Magda pov
I-am convins pe toți sa mergem în parcul de distracți. Nu a durat mult ca am ajuns fiecare ne-am dus unde am vrut. Eu ma plimbam,Cristina s-a dus înpreună cu Kanato la căluți, Kate erea cu Reiji iar Cati erea cu Ayato.. Am fugit la un stand unde trebuia sa tragi la tinta ca sa câștigi un animal de plusi. Îi dau bani vânzătorului si îmi da 3 săgeți la i-au și încerc sa nimeresc tinta,dar în zadar nu am nimerit nimic..bine erea sa îl nimeresc pe vânzător..dar ce sa faci? Ma uitam la ursul panda pe care vroiam sa îl câștig.
Ma:firar
Sh:ești praf
Ma:mda nu ma ajuți
Sh:Ok uite să te învăț
Ma:sa te vad
Sh: cu mare plăcereÎi dă bani ia săgețile si le arunca. Spre uimirea mea nimerește tinta cu ușurință îmi îndrept privirea spre el si îl vad cum schițează un zâmbet mare.
Va: alege un premiu orice premiu
Sh:bineMa uitam la ursul panda dar sunt sigura ca va alege alt ceva.
Sh:acela!* arata spre ursul panda*
Va:poftim
Sh: mulțumesc
Va:cu placereNu pot sa cred ca a loat ursul panda se va lauda pun pariu....laudaros... Îmi întinde ursul iar eu ma uit nedumerita la el.
Sh:poftim
Ma:mulțumesc* i-au ursul*
Sh: ce e?
Ma: nimic doar...
Sh: nu îți vine sa crezi ca ti l-am dat nu?
Ma:cam așa .....
Sh: sa ști ca pot sa fiu si politicos..am văzut cum te uitai după urs așa ca am vrut doar sa te ajut..
Ma: mulțumesc...
Sh:haide sa mergem
Ma:OkNu pot sa cred ca mi la dat mie e drăguț nimeni nu a mai făcut asta pentru mine.. Ne-am plimbat aproape peste tot si tot nu cred ca mi-a loat si înghețată.
Ma:mersi de înghețată
Sh:rămâne intre noi doi dar ești preferata mea dintre celelalte nebune...
Ma:nu vei mai spune asta ...
Sh:de ce?
Ma:nu ma cunoști
Sh:o sa te cunosc dar pas cu pasNu pot sa cred ca a zis asta ma uimește poate chear e de treabă..poate. Am ajuns la roata mare. M-am hotărât sa ma dau în ea si bine înțeles l-am tras si pe Shu după mine. Ne-am așezat si roata a început sa se miște. Nu a durat mult ca a apărut o problema...roata s-a oprit.
Ma:de ce s-a oprit?
Sh:nu stiu
Ma:vreau jos
Sh: vino* si ma trage în brațele lui*
Ma:ce faci?
Sh:stai calmă......
Ma:ammmCati pov
Am rămas cu Ayato super pa pa distracție. Ma plimb si ma gândesc la ce mi-a spus Ayato ca sunt prea rece..pai normal el e un personaji din anime si mai e si răsfățat, nesuferit, încrezut sau mai stiu eu ce.. Sa vad ce pot încerca din atracți. Știu voi încerca sa nimeresc tinta sau în cazul meu nimerește sticle. Încerc sa nimeresc 3 sticle sa i-au un ursuleț maro foarte drăguț ,dar nimeresc doar o sticlă. Vad cum cineva nimerește 3 sticle la rand îmi întorc privirea si îl vad pe Ayato i-a ursulețul si mi-l da mine.
Ay: ce este?
Ca: nimic...
Ay:încă ești supărata?
Ca:nu...
Ay:atunci?
Ca: ma poți lăsa în pace ?
Ay: nuPlec si ma îndrept spre tiribombă. Aștept la coada sa ma dau si eu , dar partea proastă e ca si Ayato a venit cu mine. Nu voi scăpa de el... Însfârșit a ajuns randul meu ma urc in carusel si pornește.
Ca:SUPER!!!
Ay:AAAAA!Când s-a terminat cursa si cobor. Îl vad pe Ayato cum erea cam verde la față si puțin ametit.
Ca:ce s-a întîmplat? Nu ai rezistat?
Ay:ba da ni vezi?
Ca:vad cum îți bine sa vomiți
Ay:oricum am rezistat
Ca:serios?
Ay:da nu am vomitat sunt doar puțin amețit
Ca:da dar mai ști cum ne învârteam mai repede si mai repede
Ay* vomita într-un cos de gunoi*
Ca:hihihi
Ay:o mai taci
Ca:Ok
CITEȘTI
Diabolik Lovers in realitate
Fiksi PenggemarIn cartea asta voi face o povestire despre diabolik lovers , e ceva de comedie ,dragoste si așa mai departe :)) Spor la citit ! :)