Yuma povE ora 01:00 dimineața și da am ațipit de fapt îmi este somn chiar dacă sunt vampir când e aproape ora răsăritului trebuie sa dorm ca să fiu cât de cât treaz la ore. Ma ridic și merg somnoros în bucătărie sa beau apa. După asta merg în camera și bag în pat. Adorm foarte repede.
Dimineața oara 07:00 fix
Cobor jos sa vad cine sa trezit. O vad pe Magda pe canapea și apoi pe Ruki ce sta pe fotoliu dintre fete inafara de Magda sau trezit numai doua Denisa și Kate. Ma scarpin în cap și stau pe gânduri..
Yu:eu am dormit în canera mea nu?
Pun întrebarea asta ca sincer nu stiu sigur unde am dormit pentru ca eu în camera mea am așternuturi albe și nu cu flori pe ele.
Ru:ce ai ma? Normal ca ai dormit în camera ta
De:hai ca asta e noua ce ai ma Yuma?
Yu:nus sigur unde am dormit
Ma:vrei sa îți spun eu?
Yu:ce?
Ma:ai venit peste mine în camera tembelule
Ru:ha?
Yu:am crezut ca era camera mea ;-;
Ma:nu era, vine asta somnoros se baga lângă mine în pat și ala a fost
De:dar ce credeai ca îți face? 😏😏
Ma:nu e asta Deni e chestia ca ma și speriat
Ka:cum asa?
Ma:când a ieșit din camera și a venit după pe holul unde e camera mea mai și scotea niște maraituri ciudate când mi-a deschis ușa era sa tip dar l-am văzut pana la urma..
Yu:ups? Eram somnoros
Ma:asta înțeleg dar atât de somnoros sa greșești camera?
Ru:se pare ca da
De*râde *
Ma:și nici n-am putut dormi bine de aia sunt în pijama bine din cauza asta și faptul ca mi lene sa ma schimb
De:ce ți-a mai făcut?
Ma:era sa ma striveasca în somn și sa nu uitam ma strâns în brate cum strâng eu pe Sebastian când îmi e frica și ma gândesc la chesti ciudate
Yu:Sebastian? Ma înșeli?
Ma:ce? Nu! Sebastian e ursul meu polar
Yu:aaa
De:cineva e gelos
Yu:nu sunt
Ma:stai ai zis ma înșeli?
Yu:merg sa beau apa*fuge *
Ru:vai de capul meuAutor pov
După ce toți sau trezit și au mâncat micul dejun au plecat la scoala. Băieți au fugit în cancelarie și fetele vorbesc între ele despre ce sa întâmplat cu Cati și Ayato. Magda a mers in sala unde se va face spectacolul. Ia broșură și se uita pe ea.
" Veniți la uimitoarea piesa organizata pentru prima oara pe o tema rar întâlnită. Tema fiind una foarte interesanta și minunata ce se numește Hamlet. Va așteptăm în sala de teatru la ora 07:00 seara.
Deschidetiva inimile spre lumea teatrului unde se intimpla multe lucruri bune și rele și sa nu uitam de basm.
Va așteptăm cu bratele deschise! "Ma:Hamlet?.... Din cauza dorinței lui ca să-și răzbune tatăl iubita, mama și fratele ce la omorât pe tatăl sau mor otrăviți mai puțin Ofelia ce se sinucide în râu dar și Hamlet moare cu aceasta dorința idioata
Vântur începe sa bata în sala de spectacol pamfletul din mana ei zbara cât colo, dar ce este de fapt ciudat este ca vantul este doar în jurul ei fără a deranja celelalte lucruri. Din ghiozdanul Magdei apar doua lumini una albastra și alta verde. Scoate din ghiozdan cele doua chei ce străluceau foarte puternic, cheile zboară din mana ei de parca ar avea o gândire proprie. Cele doua se pun una după alta lumina fiind mai puternica iar vântul aparundui o fata umana formata doar din apa și ierburi.
Magda pov
Cheile strălucesc și datorita lor a apărut o față omeneasca formata din apa și lemne sau ierburi. Îmi zambeste și încearcă sa spună ceva dar nu înțeleg ce. Ma apropi fără sa îmi dau seama de ce, ajung fata în fata și aud o voce slaba.
- o a treia cheie dacă vrei sa o găsești asculta scena și întâmplările ce se petrec pe ea dacă nu ești atent ca Hamlet vei ajunge răpus de propria ta dorința și vei reuși sa ranesti pe cei dragi ție. Hamlet știe și a pățit-o.
CITEȘTI
Diabolik Lovers in realitate
FanfictionIn cartea asta voi face o povestire despre diabolik lovers , e ceva de comedie ,dragoste si așa mai departe :)) Spor la citit ! :)