Vodka

336 18 4
                                    

O anki acıyla sudeye ağzıma ne geliyorsa söylüyordum.Küfürler,hakaretler ve aşırı yüksek ses tonum onu ağlatmaya yetmişti.Yüzüm,kafam ve yerdeki kanları gördükçe daha çok ağlıyordu."-Gerizekalı!gitde havlu getir."diye hiddetle gürledim.İlk kez fiziksel bir olay yüzünden canım yanıyordu,havluyu getirmişti gözyaşları hiç dinmiyordu onu ohalde görünce üzüldüm ama acım daha ön plandaydı "-Havluyu kankayan yere bastır seni salak" ağlayarak "T-tamam ö-ö-özürdilerim"hıçkırıkları biran olsun dinmiyordu onunda canı yanıyordu sanki."-Ahh yavaş ol biraz amınakoyayım"diye acıyla kükredim tam o sırada gözünden bir damla yaş yaranın açık kısmına düştü.Tuzluydu yarayı fena halde yakmıştı "-Lan allahın belası git ve nekadar havlu varsa getir bana.Hemen!"Ses tonum aşırı derecede yüksekti ve camlar halen yaranın üzerindeydi bunu hissedebiliyordum yaklaşık 3-4 cm uzunluğundaki camlar yaranın köşesinde vücüduma batmış bir şekilde duruyordu.Havluları getirmişti ve artık ağlamıyordu kendindeydi,yaranın etrafını temizlemem gerekiyordu yoksa bu malın camları görme ihtimali bile yoktu."-Git diğer vodkayı getir."dedim hemen kalkıp doğrulmuştu arkasından "-Birazda pamuk"diye seslendim.Gezi zamanından kalma biraz acil yardım bilgim vardı açık yaralar önce varsa alkol ile temizlenmeliydi."-Al ve yavaşca yaraya dök"dedim sesimdeki otorite karşısında titremişti ve duraksamıştı "-Hadi"diye yineledim.Onu çok seviyordum ama benden habersiz ve içtiğinde neler olduğunu bilmesine rağmen yalnız içmesine çok kızmıştım.

Vodkayı yaraya döküp pamukla siliyordu aman tanrım tattığım en büyük fiziksel acı bu olmalıydı.İşlenmiş alkolle yara temizlek evet çok mantıklı bi davranıştı(!).Biraz düşündükten sonra tattığım en büyük acının yazın kaybettiğim 7 kardeşim olduğunu farkettim.Yarayı temizlemeyi bitirdikten sonra sude mutfağa gidiyordu ki banyodan çıkmasına fırsat vermeden   "-Buraya gel ve sıçtığını temizle"dedim.Tekrardan ağlamaya başlamıştı onu bu halde görmek acımı arttırıyordu ancak sinirlerime hakim olamıyordum."-Seni seviyorum ama şuanda ağlamıyı hemen kes"dedim gözlerimin içine öyle bir baktı ki o an ölmek istedim sudeye o kadar nefret dolu sözler söylemiştim ki kendimden utandım.O an içimden ona öylesine sarılmak gelmiştiki gururuma karşı koyamayıp sımsıkı sarıldım sudeye saçından öptüm kafasını kaldırdı ve parmaklarının ucunda yükselerek dudağımdan öptü o anda beynimde öylesine bir zonklama oluşmuştu ki sanırım sol lobumu kıymaya dönüştürüyorlardı.Sonra önünde eğildim camları çıkarması için kendimi öyle kasmıştım ki kollarımdaki damarların nasıl şiştiğini farketmemek mümkün değildi.Camları çıkardıktan sonra yarayı üzerimdeki tişörtle sardım ve mutfağa gidip ağrı kesici aldım.Yatana kadar sudeyle aramızda tek bir kelime dahi konusmadık zaten ben erkenden yatağa gitmiştim ama uyuyamamış kitap okuyordum.Uzun zamandır okumak isteyipte birtürlü fırsatım olmadığı için okuyamadığım  Maksim Gorki'nin ANA adlı başyapıtını okuyordum.Bir an için bu akşamki davranışlarımı kitaptaki baba karakterine benzetmiştim hertarafa emirler ve küfürler savuruyordum.Yaklaşık bir saat sonra sude yatağa geldi üzerini değiştirirken ona çok ters bi' bakış attım.Onu her nekadar seviyor olsamda bu geceki davranışlarımız çok yanlıstı.Dayanamayıp yüzümü ona döndüm ve adeta bunu bekliyormuşçasına "-Özürdilerim aşkım"dedi ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı onu hemen kollarımın arasına aldım ve saçlarını okşayıp öpmeye başladım nekadar sakinleştirmeye çalıssamda başarılı olmadım ağlamasını durduramıyordum."-Ağlama be sevgili daha fazla yakma canımı.O uğruna okyanusları kurutacağım bir damla gözyaşın düşmesin o dünyalar güzeli gözlerinden."Birden sustu hıçkırıkları kesilmişti uyumuşmuydu acaba rahatını bozmamak için bir süre o şekilde kaldım hiç kıpırdamadım nefes alışverişlerimi bile belirli bir düzene sokmuştum rahatsız olmaması için.Birden kaydı kollarımdan evet uyuyordu ben ise onun için uygun bir ceza düşünüyordum aslında bu geceki davranışlarım onun canının fazlasıyla yakmıştı zaten onun canını yakmasını istemiyordum ancak davranışının karşılığını almalıydı.Ah çok güzel onun için sonunda uygun bir ceza bulmuştum canı yanmıycaktı ama yapıcağım şey hiç hoşuna gitmiycekti.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin yeni bölümü 10 vote geldiği zaman paylaşıcam.

UYUMAK İSTİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin