Mutfakta gördüğüm şey karşısında dehşete düşmüştüm.Koşarak banyoya gittim başımı içi su ile dolu olan kovaya sokup çıkarttım.Başıma en sevdiğim siyah havlumu alıp evi dolaşaya başladım .Evde tek yasıyordum yaklaşık bir yıldır ev ara sıra kendimce bir temizlik yapıyorudum.Ve suan evimin heryeri toplu ve pırıl pırıldı,yatak odam hariç.Oda biliyordu ben yatak odamı dağınık severim oyüzdende buraya dokunmamıştı sanki.Evim çokta büyük değildi bir odası bir solunu ufakça birde mutfağı vardı ama evin en sevdiğim kısmı mutfaktan dünyaya açılan balkonumdu.Balkonda ufak,masam ve çift kişilik bir koltuğum var.Evi dolaştıktan sonra güzel kokuların arasından geçerek çok daha güzel ve çekici bir kokuyu takip ettim.Evet doğru bu en sevdiğim kahvaltılığın kokusuydu.Balkona çıkmamla dizlerimin bağının çözülmesi bir oldu.Aman Allah'ım bu ne güzel bir şeydi.Annemin evinden ayrıldığımdan beri hiç bukadar güzel bi' kahvaltı görmemiştim.
"Vuhuuuu" diye bağırarak Sudeye koştum,belinden kavradım ve döndürdüm.Onun o güzel kahkahasından başka hiçbir şeyi duyamaz oldum öyle içten öyle güzel gülüyordu ki hiç susmasın istedim,"ALLAHIM ŞUAN HİÇ BİTMESİN"diye geçirdim içimden.Sanki beni duymuştu başım döndü ve düştük.Daha doğrusu üzerime düştü.O kahkalar yine başladı ve hemen ardından gülerek:
-"Yeter bukadar adam hadi çok acıktım"dedi,tam o sırada karnı guruldadı.Kucağıma aldım,alnına bi' öpücük kondurduktan sonra onu sandalyesine oturttum.Çaylarımızı doldurdum,bilirdim şekersiz içerdi çayı o yüzdende masaya şeker getirmemişti.Mutfağa gittim,dolabın aşşadan üçüncü çekmecesi açtım.Arkamda belirdi.
Dolabın üstrafındaki bölmeyi açarak.
-"İşte şekerler burada bitanem."dedi.Kavanozu bana uzatırken ojeleri daha sonrada parmakları gözüme takıldı.Sanırım temizlik yaparken tırnaklarını kenarları kanamıştı bunu belli etmemek için siyah oje sürmüştü.Sudeye en çok yakışan renk diye bi kavram uyduramıyordum kendimde ama sanırım en güzeli siyahtı,bu düşüncelerle çayıma şeker atmaya devam ederken sessizlik bozuldu.
-"Heyyy.Çayı kavanoza dökelim istersen amına koyayım"dedi.Ardından kahkahayı bastı.Genelde küfür etmezdi ama ara sıra ettiği küfürler ağzına çok yakısıyordu onu çok kafa dengi yapıyordu.Yemekleri herşeyden çok seven ben o yanımdayken onu izlemekten yemek yiyemiyordum.O derin kahverengi gözleri,uzun ve ince kirpikleri.Onu öyle seviyordum ki uğruna Fenerbahçe maçını kaçırdığım bile olmuştu.Birlikte Fenerbahçe maçınada gitmiştik onunla,etrafa küfürler savuruyorudu.O hali okadar güzeldiki maçtan çok onu izlemiştim.Gol olduğunda ise herşey değişmişti ben çıldırmıştım onu kucağıma alıp öylesine sıkı sarılıp döndürmüştüm ki eve geldiğimizde soyunurken sırtındaki morluğu farkettim.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Not:ilham geldikçe yazıyorum lütfen okumaktan vazgeçmeyin.vote ve yorumlarınızıda eksik etmeyin düşünceleriniz benim için önemli