Defter

496 14 2
                                    

Şuanda içim öylesine huzur doluyduki o rahatsız olmasın diye nefes alısverişlerimi yavaşlatmıştım.Tanışma hikayemizi ise şu satırlarla yazmıstı gök mavisi kadife defterine :

----"Bir aydır peşinde koşuyorum salağın ama beni farketmiyor.Sanırım artık bu durumdan sıkıldım bir şeyler yapmalıyım ne yapmalıyım bilmiyorum ancak bir şeyler yapmam gerektiği kesin.Hemde hemen yarın yapmalıyım ne yapacaksam."diye düşünürken uykuya daldım ve rüyamda ne yapmam gerektiğini gördüm."Ah çok güzel yarın içinharika planlarım var.Gidip onunla basketbol oynıycam daha sonra bayılıcam sanırım dikaktini çekmeyi başarırım."----

Haklıydı basketbolu çok severdim ancak ben biraz çekingen bir tip olduğum için bende uzun süredir ondan hoşlanmama rağmen açılamamıştım.Anlattığı günü hatırlıyorum,ben parkta basketbol oynarken o da arkadaşlarıyla oturup kenarda seslerini ana duyuracak şekilde gülüşüyolardı.Arada ona bakıyordum o ise bana hiç bakmıyordu.Sanırım aslo öyle bir şey olmayacak diye geçirdim içimden.Çok güzeldi gülümsemesi,gözleri,saçları,fiziği o harikaydı.Üzerinde yeşil göbeği açık BOSTON CELTİCS tişörtü  altında ise mini bir kot şort ayakkabılarıdaz gök mavisi vansdı.Bu haliyle büyüleyici görünüyordu.Beklemediğim biranda yanıma geldi ve "-Bi'kere atabilirmiyim arkadaşlarımla idaya girdimde"dedi.Sorusunu hiç bekletmeden "-Elbette atabilrsin benimde canım sıkılmıştı zaten"dedim.Yüzünde sinsi bir gülümseme vardı."-İstersen birlikte oynıyabiliriz"dedim."-Olur"diye kabul etti beni.Oynarken panyeden dönen top kafasına geldi.Yere yığılmıştı ilk baş biraz panikledim seslendim gözlerini açmadı arkadaşları geldi hemen onlar başına üşüştüğünde göz kapakları kıpırdıyordu.Ah iyi demek benimle oyun oynuyordu.Cebimden telefonumu çıkardım ve acil servisin numarasını çevirip konusurmus gibi yaptım.Biranda uyanıverdi "-Gerek yok çağırma bişeyim yok benim"dedi hırpalanmış ses taklidi yaparak."-Ah olamaz çağırdım artık bikere hem bişey olmaz bişeyin varmı diye kontrol ederler"dedim gülerek."-N-ne yaptın sen ne gerek vardı."korkmuştu ve ben kahkaha krizindeydim."-Korkma çağırmadım kimseyi bende senin gibi numara yapıyordum"dedim.Derin bir iç çekti fazlasıyla rahatlamıştı.Gülmeye başladı kahkası aklınızdan hiç çıkmayan reklam cingleleri gibiydi daha sonra numarasını aldım bir ay kadar konustuk birlikte filme gittik,ona basketbol oynamayı öğrettim.1 ay sürekli birlikte bir şeyler yapıyorduk.Sanırım ona aşık olmustum ve nasıl söyliyeceğimi bilmiyodum artık teklif etmeliydim ancak  nasıl teklif ediceğimi bilmiyordum.Bir kitap aldım,bir aşk kitabı okudum bizim hikayemiz gibiydi aynı birbirinden uzun süredir hoşlanan ama açılamayan iki genci anlatıyordu.Kitabın sonunda 3 adet boş sayfa vardı değerlendirmek istedim çok güzel bir teklif yazdım ve kitabı ona hediye ettim.1 hafta konusmadı benimle sebebinin ne olduğunu çok merak etmiştim daha sonra eve gelmiş ben evde yokken bana hediye getirmiş halil verdi bana "-Oğlum bugun bir kız  geldi seni sordu bende uzun süredir görmüyorum deyince sana bunu vermememi istedi"dedi.Elinden paketi aldım ve odama koştum bir kitaptı kitabın adı HAYAL'di.Kitabı okudum 2 saatte bitmişti oda benim gibi kitabın sonunda olan boş sayfalara uzun uzun yazmıstı ve sonuna da  büyük harflerle "EVET OLURUM ANCAK BİR ŞARTIM VAR BENDEN BAŞKASI OLMAYACAK."Kitabı dolabıma attım ve hemen evden çıktım aradım sudeyi "-Kapıdayım aşağıya in" dedim sert bil üslüpla.Koşa koşa geldi korkmustu ve nef nefeseydi "-Ne oldu."dedi.Sustum...

"-Ne oldu mert söylermisin."dedi baktım gözlerinin içine korku vardı korkunun yanı sıra birde umut.Hiçbir şey söylemedim sadece dudaklarını öptüm uzunca bir süre sadece öpüştük konusmadık sonra dudaklarım çektim ve kulağına "Sonsuza dek."dedim.Gözlerine tekrar baktım iki damla yaş süzüldü ve yanağına kadar indi silmedim.Yaş tam dudağının kenerından süzülürken öptüm ve "O okyanuslara bedel gözyaşlarını harcama sudem."dedim.Ellerimiz kavustu sonra çok sıcaktı elleri sanki çocukluğumda olduğu gibi elii sobaya değdiriyorum zannetim.Sonra aklıma protesto geldi,taksimdeydi devletin internete getirceği kısıtlamanın protestosu olucaktı öptüm sudeyi ve ekledim "Gitmem gerek." dedim ellerimi sıktı "-Hayır bırakma beni gitme taksime bişey olur" dedi uzunca birsüre tartıştıktan sonra birşey söylemeden gittim.Gece boyunca dönmiyceğimi biliyordu.Ve o gece hakkında da not düşmüştü defterine aynen şu kelimeler yazıyordu:

"Allah'ım nolur ona bişey olmasın benden izinsiz çıktı kızdım ona geber dedim.Gebermez dimi allahım,gebermemeli bence.Gebermesin yani ona ihtiyacım var benim,onsuz yapamam.Sen onun cezasını ver ama lütfen gebermesin allahım."O gece eve saat 3te dönmüştüm ve yaralıydım polislerden  kaçarken ayağım takılmıs düşmüştüm.Kaşım açılmış ve burnum feci şekilde kanamıştı dolayısıyla ağzım yüzüm kan içindeydi.Uyumuştur diye düşünüp içeri girdim salonun ortasında ağlıyordu kapı açılınca bana koştu sarıldı yüzümü görmemişti sımsıkı sarıldı bana hiç bırakmıycak sandım.Yüzümü görünce şoka girmiş tir tir titriyordu.Bu defa ben onu kollarımın arasına aldım uzunca bir sarılmadan sonra kollarımda uyumuştu.Şuanki gbi benimde uykum gelmişti defteri aldım ve kırmızı komidinin üzerinde duran lamba ve komidinin arasına koydum.Ve en rahat yastığım olan sudenin göğüslerine yattım.Hiçbirşey düşünmeye fırsatım olmadan uykuya dalmıştım.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

halil:mertin ve sudenin  mahalleden ortak arkadaşı.

UYUMAK İSTİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin