit și atunci scânteia mica ce încă era vie sa făcut o flacără ce ma ardea pe interiorÎmi zambeste fiind puțin roșie asa ca îmi pun mâinile în jurul taliei ei ca să o țin în brate strâns. Ma uit în jur și aud voci asta înseamnă că fetele au venit foarte repede. Dar o vad pe Magda cum se ridica în fund și ma săruta. Are nevoie de atenție iar eu io ofer.
Magda pov
Sincera sa fiu știam mereu ca nu îmi va merge cu Shu. Chiar dacă la un moment dat mia plăcut foarte mult,dar asta nu mai contează no? Îmi place de Yuma mi se pare drăguț foarte dragut. După câteva minute închei sărutul și ma dau de pe el dar atunci ma ia durerea se spate.
Ma:au..
Yu:ce e?
Ma:cred ca iar am dormit prea mult o e spate... Ma doare
Yu:te ajut eu
Ma:serios?
Yu:punete pe burtaFac cum spune el și matahala se pune pe mine începând sa îmi facă masaj.
Denisa pov
Plec cu Cati spre camera Magdei. Ma bucur ca acum Cati a venit înapoi la conac se pare ca planul meu și a fetelor a dat rezultate. Dacă va întrebați ce plan este simplu de explicat, Ayato sa despărțit de ea asa ca lam pus pe Laito în acțiune sa o invite în oraș și restu. Mi-a povestit ca au vorbit după o mica cearta aprinsa din cauza ca vai Laito își bate joc de ea, cea ce nu prea as crede. În fine am ajuns la use dar aud ceva ciudat asa ca eu cu cati ciulim urechea fără sa ne dam seama.
Ma:mmh ma doare Yuma ce naiba?
Yu:relaxează te normal ca te doare dacă ești încordată e pentru prima oara când o faci?
Ma:nu fi rău îmi și placeAm roșit eu cu Cati rău de tot ce dracu? Magda e mai nou cu Yuma?
Ca*șoptește *ba suna cam ciudat și geme
De:shh vreau sa aud
Ma:au acolo ma doare
Yu:relaxează te ma voi mișcă mai încet
Ma:bine.. Mmm mult mai bine
Yu:te ai relaxat?
Ma:da
Yu:pai vezi? Ți-am zis sa te lași pe mana mea eu nu te rănesc ba din contra
Ma:da miai zisAtunci eu cu cati am fugit jos la fete fiind roși la fata ca o mașină de pompieri. Ma pun pe canapea și Kou se uita la mine curios de ce sunt roșie.
Ko:ce aveți?
Ka:ce sa întâmplat
La:ce aveți de sunteți roși?
Ca:nimic
De:nu conteazăKou încerca să mă facă sa vorbesc, dar nu ia mers. Într-un final coboară cuplul noub Magda și paluga ei.
CITEȘTI
Diabolik Lovers in realitate
FanfictionIn cartea asta voi face o povestire despre diabolik lovers , e ceva de comedie ,dragoste si așa mai departe :)) Spor la citit ! :)