Kendini Kontrol Et

600 20 3
                                    

İç geçirdim,Allah'ım ben nasıl zarar veriridim sudeye o benim hayatımdaki en eşsiz rüyam.Sırtındaki morluklara dokunmamla "-Ahh"diye inlemesi bir oldu."-yavaş olsana amınakoyim."dedi.

"-Çokmu acıyor."

"A-ahh evet sayende!"diye hiddetle bağırdı."Özürdi.."derken sözmü bitirmeme izin vermeden dönüp dudaklarıma yapıştı.Ve yaklasık 2 dakikadır öpüşüyorduk,vücüdumdaki adrenalin giderek artıyordu,poposu kavradım ve kendime çektim.O muhteşem gülümsemesiyle güldü.Ah yaptı yine yapacağını diye iç geçirdim."Seni öperken biranda gülme be sevgili.Ne yapacağımı şaşırıyorum sonra"dedim.Artık öpüşmüyorduk bana sarılmıştı,ben ise boynuyla meşguldum nefes alış verişleri hızlanmıştı.Beli kollarımın arasında bir yılan gibi kıvrılıyordu.Sıktım ve kendime çektim,o ise beni yatağa çekti ve dudaklarıma yapıstı."-Fazla şımarma beyefendi bu gece olmaz.Sırtımı ne hale getirdiğine baksana."dedi.Kızmıştı sesi cırtlaktı ama sinirli olduğu bakışlarında bile belliydi.Sinirliyken bakışları göz bebeklerimi delip geçerdi adeta."-Ş-şey b-ben özürdilerim aşkım.Çok heyecanlanmıştım kendimi kontrol edemedim."diyerek savunmaya çalıstım kendimi ama nafile bir sonraki cevabı tokat gibi çarptımıştı."-Sorunda bu zaten salak.Kendine hakim olamıyorsun."Dedi ve ekledi."-İşte sana ceza umarım akıllanırsın."

Tartışırken fazlasıyla seksi olmasına karşın onunla tartışmayı hiç sevmiyordum çünkü daima haklıydı.Yinede çok şaşırmıştım.O denli zevk alırken nasıl olupta tek sözüyle beni durdurabilmişti daha da önemlisi kendini nasıl dizginlemişti.İlerleyen günlerde onunla sevişmebilmek için nekadar çabalasamda boşaydı,her seferinde aynı  döngünün içinde buluyordum kendimi.Çok özlemiştim onun sıcaklığını,o ise her seferinde belirli bi noktaya kadar geliyor ve reddediyordu beni.Bu davranışının altında ne yattığını düşündüm günlerce.Acaba benden korkuyor muydu?Yoksa beni istemiyor muydu?Sonra anladım ki onun bu davranışının sebebi beni cezalandırmak değil,benim heyecanıma yenik düşmemi önleyip kendimi kontrol edebilmemi sağlamaktı.Amacına ulaştığını anlaması ve bana ödülümü vermesi için bu gece geldiğinde onun sınırına varmadan önce "-Çok yorgunum bu gece yapmasak."dedim.Alaycı bir ifadeyle bana bakarak soyundu,vücüdunu çok seviyordum ama bu defa hormonlarıma yenilmeyecektim.Kararlıydım!"-Lütfen."diye tekrar ettim."-Emin misin bak sonra pişman olma."dedi gülerek."-Meleğim seni nekadar istediğimi sende biliyorsun ama çok yorgunum anla beni."Suratını astı ama kızmadı çünkü bu gece istmediği her halinden belliydi sadece şaşırmıştı onu nasıl geri çevirdiğime.

"-Peki ozaman.Tanıştığımız günden beri bi defter tutuyorum onu okuyalım istersen."dedi ve defteri getirip bana verdikten sonra yanıma ilişti budefa o benim göğüsüme yasladı başını.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bir sonraki bölümde ikilinin tanısma ve birbirlerine aşık oluş hikayesi sizleri bekliyor olucak voteleriniz ve yorumlarınız bekliyorum. 

UYUMAK İSTİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin