Magda povestește
Deci acum sunt pe drum la conacul lor...pe scurt am schimbat două mașini sa ajung aici.. Frate ce dator îmi ie Shu cu bani. Intru in conac unde ma intilnesc cu Reiji.
Re:s-a întîmplat ceva?
Ma:unde e Shu?
Re:cred ca la el in camera
Ma:reformulam inde e camera lui Shu?
Re:vinoReiji sau cum îi spun eu aragaz cu patru ochii ma condus la camera lui Shu. Stau cred ca maxim de 3 minute la ușa lui.... Off hai Magda pisica fricoasă mișcate acolo... Nu mori.. Cred. După ce am terminat sa vorbesc cu mine însămi am bătut ușor. Am auzit un 'intra' si așa am făcut.
Ma:salut...😅
Sh:cu ce treaba pe aici? Parcă nu vroiai sa stai prin preajma mea...
Ma:vreau sa vorbim
Sh:despre ?
Ma:faza cu biletele.... Chear...ma placi?...
Sh:hm?.. A fost o iubire platonica de când te-am cunoscut, dar pentru răceală ta am renunțat la ideia de iubire
Ma:nu trebuia sa renunți.... Adică ști bine ca te plac*stau puțin pe gânduri* te iubesc... Doar ca am crezut ca unul ca tine nu sar uita la o pitica ca mine😌*in gând* bravo Magda mai baga chestia ca ești pitica nu-ți ajunge sa o auzi pe Cati sau Deni....
Sh*chicotește* am avut anumite motive
Ma:bi..ne
Sh:daca nu mai ai nimic de spus poți pleca
Ma:niu... Adică nu plec
Sh:huh?
Ma:ce credeai? Ca scapi așa ușor de mine?*rad*
Sh:poate nici nu vreau sa scap..*zâmbește *
Ma:sunt sigura de astaMerg lângă el iar el ma trage si săruta... Si da, normal ca îi raspund totuși e Shu. Nu după câteva minute ne despărțim pentru lipsa de oxigen...mai mult eu am nevoie. Îi zâmbesc...
Ma:bine acum tre sa plec
Sh:de ce?
Ma:am lăsat-o pe Cati cu un Ayato posibil in călduri
Sh:o..k
Ma:baga bani
Sh: bani?
Ma: am schimbat doua mașini si mers pe jos pana aici deci sa nu te aud..
Sh:offAyato povestește
Cati sta cuminte iar eu chear pot sa ma joc... Încep sa o sărut pe gat ea normal protestând,dar degeaba când îmi doresc ceva obtin( as spune cava dar ma abțin). O lipesc de pieptul meu si totodata îi aud bătăile inimi ce devin mai rapide si ma fac sa o doresc mai mult. Îmi strecor mâinile sub bluza ei si ajung la sutien..pe care îl desfac.
Ca:Ayato stai locului*roșește*
Ay:nuO sărut ca sa taca si îmi retrag mâinile deocamdată. Se pare ca s-a mai calmat,dar sa vedem ce va face acum. Închei sărutul si o i-au in stil mireasa ducand-o pe pat. Ma pun deasupra ei si îi zâmbesc.
Ca:Ayato stai locului
Ay:nu iubire eu te vreauO sărut. Oare chear pot sa ma distrez? Si pe ușă intra Magda... Se pare ca nu, nu pot.
Ma:scuze,dar nu...
Ay:firar
Ca:te iubesc
Ay,Ma:stiu
Ca:am.......
Ma:las
Ca:ai rezolvat ?
Sh*zâmbește* ce anume
Ma:dap
Ca:minunat acum Ayato ieși afara!
Ay:FirarAm ieșit afara lângă Shu...
Ay:deci?
Sh:ce e?
Ay:cum stai cu ea?
Sh:e ok. .. Tu?*rade*
Ay:nici sa nu te aud
Ma*de la ușă* puteți intra acumIntram ca na altceva nu aveam ce face. Ma așez pe pat si stau pana ce pleacă doamna Cati...adică viitoarea doamnă Sakamaki.. Hehe. Vad ca pleacă din camera sa i-a pahare pentru suc si nu pot sa cred ca fac asta,dar merg la Magda.
Ma:ce vrei?
Ay:ajuta mă te rog !Magda povestește
Ma:ce vrei?
Ay:Ajuta ma te rog!Stai ce? Fraierul...adică Ayato are nevoie de mine? De când?
Ma:ce?
Ay:vreau sa îi fac o surpriza si nu stiu ce sa îi fac...
Ma*îmi pun mana pe fruntea lui* ba nai febra
Ay:hai Magda ajuta ma!
Ma:bine.... Dar îmi ramai dator
Sh:hm....*se întinde*
Ay:zimi lucrurile ei preferate
Ma:inghietata preferată e de vanilie, floarea preferata e trandafirul albastru îi plac parfumurile mai mult de cat bijuteriile si cred ca stiu cum sa o impresionezi
Ay:te ascult
Ma:dar fi atent ca nu mai repet inca o data pentru o baba surda
Ay: ok
CITEȘTI
Diabolik Lovers in realitate
FanfictionIn cartea asta voi face o povestire despre diabolik lovers , e ceva de comedie ,dragoste si așa mai departe :)) Spor la citit ! :)