CEZA

457 15 1
                                    

Sudeyi Fenerbahçe maçına götürücektim.İte bu harika bir cezaydı onun için onunla tanışmadan önce sürekli Fener formasıyla görüyordum Tumblrda da sürekli Fenerbahçeyle ilgili paylaşımlar yapıyordu ancak benden sonra Fenerbahçeye karşı bir kin besliyordu çünkü ondan daha çok seviyordum Fenerbahçeyi.Maçlara gittiğimizde benim için eğleniyrmuş gibi yaptığınıda biliyordum,dışarıdan bakakn herkes bunu farkedebilirdi.Yapmacıktı,tezahuratlarda ağzını oynatıyordu bunlardan dahada önemlisi onu derbi maçına götürecektim ve stadın içinde sudeyi kaybedicektim.Yani beni kaybetmesini sağlayacaktım.Acaba fazla mı olurdu?Bilmiyorum en sevdiğim insan böyle bir şeyi hakediyormuydu?Helede az önceki davranışlarımdan sonra bence bu fazla olurdu en hassas günlerinde ona bir sürtükmüş gibi davranmıştım.Ona kızmakta haklıda olsam ileriye gitmiştim sonuçta o duygularını her an dışarıya vuran masum bir kızdı,yani şuanlık çünkü iki gün sonra regli biter bitmez yine sevişmek için can atan bir canavara dönüşecekti ve o canavardan kurtulmanın bir yolu yoktu.

Ertesi gün uyandığımızda ikimizde çırılçıplaktık,sude halen uyuyordu,bu fırsattan yararlanıp onu izlemek istedim daha önce böyle bir fırsatım olmamıştı uyurken öylesine saf,masum ve öylesine güzeldiki bence tanrının bana bir hediyesiydi onu boş zamanında özenle yaratmış olmalıydı.Gözümü vüdüna indirdiğimde bembeyaz boynun hemen altına çıkık köprücük kemikleri vardı.Göğüslerini seviyordum sudenin ne çok büyüktü ne çok küçük,ne dikti nede sarkık.Belden üstü nekadar hoştu aslında kafamı birazdaha aşşağıya indirdiğimde ağda vaktinin geldiğini görmüştümancak bunu ona söyleyemezdim çünkü zaten regldi acısının üzerine acı katmak istemiyordum helede dün yaptıklarımdan sonra ama cezasını çekmeliydi maça gidicektik.Ayrıca bunu sudeye ben söylersem utanıcaktı  zaten hastalığı bittiğinde yapıcaktır,kendide farkındadır heralde.Onu izlerken öylesine dalmıştım ki antremana gideceğimi kalkıp duş almam gerektiğini unutmuşum,onun yerine ellerimi bacaklarında hafifçe gezdiriyordum açık kalan pencereden esen meltemde buna yardımcı oluyordu rüzgar sudenin vücüduna öyle güzel dokunuyordu ki... Onu rüzgardan bile kıskanmıştım ve sudenin biran önce uyanıp beni öpmesini istedim çünkü artık kıskanma sırası rüzgardaydı buseyi uyandırmak için kulağına yaklaşıp "-Uyan artık sevgilim,bak dün yarın olmuş."dedim ancak uyanmamıştı bunun üzerine dudaklarımı bütün vücüdunda gezdirdim öpmediğim yeri kalmamıştı ancak halen uyanmıyordu.Uyanmıyordu amınakoyayım rüzgarada rezil oldum diye düşünürken alarmım çaldı kalkıp duş alamlıydım ama nasıl olsa 1 saat sonra tekrar terliyecektim bunun için duş almadan giyinip evden çıkıyordum ki bu seferde sudeyi unuttum çıplak yatmasına razı olamazdım.Dolapın üçüncü çekmecesinden bir külot alıp ona giydirdim ulan buna rağmen uyanmamıştı "Hasta olmasaydın seni uyandırmayı bilirdim de neyse hadi iyisin yine"dedim.

Evden çıkar çıkmaz karşıma öylesine güzel bir kız çıkmıştıki iç çektim."Allahım bu benimkinden de güzelmiş be"diye geçirdim içimden bir okadarda seksiydi bu kız ona bakmamam gerektiğini bende biliyordum ancak kendime engel olamıyordum yapamıyordum en sonunda arkasından gidip numarasını istedim bir kağıda yazıp bana verdi."-Teşekkürler"diyip göz kırptım önce hafif bir tebessüm etti sonra "-Mesaj atmayı unutma canım"dedi.Sesi öyle tatlıydıki bir anda aklıma sude geldi."-Tamam" dedim aceleyle ve arkamı dönüp yürürken kağıdı hemen yırttım.Ancak kokusu burnumdan gitmemişti ahududuyla karışık papatya kokuyordu daha önce sudeden daha güzel kokan bir kadına rastlamamıştım.Bütün antreman boyunca o kadını düşündüm sanırım monotonluk yüzünden cinsel arzum tavan yapmıştı ve buda o kadına farklı gözle bakmama sebep olmuştu ancak BAKMAMALIYDIM!.Dönüşte biletix'e uğrayıp Fenerbahçe-Galatasaray maçına iki bilet aldım hemde GençFenerBahçelilerin olduğu tribünden.Bütün maç boyunca bağırıp gol olduğunda da başkasıyla kutlıycaktım işte onun için uygun gördüğüm ceza buydu.Çiçekçiye uğrayıp bir demet papatya aldım ona içinede maç biletlerini koydum.

Eve geldiğimde daha uyanmamıştı çiçekleri başucuna koyup çay demleye koyuldum sonra biranda arkamdan gelip "-Aşkımmm"diyip boynuma atladı bir güzel öptü beni ah çok şaşırmıştım acaba biletleri görmemişmiydi."-Çiçeğin içinde senin içinde bir süpriz vardı gördünmü hayatım"dedim koştu ve koca bir hassiktir çektikten sonra ellerinde biletlerle gelip onları masanın üzerine koydu ve dolaptan su alıp içti sonra "-Doğum günüm için harika bir hediye"dedi şimdi hassiktir çekme sırası bendeydi 19 ŞuBATIN sudenin doğum günü olduğunu unutmuştum nasılda unutabiliyordum bunu tam bir salaktım. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ BÖLÜM 10 VOTE GELDİKTEN SONRA GELECEKTİR BU ARADA YAZMAKTA BİRAZ GEÇ KALDIM ÖZÜRDİLERİM FIRSATIM OLMADI.

UYUMAK İSTİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin