GİTTİ

317 11 1
                                    

Sanırım bu defa sıçmıştım hemde tam manasıyla...Ne yapmalıydım?Biletleri satıp doğum gününde onunlamı olmalıydım yoksa kararlı olup cezasını kesmelimiydim?diye düşünürken biranda ağlayarak "-Ben doğumgünümde birlikte birşeyler yaparız diye düşünmüştüm.55bin kişiyle değil"dedi sesinde acı vardı.Bu davranışım onu fazlasıyla üzmüştü biliyorum ama unutmuştum doğum gününü şimdi ise ikilemde kalmıştım Fenerbahçe mi Sude mi?

"-Ş-şey özürdilerim bitanem b-ben eğleniriz sanmıştım." zaten sıçmıştım şimdi kıvırmaya çalışarak sıvıyordum."-Mert bana yalan söyleme!" öyle bir bağırmıştıki neye uğradığımı şaşırmıştım daha ağzımı açmadan ekledi "-Ulan doğum günümü unutmanı geçtim hadi ama her bokta karşımda fener var yeter lan yeter amınakoyayım"dedi fena halde bağırıyordu tam savunmaya geçicekken tekrar başladı "-Madem bukadar çok seviyorsun bu fenerbahçeyi gitde futbolcularla yaşa amınakoyayım ya yeter ben gidiyorum" dedi ve sırt çantasına birkaç parça eşya doldurup çıkıyordu ben ise yerimde dona kalmıştım ne hareket ediyordum nede herhangi bir uzvumu oynatabiliyordum.

                                                                            GİTTİ

Arkasından dur bile diyemedim donmuştum,kolundan tutup gitme diyemedim,sarılamadım yapamadım işte gitme diyemedim hayatımın kadınına nalet olsun yapamadım amınakoyayım.

Acaba beni hiçmi sevmiyordu ki bukadar çabuk vazgeçti benden diye düşünürkenb irden içeri girdi yanıma kadar geldi elimin birini tuttu halen hareket etmemiştim "-Son birşey söylemek istiyorum" dedi.Bir şey söylemek için önce açtı ağzını sonra kapadı.Sabırla bekledi,yüzümdeki bütün duygular silinmiş ancak sol gözümden akan bir damla yaşa engel olamadım.

"-Eğer yapmak istediğin buysa?..." cümlesini bitirmesine izin vermeden dudaklarına yapğıştım ve ağlamaya başladım.Masanın üzerindeki biletleri alıp gözlerinin önünde neredeyse bin parçaya ayırdım bağırarak ağlıyordum çünkü çok korkmuştum bırakıcak sanmıştım şefkat istiyordum."-Seni çok seviyorum sude"diye fısıldadım boynuna doğru halen ağlıyordum adeta çocuk gibiydim annesi işe giderken ondan ayrılan bir çocuk gibi sude saçlarımı oksuyordu ben ise ağlamaktan başka birşey yapamıyordum."-Seni çok seviyorum lan" busefer gücümü toplamıştım ve "-Hiçbir yere gidemezsin" halen ağlıyordum ama konusmalıydım gitmemeliydi "-Bırakmıyorum lan seni"dedim ve kollarımı beline dolayıp kendime yapıştırdım gitmesin diye uzun süre onu öyle sıktım "Yeter artık be tamam gitmiyorum ama kemiklerim kırılıcak yavaş"demesiyle irkildim.Kendime gelmiştim nihayet ağlamamda kesilmişti.Ah olamaz gözlerim ço acıyordu emeği yedikten sonra dayanamayıp hemen yatağa geçtim ve düşünmeye başladım doğum gününde ne yapmak ister acaba dedim kendi kendime.10 dakika sonra sude geldi "-Uyudunmu bitanemmm"dedi neşeliydi oh şükürler olsun dedim içimden "Yok aşkım düşünüyorum"dedim "Aaa yorulmussundur sen canım durda ben seni biraz rahatlatıyım " dedi ve üzerini soydu yatağa geldi ve bana sırnaşmaya çalıştı tam dur hayatım istemiyorum diyecktim ki son zamanlarda onu nekadar çok reddettiğim geldi hayatıma oyüzden hiçbir tepki vermedim ama zayıf noktamı biliyordu beni gıdıklamaya başladı dışarı nekadar gülemesemde içimde kahkalara boğuluyordum "-Doğum gününde ne yapmak istersin bitanem"dedim bana baktı ve sinirlendi "-Ulan ne bu naz be senmi kızsın benmi kızım anlamadım gitti be"dedi ve ekledi "Seninle olmayı "dedi alnına ufak bir buse kondurdum "-Fenerbahçe olmayacak ama"dedi kinaye vardı ses tonunda bu lafı beni güldürmüştü artık onunla olmayı bende istiyordum."-Tamam bitanem doğru olanda o ama nerede nasıl bir şey yapmak istersin"diye sordum ama soruma cevap alamadım elini şeyimde hissettim biranda ve refleks olarak dudağına yapıştım.Uzunca bir sevişmeden sonra yorgun düşüp uyumuştu bense onu izleyerek doğum günü için nasıl birşey yapmalıyım diye düşündüm sabaha dek aklıma müthiş bir fikir gelmişti aslına uzun zamandır ona sormak istediğim bir soru vardı ve hayatımızı değiştirebilirdi fakat bu soruyu en mükemmel şekilde sormalıydım şimdi ise sudenin ve benim arkadaşlarımla günlerce bunu arayıp bulmamız gerekiyordu.Uyumadan önce sudenin telefonunda buse,ayşem,ırmak ve berfunun numarasını aldım ve direkt mesaj attım.

"Kızlar benim mert yarın saat 18:00'da taksim kumbara cafede buluşalım sudeyle ilgili birşey danışacağım size aman haberi olmasın çok önemli bekliyorum"yarın bir bahane bulup yanlarına gitmeliydim ancak şimdi uyumam gerekiyordu yoksa sabahki antremana geç kalıcaktım.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

arkadaşlar bundan sonra yeni bölümler pazartesi günü yayınlanıcak ve uzun olucak busefer kısa oldu kusara bakmayın malum okul var ama ilerleyen bölümlerde işin akışı değişiyor takipte kalın vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin. :) 

UYUMAK İSTİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin