Melodie pov
Am rămas aseară la conac ca mami a plecat in nu stiu eu ce treaba si nu am vrut sa stau singura acasă. Ma ridic in șezut si vad un cadou minunat cred ca din partea lui Subaru.. O găleată alaba plina de trandafiri albi ce-mi încânta privirea si face sa îmi apăra un mare zâmbet pe față.
Ma întind si fac tura de dimineața. După ce termin cobor jos si normal sar in sus când îl vad pe Subaru. Îl i-au in brațe de fericire si il sărut scurt.
Su: deci te-a plăcut surpriza
Me; normal iubire
Su; ma bucur atunci
Me: mi-ai făcut dimineața frumoasa
Su: nu o fac mereu?
Me: ba daKate pov
Sunt la conac in camera făcând tema la engleză. Păcat.... Merg la baie pentru ca trebuie. Ma rentorv iar pe pat vad un buchet minunat de trandafiri rochi ce îți fura ochii când îi vezi.
Merg spre el si citesc bilețelul ce zicea "Pentru iubirea mea" drăguț....n-am ce zice.... Ii pun intr-o vaza si ma pun înapoi la tema de la engleza. Grea e viață asta. Trece timpul si e vremea sa mergem spre școală. Ma pregătesc si fug mai devreme cu Melodie si noi băieți in orasi. Fetele ne așteptau in parc iar noi am mers la ele.
Ma: salut
M: sal
D: buna Magda
Ma; pa
De: hehe
Ca: vai
C: mie îmi spui?
Ma: pf suntem multi totalul 12
Cris: da va fi greu cu ei la școală
C: nu neapărat
Ka: sa mergem ok?
Toți: ok^^Am plecat la școală cu versiunile noastre băieți. Începe si prima oara si aud întrebarea ei doi cine sunt. .. Cati si cu mine le-am zis ca sunt rudele noastre si ca nu i-am putut lasa singuri. Cat de cât a acceptat aceasta scuza cu greu.... După adoua oara vine si a trei ce o facem cu doamna diriginta su clasa lu Magda, Denisa,Cristina si Melodie. Vai fi de rău....crede eu.
Diriginta: bine copii am zis sa facem împreună deoarece dirigintele lor nu a putit veni la școală pentru o mică problema ce îi da bătăi de cap. Bine sa vedem ce vreti sa facem?
Paul: sa povestim
D: bine ca veni vorba noi am discutat in clasa ce vreți sa faceți după liceu cați dintre voi vreți sa faceți facultatea?
CITEȘTI
Diabolik Lovers in realitate
FanfictionIn cartea asta voi face o povestire despre diabolik lovers , e ceva de comedie ,dragoste si așa mai departe :)) Spor la citit ! :)